![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik je eens wat zeggen ? Het Weverke blijft zoals hij is. En als hij dus ergens het woord "sos" hoort, dan trekt hij een bijna zo zuur gezicht als ik, als ik datzelfde woord hoor. Want sos staat bij mij voor schijn-sociaal. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat proberen ze, maar dat bereiken ze niet. Wel hangt er bij de CD&V nu een waas van verwardheid rond, van "ik zit in de regering als oppositielid", van dus "mossel noch vis". De aloude CD&V dus die eigenlijk voor niets staat, tenzij de zucht naar macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Jij jammert niet, maar NVA'ers wel. Soms verbaast me die naïeviteit wel. Wat hadden ze dan wel gedacht? Een serieuze verkiezingsoverwinning en de belgische politiek zou eens heel anders zijn? Friede, Freude, Eierkuchen? Geen tegenstand, iedereen loyaal aan regeerakkoord,... Op welke planeet leven die eigenlijk, vraag ik me soms af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van het feit of para's op straat een goed idee is, dit is dom van Peeters. Hij was er bij toen het beslist werd, hij had toen zijn mond moeten opendoen.
Hij maakt het zichzelf, zijn partij en de regering het moeilijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het maak je ook ongeloofwaardig op den duur. Als je aan de regeringstafel ja knikt, maar eens buiten je je neen staat te verkondigen, dan maak je nu eenmaal geen goede beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon de Christelijke Vakbond die middels haar buikspreekpoppen Peeters en Beke communiceert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Een echte tjeef dus. Die draaien sneller van richting dan een windhaan.
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik klaag niet !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt het vroeger ook niet gekend zoals ik. Dat is spijtig want dan had ook u de verloedering van 't Stad en zijn zeden gezien. Misschien zou u dan ook beter het huidige dilemma inzien. Laten we ze verder doen of tonen we onze bereidheid en strijdbaarheid om het leefbaar te houden? Vooral leefbaar voor onze nakomelingen. Daarbij luister ik niet naar wat de media vertelt maar ik heb nog wat zaken in het Antwerpse en kom er nog heel dikwijls. Toevallig ook in Borgerhout .......
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=T1Y87-Aa5Pc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() In welk woordenboek van welk politicus staat wel het gegeven woord en trouw? NVA heeft bv. zijn woord aan de kiezer gretig ingeslikt: confederalisme.
|
![]() |
![]() |