![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de illegalen oorlog zoeken, dan zullen ze er één krijgen om U tegen te zeggen, reken maar ! Het respect en ontzag zal hun in ieder geval wel afgedwongen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() besef je wel dar er daar soms mensen zitten met kindjes en dat ze daar soms 4 a 5 jaar zitten?!! Maar dat stoort je niet he? Omdat je geen hart hebt. Je bent dood vanbinnen. egoistisch verschrikkelijk wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou hiervoor tewerkstellingskampen kunnen oprichten, speciaal voorzien voor uitgewezen illegalen om hun terugreis te kunnen verdienen. Uiteraard zwaar bewaakt opdat deze illegalen niet zouden trachten te ontsnappen waardoor men opspooracties zou moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() en dan kunnen mensen zoals jij weer zeggen dat ze de werkgelegenheid van de gewone belg afnemen. Als je een voorstel poneert, poneer dan iets wat realioistisch is he! come back to earth, zou ik zo zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
belgïe kent nu reeds teveel barsten om nog een andere kant te kunnen opgaan dan te verdwijnen naar de geschiedenisboekjes. Hoe eerder, hoe liever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Ik weet te weinig omtrent de materie om echt voor of tegenstander te zijn van een onafhankelijk Vlaanderen. Wel heb ik iets van : we mogen niet een hele groep laten stikken omdat we er dan financieel beter van worden. Wallonie heeft het moeilijk, dus moeten we ze helpen.
Ik weet dat ze in Wallonie minder racistisch zijn dus hoop ik dat dat niet gebeurt. dan blijft er nog wat evenwicht! Laatst gewijzigd door denkende mens : 9 oktober 2004 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben zeker niet egoistisch daar m'n vrienden weten dat ze steeds op me kunnen rekenen in tijden van nood. Daarbij liefde primeert bij mij op het materiele. Als er daar mensen zitten met kindjes, tja ... wij hebben hun geen invitatiekaart gestuurd met de tekst :"van harte welkom op ons grondgebied en we hopen dat je zovlug mogelijk naar hier komt !". Dat ze er zolang moet zitten, soms 4 �* 5 jaar zouden vermeden moeten worden uiteraard, dat is veel te lang. Hoe sneller je een allochtoon terug kunt sturen, des te beter uiteraard. Immers, iedere dag dat een allochtoon moet wachten om teruggestuurd te worden is er een dag te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over Waalse verdraagzaamheid gesproken. Heb er jaren gewoond en werd constant voor "salle flamand" uitgescholden, al sprak ik er constant Frans. Het Vlaams accent in m'n Frans was reeds voldoende om er niet graag gezien te zijn. Zo ken ik veel Vlamingen die hetzelfde lot zijn ondergaan toen ze er een tijdje gewoond hebben. Heel verdraagzaam inderdaad, laat me niet lachen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meesten komen naar hier met de duidelijke gedachte in hun hoofd om hier een lui parasitair leventje te leiden op kosten van de staat en misbruikt de term 'politiek voortvluchtige te zijn' massaal om hier te kunnen verblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Denk je dat ik mij uit men kot ga laten lokken zodat jij of één van uw vriendjes kan gaan bleiten bij de moderatie? Dat hebben jullie met vreemdelingen gemeen, die gaan ook altijd kinderlijk klagen bij linkse gedachtenclubjes. ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke vluchtelingen uit landen waar je als persoon politiek tegen de regering kan zijn? leg me dat eens uit. En dan nog eens landen die door onze politici als zijnde onveilig bestempeld zijn.Nepal dus niet, om maar een voorbeeld te geven.
Meestal zijn dat landen waar de leiders zodanig heersen dat de oppossanten of in de cel zitten, of dood zijn... Hoe kunnen die celzitters of doden naar hier geraken?
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |