![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door non-conformist : 9 februari 2015 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moogt t alleen zo beperkt niet zien. dat sociaal leven is voor die kleine zelfstandig al om zeep! die draait nu al standaard weken van 60 werkuren. maar als we dat verbod kunnen houden, en iedereen bestelt binnekort bij bol.com of amazon of futurum of blue, dan worden iedereen zijn aankopen thuis geleverd (en goedkoper)...en hebben al die zelfstandigen en werknemers, van winkelketens die niet ofwel altijd open zijn ofwel naar internetverkoop verschuiven, terug alle tijd van de wereld voor hun sociaal leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is raar dat vrouwen hun grootste hobby opgeven. Nml. Winkelen.
Als dat de toekomst is dan zijn de steden failliet.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realiteit is wel dat er momenteel onderhandelingen zijn dat internet winkels in de toekomst niet aan huis mogen leveren, maar dat u uw bestelling verplicht moet afhalen in de merk winkels.
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je daar ook een linkje van mss ?? ben je zeker dat ze niet aan t onderhandelen zijn om ineens tinternet helemaal af te schaffen dan ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij men nog niet de gaten heeft dat leegstand in winkels en daarmee het stilvallen van het leven in stad in sneltreinvaart gevaarlijke proporties aan aannemen is. Dus werkt men nu deze oplossing uit. Je kan kopen op internet wat je wilt, maar je zal het afhalen of geleverd worden door de winkeliers die dat merk verdelen. Kwestie van te combineren en de winkels te kunnen behouden omdat ze noodzakelijk zijn zal je dus moeten afhalen of flink bij betalen. Men wil de mensen hoe dan ook in de winkels. Het is noodzaak. Dat of het land gaat gewoon failliet.
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit is gewoonweg niet haalbaar, en nu reeds, compleet door de realiteit achterhaald. winkeliers zullen aanwezig zijn op t internet en/of open zijn ... of er tussenuit geconcurreerd worden. de regels die jij beschrijft zouden trouwens regelrecht ingaan tegen de EU basisverdragen van vrije handel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ziet het belang niet van winkels in de steden. Zonder winkels heb je eenvoudigweg geen steden meer en bijgevolg geen stadsbesturen, agenten, parkeergarages en alle 1001 complementaire dienstverlening.
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik toch ook. In China zijn de winkels gemiddeld tot 22u30' en later open. Zo blijft de levendigheid in de straten aangenaam en het geeft de mensen die later moeten werken nog te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikkop en uberstreber Van Quickeldingske wilde gewoon nog eens op een positieve manier in de media komen... Helaas voor hem is zijn plannetje mislukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |