![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik woon in een kleine gemeente met amper een moslimgemeenschap maar wel met een middelbare school. En zelfs hier lopen er toch een paar meisjes met hoofddoek de schoolpoort in en uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom een katholieke school haar leerlingen wil 'bekeren' tot de islam. Ik ken hier alvast geen scholen in de buurt, ook die niet met 95 % allochtonen en grotendeels moslims, die zulke strategie hanteren. Misschien op een andere planeet ? Het lijkt me meer plausibel dat u die situatie fout heeft geïnterpreteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Boeve, de baas van het katholiek onderwijs, vindt dat er meer moslimleerkrachten moeten komen in het katholiek onderwijs!!!!
Laat ons dan maar vlug de verschillende netten opdoeken, want dat is duur en het wordt toch allemaal eenheidsworst. Mensen die iets anders willen , zullen dan wel privescholen oprichten, dat zie ik zo al gebeuren. Dit artikel staat in Trends van vabndaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan , zei die , ge zit op een katholieke school !! Toen ik nog verplicht naar de kerk + communie moest , ik spuugde dat stuk deeg telkenmale uit in mijn hand , gooide het elke keer buiten weg in de vuilbak !! Ik zou nu wel iets mondiger reageren op die leraar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijkheid is blijkbaar illusie !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben oud en heb dus de oude tijd nog meegemaakt, in een kalotenschool van een gekende orde tot en met het lager middelbaar, maar verder in een andere stad in een staatsschool. Hetgeen jij beschrijft heb ik nooit meegemaakt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net hetzelfde als met aswoensdag , waarom we nog geen kruis op voorhoofd hadden laten zetten !! Was een oudere leraar , bijna met pensioen !!
|
![]() |
![]() |