![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U krijgt die link wereldwijd open, maar niet langer in Belgie, zonder utube account.
Ook in Duitsland is alle yt-inhoud gecensureerd. Zelfs meer dan in Belgique. Auteursrechten in Duitsland... ![]() 2 seconden van een bekende song = OUT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vul hier de link in om te VRIJ te kijken, snelle oplossing:
https://www.hidemyass.com/proxy Voor een langdurigere oplossing zoekt U een VPN-oplossing. UIT de kunst hoor! Don't worry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit de politie dan wanneer er dit voorvalt??????????????????????????????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de wet is wettige zelfverdediging niet strafbaar, maar..... De overheid doet er wel alles aan om wettige zelfverdediging onmogelijk te maken. Wat begin je wanneer er zo een troep van 50 stuks crapuul van de aller bovenste plank op u afkomt gedonderd. Bellen naar de politie is vast geen optie.
Wettige zelfverdediging moet gebeuren met gelijke middelen. Oh, dus even rap zelf 49 vrienden optrommelen om terug te slaan en ook ergens zo een houten paal uitrukken om mee op hun bakkes te rammen. Ik denk niet dat dat nog zal kunnen. Geef mij dan maar de Amerikaanse wapenwetgeving. Dan wordt het wel terug de western tijdperk maar ge staat dan toch minstens iets sterker in je verdediging. http://www.truthlamp.com/muslim-immi...-woman-family/ Laatst gewijzigd door Garry : 11 december 2015 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() Welcome to Switzerland
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 11 december 2015 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je overal met een wapenarsenaal moeten rondzeulen. Maar met een kanon op een mug schieten mag inderdaad niet. Dat pepperspray een verboden wapen is vind ik ook niet logisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Eigen schuld van de wever ("berbers" moet je niet schofferen - het probleem is juist het feit dat de Berbers (inheemse Noordafrikanen) gearabiseerd en geïslamiseerd zijn. Hun "berbers identiteit" moet just gepromoot worden door het Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever heeft de berbers noch gearabiseerd noch geïslamiseerd. Het westen heeft geen verplichtingen tegenover berbers en woestijnbewoners, en al zeker niet om hun identiteit te promoten. Door naar het Westen te komen zouden niet alleen de berbers maar alle andere gelukzoekers zich (en ons) een hoop miserie besparen door hun identiteit te ruilen voor de westerse. Het westen hoeft de westerse identiteit niet te promoten maar heeft wel de plicht om ze te beschermen.
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schiet maar eens iemand neer die zelf alleen maar een aardappelmes bij heeft, dat wordt beslist geen wettige zelfverdediging hoor. En komen ze met een pistool af om op jou te schieten kun je maar best achter een heel dikke matras wegduiken, als die er is tenminste, want gij als brave burger moogt geen pistool hebben om te gebruiken als wettige zelfverdediging, en gangsters die trekken zich daar geen reet van aan of ze dat mogen hebben of niet. Ik zal nog wat verder gaan; Na het verlaten van mijn school, 1969, kon ik nog niet onmiddellijk mijn legerplicht vervullen en ben ik in afwachting gaan werken bij de posterijen. Daar kreeg ik als opdracht, samen met nog een andere collega, een tas met geld per trein te vervoeren, vast geketend aan de pols, van Groenplaats Antwerpen naar kostkantoor te Geel. Hiervoor werd mij een geladen pistool meegegeven wat ik voordien nog nooit in mijn hand gehad heb en al zeker nog nooit mee geschoten had. Voor een zak met geld te verdedigen kreeg ik de bevoegdheid een revolver te dragen, voor u zelf of uw gezin te beveiligen is er geen denken aan dat ge een revolver mag bezitten. Zo werkt het hier. Laatst gewijzigd door Garry : 12 december 2015 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Garry : 12 december 2015 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Germany is now ‘officially’ a WAR ZONE in the center of Europe. In this recent video, A massive mob of Muslim immigrants surround a car, then pull a young German woman and her child from the car and beat them both on the side of the road… In ieder geval, alle respect voor de automobilist die de bende aanreed. Ik denk dat ik juist het zelfde zou gedaan hebben alleen zou ik waarschijnlijk aan het eind van de straat nog een keertje zijn teruggekeerd om de overschot ook nog bij elkaar te vegen. Maar een ding is zeker, die automobilist die gaan ze opsluiten hoor, maar dat crapuul laten ze lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het ze niet aanstaat zal er niemand zijn die hen tegenhouden om terug naar uw thuisland af te reizen, waar het waarschijnlijk allemaal beter is. ![]() Maar ja, in België krijgen ze alles gedaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2015 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |