Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2015, 06:56   #81
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat een loze bewering weeral. Ik kan natuurlijk vragen wat u daarmee bedoelt, en wie die belgicisten dan wel zijn, maar daar krijgen we toch geen antwoord op ...
Slogans en boutades vanuit obscure clubjes herkauwen is veeel plezanter dan iets zinnig zeggen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 07:45   #82
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Slogans en boutades vanuit obscure clubjes herkauwen is veeel plezanter dan iets zinnig zeggen.
Die ontkenningsfase duurt bij belgicisten nogal vrij lang. Geraken ze daar ooit wel door, vraag ik me dan af.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 09:35   #83
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Die ontkenningsfase duurt bij belgicisten nogal vrij lang. Geraken ze daar ooit wel door, vraag ik me dan af.
En weer geen antwoord op de vraag wie die Belgicisten zijn. Ik wacht nu toch al een tijdje...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 10:05   #84
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
En weer geen antwoord op de vraag wie die Belgicisten zijn. Ik wacht nu toch al een tijdje...
Nochtans al lang op geantwoord.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=827

Maar voor sommigen lijkt het een beetje te hoog gegrepen zo te zien.
Oud 24 maart 2015, 10:31   #85
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Nochtans al lang op geantwoord.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=827

Maar voor sommigen lijkt het een beetje te hoog gegrepen zo te zien.
Ja ja, dat hilarisch antwoord met 'samenklitters' en 'achterhangers' (of zoiets) en dat dat een zeer slechte mensen zijn (waarom dat zo is stond er natuurlijk niet in) en pseudo communisten (of zoiets). Nee serieus, dat was echt grappig.
Nee, een echt antwoord, wie zijn die Belgicisten?
Oud 24 maart 2015, 10:37   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, dat hilarisch antwoord met 'samenklitters' en 'achterhangers' (of zoiets) en dat dat een zeer slechte mensen zijn (waarom dat zo is stond er natuurlijk niet in) en pseudo communisten (of zoiets). Nee serieus, dat was echt grappig.
Een paar jaar geleden hebben ze nochtans een betoging gehouden in Brussel waar ze allemaal in mee liepen.

Dit fotomodel is daardoor blijven beroemd geworden:

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 10:59   #87
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een paar jaar geleden hebben ze nochtans een betoging gehouden in Brussel waar ze allemaal in mee liepen.

Dit fotomodel is daardoor blijven beroemd geworden:

Dat is inderdaad belachelijk, maar wat is allemaal? Die 1 ne persoon is 'alle Belgicisten'? Die heeft wel veel macht! Wie zijn de Vlaamse belgicisten die zulke verraders zijn?
Oud 24 maart 2015, 11:19   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad belachelijk, maar wat is allemaal? Die 1 ne persoon is 'alle Belgicisten'? Die heeft wel veel macht! Wie zijn de Vlaamse belgicisten die zulke verraders zijn?
wel, in 2011 hebben ze dus allemaal samen in Brussel een marske gelopen, waaronder deze madam.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 11:25   #89
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, ik snap het al. Je zult pas tevreden zijn als het 'jouw' antwoord is. Dat is ook weer een typisch kenmerk van de belgicist: hij/zij alleen heeft gelijk, de anderen denken fout, handelen fout, zijn kortweg fout.
Je zult het met mijn nogmaals aangehaald antwoord moeten doen. Of het je nu aanstaat of niet. Ik heb geantwoord en jouw replieken zijn vooralsnog niet meer dan 'ik snap het niet'. Ik begrijp dat niet iedereen dezelfde verstandelijke kwaliteiten kan hebben, maar als dat het enige is wat je in te brengen hebt, vermoed ik slechte wil en houdt de discussie hier voor mij op. En, neen, ik ben niet boos. Alleen hou ik me niet met filibusters bezig: die lopen er al genoeg rond in uw kringen.
Oud 24 maart 2015, 11:29   #90
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien herken je een paar van die andere pipo's die er ook bij waren.

Clowns genoeg!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be