![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Je bent niet de enige, ik heb het hem ook al gezegd. En er zijn er nog. Maar volgens hem zijn wij allemaal degenen die niet kunnen lezen, aan hem kan het niet liggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bent niet de enige. Er zijn er nog. Dixit Scorpio
En er zijn er ook die ze wel waarderen. En voor dezen wil ik verder deelnemen. Iets op tegen? Een lange tekst; die bovendien nog verwarrend zou zijn; kun je immers overslaan. Is dat ook al te moeilijk soms? En voor de rest dezelfde opmerking als voor reservespeler. Ik heb jullie advies niet gevraagd en ook niet nodig. Het is trouwens geen advies. Goed bedoeld advies kan gegeven worden in een PB. Jullie als advies omschreven dadingen zijn gewoon de man spelen i.p.v. voetbal. Blijf bij de inhoud van het forum en beperk je tot materie die je dus wel begrijpt. Jullie zijn trouwens geen toezichter op dit forum. Probeer uzelf dus in de kijker te plaatsen via inhoud van uw bijdragen. Daar wil ik zelfs met plezier kennis van nemen. Stellen ze inhoudelijk iets voor dan geef ik wel mijn reactie. ![]() Sorry voor mijn afwijkende benadering. Ik ben niet gewend in andere omstandigheden openbaar advies te geven. Een beetje tact en minder liegen moet kunnen. Zeker in een debatvoering. ![]() En......ik heb nooit gezegd dat alleman op dit forum niet kan lezen. Dat is dus een groffe leugen. Ook advies soms? Laatst gewijzigd door werkman : 16 maart 2015 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En leer nu eens citeren jongen, zo moeilijk is dat écht niet hoor, al de anderen hier kunnen dat. Maar dat zal ook wel weer aan iemand anders dan aan jezelf liggen zeker? Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 maart 2015 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |