![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat het is volgebouwd met huizen en appartementsblokken?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Is een bad nemen dan de enige mogelijkheid zich volledig te wassen? Toen wij indertijd in de zomer bij onze overgrootmoeder logeerden, wasten we ons 's ochtends en 's avonds met een teil water en een groot stuk zeep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Water van een pompke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch liever geen huis boven een dergelijke bouwwerf.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de parkeergarage eerst gebouwd wordt leidt dat zelden tot problemen met het gebouw dat er boven komt te staan.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Een ondergrondse betaalparking met €tig per dag per auto brengt meer op dan een regenwateropslagput... Zelfs met vervijfvoudigde drinkwaterprijzen.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige streken, jawel.
Ik frequenteer een hotelleke waar alle water uit een eigen bron getrokken wordt. Mijn lange grijze haren zijn na een paar dagen daar een pak handelbaarder dan hier, met het grof gechloreerde harde stadwater in Vilvoorde.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nu het waarom en oekandana. Beterschap gewenst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me s'morgens geen bad kan nemen begint mijn dag slechter. Het is ook het ideale moment om rustig en relax iets te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een gemiddeld verbruik van circa 4 emmers per dag slechts zit zowat iedereen nu aan het dubbel van kosten.
Dat komt goed uit samen met de index maatregel om kosten te drukken nu de water maatregel om kosten te verdubbelen. Ach mie beton, al altijd een miseriekind geweest. Kalle van een wijf.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 april 2015 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou interessant zijn om te weten wat inwoners van buurlanden voor hun water betalen. Het is natuurlijk mijn keuze maar wat me het strot uitkomt is dat voortdurend opgestoken vingertje. Het wordt op den duur dictatoriaal. Dan ga ik net het omgekeerde doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag een tabel zien wat men de Hollander, Fransman, Duitser en Engelsman aanrekent voor zijn water en dan vergelijken wat een Belg moet betalen en pas van daar uit verder discussieren. Ik ben nogal primitief op dat gebied, harde cijfers vergelijken en geen romantisch geborduur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil alleen cijfers vergelijken met onze buren. Ik vermoed dat zij ook niet zomaar zoals vroeger hun water in rivieren loodsen. Van daaruit kan men ernstig argumenteren. Nu ben ik van slechte wil. Voor de overheid is dit een gemakkelijke manier om extra belastingen te heffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |