![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wel? | |||
| Ja |
|
3 | 17,65% |
| Nee |
|
14 | 82,35% |
| Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
DeProf_eet, wat is er jonge?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
Man gij zijt nog gekker dan iemand voor mogelijk acht. Als er een soort bijna continu aan inteelt doet dan is het de soort die men "multikullers" noemt. Uw soort dus, of de soort die ge sponsort
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
Gij zijt nog te jong om een fatsoenlijk gesprek mee te hebben. Ga terug naar uw mama. In feite zou men zo'n jonge gastjes met zo goed als geen levenservaring als gij, hier niet mogen toelaten. Ik voor dat laatste dan wel af op uw eigen ontboezemingen hier op het forum.
Nochtans apprecieer ik het dat gij als een van de weinigen mijn naam correct schrijft. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 februari 2015 om 15:07. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
Die quote is correct, vraag maar na bij de moderatie, die kunnen immers zien dat ge pas uw kemel hebt aangepast, nadat ge er op gewezen werd.
Deze zielige leugen waarmee gij uw achterlijkheid tracht te maskeren, maakt geen indruk. Laatst gewijzigd door MultiMAN : 24 februari 2015 om 15:11. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
Je las een vraag, geen oordeel, Rudy.
Laatst gewijzigd door MultiMAN : 24 februari 2015 om 16:16. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
Nee, echt waar. Nooit nare ervaringen gehad, misschien eentje van in de tijd dat ik een tiental jaren ouder was dan jij. Maar vermits ik een olifantengeheugen heb, heb ik hem dat later dik terugbetaald gezet onder het moto "la vengeace est un plat qui se mange froid". En met mocro's hoe raar het ook klinkt heb ik nooit problemen gehad. Ik heb er wel eens een aantal laten "bijkloppen" zoals dat heet. Ik maak daar nl. mijn handen niet aan vuil. En ja, mijn schoonzus is een "keesie". Altijd vlug op hun tenen getrapt gelijk gij. De reden is gewoon dat ze onze humor niet snappen, of hem juist verkeerd snappen, de Belgische humor dan bedoel ik. Gij zijt ook een tegenstrijdig baasje hé. Maar ja, wat wil je .. nog zó jong.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 februari 2015 om 17:19. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
Ja, van achterlijkheid gesproken, daar kunt gij wel van meespreken natuurlijk: iemand van inteelt beschuldigen terwijl ge als het ware de soort mensen die inteelt als een tweede natuur beschouwen, hoog in de hemel prijst. Zielig vind ge niet ?
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zou ik nog een straathond van schoppen. Zoiets doe je zo'n beest zelfs niet aan...
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Uw antwoord op de vraag is me niet duidelijk.
Citaat:
Laatst gewijzigd door MultiMAN : 24 februari 2015 om 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar: moest men mij onder dwang (pistool tegen mijn hoofd) VERPLICHTEN: ik zou denk ik voor AJ kiezen. Waarom? N is jonger dan mijn jongste kind en NEE, ik vind het niet kunnen als "rijpere" vrouw iets te doen met een jongen van pakweg 20j. (mijn zoon is intussen 30!) MM dan: Sommige van zijn uitspraken vind ik nogal "cru". Met hem zou ik ook nooit ofte nimmer "iets" willen/kunnen "doen". Het zou dus met AJ zijn , MAAR die vergoeding van 10000 NI vergeten zulle!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|