![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slogans en boutades vanuit obscure clubjes herkauwen is veeel plezanter dan iets zinnig zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=827 Maar voor sommigen lijkt het een beetje te hoog gegrepen zo te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Nee, een echt antwoord, wie zijn die Belgicisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit fotomodel is daardoor blijven beroemd geworden: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Dat is inderdaad belachelijk, maar wat is allemaal? Die 1 ne persoon is 'alle Belgicisten'? Die heeft wel veel macht! Wie zijn de Vlaamse belgicisten die zulke verraders zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, in 2011 hebben ze dus allemaal samen in Brussel een marske gelopen, waaronder deze madam.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zult het met mijn nogmaals aangehaald antwoord moeten doen. Of het je nu aanstaat of niet. Ik heb geantwoord en jouw replieken zijn vooralsnog niet meer dan 'ik snap het niet'. Ik begrijp dat niet iedereen dezelfde verstandelijke kwaliteiten kan hebben, maar als dat het enige is wat je in te brengen hebt, vermoed ik slechte wil en houdt de discussie hier voor mij op. En, neen, ik ben niet boos. Alleen hou ik me niet met filibusters bezig: die lopen er al genoeg rond in uw kringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Clowns genoeg! |
|
![]() |
![]() |