Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2004, 18:19   #81
Diba
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Wanneer ze het bevel krijgen het land te verlaten en ze negeren dit schaamteloos, dan moeten ze maar ondervinden dat daar gevolgen aan vast hangen.
Al eens aan gedacht dat ze het land misschien niet KUNNEN verlaten? Want meestal hebben deze mensen ook niet de financiële middelen daarvoor...
Diba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 18:24   #82
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diba
????? Als ze hun kamer niet op slot doen, is het volgens jou geen gevangenis ???? Maar ze kunnen het gebouw niet verlaten als ze dit willen, is dat dan niet hetzelfde als een gevangenis??? Deur wel op slot of niet, doet niet terzake. Het feit blijft dat ze die mensen van hun vrijheid beroven voor iets dat niet aanzien wordt als een 'crimineel feit'!
Illegaal verblijven op ons grondgebied staat bij mijn weten nog steeds niet gelijk aan "vrij mogen rondlopen". Uiteraard mogen ze het gebouw niet verlaten en maar goed ook ! Dura lex, sed lex !
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 18:28   #83
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
denk toch verdomme eens na!! denk je echt dat een matrak hen zal afschrikken. Die mensen komen uit gebieden waar ze elk moment afgeslacht kunnen worden met een hakmes of een bom op hun kop kunnen krijgen. Of gemarteld worden door hun geheime ploitie. Denk je echt dat een matrak hen zal afschrikken?!! weet je wat er zal gebeuren? !! ze zullen zich bewapenen! en dan zal je nog meer schrik hebben! Weer eens te meer zijn je oplossingen altijd te vinden in een stok of fysisch geweld; Je hebt nog niks geleerd! Je bent dom, werkelijk heel dom!
De illegale allochtonen gaan zich bewapenen ? In dat geval krijgt het vreemdelingenpolitiedienst alles tot zijn beschikking om recht en wet te laten zegenvieren zonder enige verantwoording te moeten afleggen achteraf.
Als de illegalen oorlog zoeken, dan zullen ze er één krijgen om U tegen te zeggen, reken maar ! Het respect en ontzag zal hun in ieder geval wel afgedwongen worden.
Oud 9 oktober 2004, 18:28   #84
Diba
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Illegaal verblijven op ons grondgebied staat bij mijn weten nog steeds niet gelijk aan "vrij mogen rondlopen". Uiteraard mogen ze het gebouw niet verlaten en maar goed ook ! Dura lex, sed lex !
De wet is inderdaad hard, misschien een beetje te hard voor asielzoekers????
Oud 9 oktober 2004, 18:30   #85
denkende mens
Partijlid

Standaard

besef je wel dar er daar soms mensen zitten met kindjes en dat ze daar soms 4 a 5 jaar zitten?!! Maar dat stoort je niet he? Omdat je geen hart hebt. Je bent dood vanbinnen. egoistisch verschrikkelijk wezen.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 18:30   #86
Diba
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
In dat geval zal er van die "100% belgisch" niet veel meer overblijven wanneer onafhankelijk Vlaanderen effectief gerealiseerd wordt.
Wanneer zal dit gebeuren????
Oud 9 oktober 2004, 18:33   #87
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Al eens aan gedacht dat ze het land misschien niet KUNNEN verlaten? Want meestal hebben deze mensen ook niet de financiële middelen daarvoor...
No problem, dan worden deze illegalen zonder financïele middelen tijdelijk te werk gesteld, 7 dagen op 7 totdat ze genoeg geld verdient hebben om hun terugkeerreis te kunnen betalen.
Men zou hiervoor tewerkstellingskampen kunnen oprichten, speciaal voorzien voor uitgewezen illegalen om hun terugreis te kunnen verdienen.
Uiteraard zwaar bewaakt opdat deze illegalen niet zouden trachten te ontsnappen waardoor men opspooracties zou moeten doen.
Oud 9 oktober 2004, 18:36   #88
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
De wet is inderdaad hard, misschien een beetje te hard voor asielzoekers????
Nee hoor, zeker niet te hard voor asielzoekers. Ze krijgen reeds gedurende hun verblijf in asielkampen kosteloos onderdak, voedsel en drank dat ze achteraf niet moeten gaan terugbetalen. De wet is dus zeker niet te hard, zelfs een beetje soft als je het mij vraagt, maar bon.
Oud 9 oktober 2004, 18:36   #89
denkende mens
Partijlid

Standaard

en dan kunnen mensen zoals jij weer zeggen dat ze de werkgelegenheid van de gewone belg afnemen. Als je een voorstel poneert, poneer dan iets wat realioistisch is he! come back to earth, zou ik zo zeggen!
Oud 9 oktober 2004, 18:38   #90
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer zal dit gebeuren????
Nog slechts een kwestie van tijd maar nakender met de dag die voorbijgaat.
belgïe kent nu reeds teveel barsten om nog een andere kant te kunnen opgaan dan te verdwijnen naar de geschiedenisboekjes. Hoe eerder, hoe liever.
Oud 9 oktober 2004, 18:43   #91
denkende mens
Partijlid

Standaard

Ik weet te weinig omtrent de materie om echt voor of tegenstander te zijn van een onafhankelijk Vlaanderen. Wel heb ik iets van : we mogen niet een hele groep laten stikken omdat we er dan financieel beter van worden. Wallonie heeft het moeilijk, dus moeten we ze helpen.
Ik weet dat ze in Wallonie minder racistisch zijn dus hoop ik dat dat niet gebeurt. dan blijft er nog wat evenwicht!

