![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat iets anders. Het is nog erger. De vernedering is nog groter.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens een schriftelijke toelating vragen om er zeker van te zijn achteraf niet voor verkrachter versleten te worden ? Of misschien nog straffer : een schriftelijke toelating opgesteld in het bijzijn van 2 neutrale getuigen , want anders kan ze misschien nog beweren dat ze gedwongen werd die toelating te tekenen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 april 2015 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw gebrek aan relativeringsvermogen of de manifeste hypocrisie die u hier etaleert, is pas schandelijk! Ik kan je garanderen dat dat vermeende facebook verkrachtingsslachtoffer een ordinaire aandachtshoer is. Om maar eens een voorbeeld aan te halen van niet zo gek lang geleden: die optochten van zogezegd verkrachte wijven in Brussel o.l.v. Femen, de neen-is-neenparade. Daar liep niks neukbaars tussen en ze zagen er zonder uitzondering allemaal compleet gestoord uit. Velen onder hen zijn gewoon grote losers die het perfecte, meest voor de hand liggende excuus hebben gevonden om zich in een slachtofferrol te kunnen wentelen. Ze smachten en smeken om aandacht, maar het komt allemaal zo ongeloofwaardig over. Worden er dan geen vrouwen verkracht? Oh, zeer zeker en vast wel, maar niet de loze wijven die er overal mee te koop lopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan zich altijd vergissen maar volgens mij stinkt er serieus iets aan deze zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan zich altijd vergissen maar volgens mij stinkt er serieus iets aan deze zaak. Laatst gewijzigd door Pericles : 8 april 2015 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meen je nu echt hetgeen je post? Besef je wel hoeveel moed en overredingskracht het vergt voor sommige vrouwen/meisjes om aangifte te doen van een verkrachting? Vergeet niet dat ZIJ het slachtoffer zijn en daarenboven dikwijls afgedreigd worden - zelfs met de dood bedreigd- door de dader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ik de stap naar de media wel vreemd vind en al helemaal gezien het feit dat ze niets kan bewijzen. Eerst kan ze de stap niet zetten , blijft daarna nog bij haar toenmalige vriend , heeft nog regelmatig seks met hem (dan wel met toestemming blijkbaar) en nu plots ineems alle registers open. We mogen toch niet al te naief zijn , nietwaar. Twijfel is in deze een gezonde houding , denk ik hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien komen straks een aantal andere elementen boven water. Er mee naar de pers gaan is alvast niet in haar voordeel want wees er maar zeker van dat de journalisten elk aspect uit haar verleden zullen nagaan om iets "labiel" te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik nog bank en verzekeringszaken deed werd er zowat elke dag tegen mij gelogen en dan kweek je een zeker gezond wantrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die vrouw die naar aanleiding van de zaak Stevaert aangifte deed tegen haar ex vriend die haar tijdens hun relatie zou verkracht hebben , terwijl ze er daarna nog gewoon mee samengewoond heeft na de "vermeende" verkrachting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |