![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is dus voor jou belangrijk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag die ze stelt is waarom de VRT daar nu niets over zegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Als je bij de ene zaak louter objectieve informatie geeft, dan zou je dat in een andere zaak ook moeten doen, en dat is waar de VRT in faalt. Ze "kleurt"de waarheid in alle kleuren van rood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het volgens de BRT nu niet ter zake doet, omdat het afwijkt van de politieke agenda van de BRT.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag begrijp ik dat maar al te goed. Het daderprofiel paste niet in het officiële, opgelegde multikultinarratief en daarom moest de vader mee schuldig gemaakt worden. Vandaag is de karaktermoord compleet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw kinderen levend verbranden heeft niets met geloof of ras te maken, daar ben ik het uiteraard wél mee eens. Maar IS, Charlie Hebdo of de aanslag op het Joods museum kan m.i. niet los worden gezien van de Islam die helemaal niet zo vredelievend is als ons sossenzendertje wil beweren. Ik ben niet van gisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja.............. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
IS, Charlie Hebdo, aanslag Joods museum kan niet los worden gezien van de Islam. Zo duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef ootmoedig toe dat HLN niet naast de foto een tekst had bijgevoegd waarin nog eens expliciet werd aangestipt dat de vrouw zwart was. Misschien geloofden ze echt dat de foto zelf duidelijkheid genoeg schiep hieromtrent. Daarenboven vermoed ik dat er niet meteen van de daken wordt geschreeuwd dat de dader blank of zwart is. Die levensbelangrijke extra duiding, voor circe, Eberhard, jij en nog een paar andere forumleden, komt meestal maar eens er wat meer details gekend zijn. Ik zou daar niet meteen een complot in zien. Verder blijf ik Eberhard er graag op wijzen dat de teneur van zijn openingspost laakbaar is. Je zult begrijpen dat ik de "andere kant", die gewoon in hetzelfde bedje ziek is, dan bezwaarlijk kan toejuichen in hun gelijkvormig denkpatroon.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() We mogen het toch nog aan allebei vragen, hoop ik.
Uiteindelijk denken ze er krek hetzelfde over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat deed de VRT dan juist mis?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Dien dan klacht in. Het zal mij een worst wezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ze het zelf niet meer weet.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Haar huidskleur doet net zo min ter zake als haar keuze om met een Citroën te rijden, de voorkeur van Special K als ontbijtgranen of het feit dat ze een hekel heeft aan scifi-films. |
|
![]() |
![]() |