Laatst gewijzigd door denkende mens : 9 oktober 2004 om 18:45.
Oud 9 oktober 2004, 18:47   #92
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
besef je wel dar er daar soms mensen zitten met kindjes en dat ze daar soms 4 a 5 jaar zitten?!! Maar dat stoort je niet he? Omdat je geen hart hebt. Je bent dood vanbinnen. egoistisch verschrikkelijk wezen.
Daar ik een heel uitgebreid sociale vriendenkring heb zal ik wel een hart bezitten.
En ik ben zeker niet egoistisch daar m'n vrienden weten dat ze steeds op me kunnen rekenen in tijden van nood. Daarbij liefde primeert bij mij op het materiele.

Als er daar mensen zitten met kindjes, tja ... wij hebben hun geen invitatiekaart gestuurd met de tekst :"van harte welkom op ons grondgebied en we hopen dat je zovlug mogelijk naar hier komt !".
Dat ze er zolang moet zitten, soms 4 �* 5 jaar zouden vermeden moeten worden uiteraard, dat is veel te lang. Hoe sneller je een allochtoon terug kunt sturen, des te beter uiteraard. Immers, iedere dag dat een allochtoon moet wachten om teruggestuurd te worden is er een dag te veel.
Oud 9 oktober 2004, 18:50   #93
Diba
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nog slechts een kwestie van tijd maar nakender met de dag die voorbijgaat.
belgïe kent nu reeds teveel barsten om nog een andere kant te kunnen opgaan dan te verdwijnen naar de geschiedenisboekjes. Hoe eerder, hoe liever.
Ik heb me er eerlijk gezegd nooit veel van aangetrokken. Dus bij deze, een serieuze vraag: zou dit nu echt zoveel oplossen?
Oud 9 oktober 2004, 18:53   #94
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet te weinig omtrent de materie om echt voor of tegenstander te zijn van een onafhankelijk Vlaanderen. Wel heb ik iets van : we mogen niet een hele groep laten stikken omdat we er dan financieel beter van worden. Wallonie heeft het moeilijk, dus moeten we ze helpen.
Ik weet dat ze in Wallonie minder racistisch zijn dus hoop ik dat dat niet gebeurt. dan blijft er nog wat evenwicht!
Wallonïe heeft Vlaanderen altijd uitgebuit op financïeel vlak. Dat noem ik stank voor dank. Wallonnïe heeft steeds de mentaliteit gehad van zolang mogelijk te profiteren van Vlaanderen zonder een klop terug te doen. Met Wallonnïe moet men dan ook geen medelijden meer hebben.
Over Waalse verdraagzaamheid gesproken. Heb er jaren gewoond en werd constant voor "salle flamand" uitgescholden, al sprak ik er constant Frans. Het Vlaams accent in m'n Frans was reeds voldoende om er niet graag gezien te zijn.
Zo ken ik veel Vlamingen die hetzelfde lot zijn ondergaan toen ze er een tijdje gewoond hebben.
Heel verdraagzaam inderdaad, laat me niet lachen !
Oud 9 oktober 2004, 19:00   #95
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ach 'brabbelende mens' dat weet ik ook wel, het meerendeel zijn gewoon parasieten die naar hier komen om van onze welvaart te profiteren. Zelfs onder de zogenaamde 'politieke vluchtelingen' moet je al gaan zoeken met een vergrootglas om nog een echt politiek vluchteling te vinden.
Klopt volledig. Een echt politiek vluchteling tussen al die schaamteloze parasieten vinden is als een naald in een hooiberg zoeken.
De meesten komen naar hier met de duidelijke gedachte in hun hoofd om hier een lui parasitair leventje te leiden op kosten van de staat en misbruikt de term 'politiek voortvluchtige te zijn' massaal om hier te kunnen verblijven.
Oud 9 oktober 2004, 19:09   #96
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Als ik eens naar een gesloten asielcentrum trek zal het met een draagbaar vloeistofreservoir zijn...
Lol. Een Flammenwerfer 41 ? Heeft een vlammenoppervlaktebereik van 20 �* 30 meter.
Oud 9 oktober 2004, 19:23   #97
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Slim ?????? Nee, je bent gewoon een ordinaire LAFAARD
Een slimme ordinaire lafaard dan!

Denk je dat ik mij uit men kot ga laten lokken zodat jij of één van uw vriendjes kan gaan bleiten bij de moderatie? Dat hebben jullie met vreemdelingen gemeen, die gaan ook altijd kinderlijk klagen bij linkse gedachtenclubjes.
Oud 9 oktober 2004, 19:24   #98
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Lol. Een Flammenwerfer 41 ? Heeft een vlammenoppervlaktebereik van 20 �* 30 meter.
Zeer interessant. 8)
Oud 9 oktober 2004, 19:27   #99
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Politieke vluchtelingen uit landen waar je als persoon politiek tegen de regering kan zijn? leg me dat eens uit. En dan nog eens landen die door onze politici als zijnde onveilig bestempeld zijn.Nepal dus niet, om maar een voorbeeld te geven.

Meestal zijn dat landen waar de leiders zodanig heersen dat de oppossanten of in de cel zitten, of dood zijn... Hoe kunnen die celzitters of doden naar hier geraken?
Oud 9 oktober 2004, 19:35   #100
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Zoals zij de Vlamingen geholpen hebben toen in 1845 Vlaanderen geteisterd werd door hongersnood.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be