![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je niets van mijn bericht vergeten onderweg, Pitje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meer dan een halve eeuw geleden?
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van opgewarmd oud soepvlees. Kosher, halal of van de porcheriestal uit de Vlonders...
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u dat Israel internationale waarnemers weigert toe te laten tijdens hun offensieven in Gaza? Voor de situatie in bijvoorbeeld Syrié en /irak hebben wij bepaalde organisaties die ons informeren d.m.v. onder andere rapporten. De zelfde organisaties brachten ook rapporten uit over gaza 2014. daarin wordt heel duidelijk dat uw claims onjuist zijn. U gaat volledig af op 1 bron, dat wat de verdachte allemaal zegt en beweert. Dat er elders meer doden vallen betekend nog niet dat we de moorden door Israel moeten goedkeuren.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amnesty International released a report today, “Families Under the Rubble
- Israeli attacks on inhabited homes” (pdf) , accusing Israel of committing war crimes by targeting and killing scores of Palestinian civilians with no warning during Operation Protective Edge, last summer’s slaughter in Gaza. “Even if a fighter had been present in one of these residential homes, it would not absolve Israel of its obligation to take every feasible precaution to protect the lives of civilians caught up in the fighting. The repeated, disproportionate attacks on homes indicate that Israel’s current military tactics are deeply flawed and fundamentally at odds with the principles of international humanitarian law,” said Philip Luther. - See more at: http://mondoweiss.net/2014/11/amnesty-international- committing#sthash.z6GNIXMS.dpuf Link naar het rapport: via http://mondoweiss.net/2014/11/amnest...nal-committing Israel reageerde op dit rapport door te zeggen dat Amnesty propaganda maakt voor terreur groepen als Hamas, zonder er inhoudelijk op in te gaan, zoals te verwachten viel.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ... luister er dan naar , "because it seems to be the most productive part of your body"
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 20 mei 2015 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen publiceerde het ministerie wel al drie keer een update in de stand van zaken van hun eigen strafrechtelijke onderzoeken van eigen soldaten. http://mfa.gov.il/MFA/ForeignPolicy/...-Update-3.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() YES... goeike.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent en blijft de zwakste figuur op het forum he Pitke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee gij, zonder die buitengewoon hoogstaande bijdragen zou 't forum ten grave gedragen worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste zijn de slachtoffers in Gaza, of tenminste de burgerslachtoffers, het gevolg van de misdaden van Hamas die maar te graag raketten afschieten vanuit ziekenhuizen en scholen, net met de bedoeling om zoveel mogelijk onschuldige burgerslachtoffers te hebben wanneer Israel terecht de schietende installaties bombardeert. Het kan Hamas immers geen moer schelen hoeveel doden er zijn, integendeel zelfs. Ze maken bovendien zelf meer doden met hun oppressie dan er ooit door Israelische bombardementen zijn overleden. Tweede fout: het gaat hem niet om het aantal doden, wel om de talrijke massagraven, massamoorden en genocides die door alle omringende landen worden uitgevoerd, tegenover de paar honderd collateral damage slachtoffers, die zoals gezegd jammerlijk gebruikt zijn als levend schild. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik het over zelfmoordaanslagen? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 20 mei 2015 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://mondoweiss.net/2015/05/preven...dren-receiving
Siege on Gaza prevents children from receiving needed medical formula |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.humanityforpalestine.org/...-palestinians/
Al Nakba – The Truth Behind the Ethnic Cleansing of the Palestinians |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://twitter.com/IsraelHatzolah/s...46553326391298
PHOTO: ISIS rings confiscated by Israeli security forces at Ben Gurion Airport headed for Ramallah. ![]() Dit is dus waar Israël tegen vecht: terrorisme , zij die Israel van de aardbodem willen vegen. De waarheid is wel dat dat geen IS ringen zijn, maar zegelringen met 'God' en 'boodschapper van God' erop (maar dat negeren we voor het gemak even).. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt hoog tijd dat je een ander toontje aanslaat Panda. Dat "nep-joden" is er echt teveel aan. Ik kan jouw net zo goed de stempel "nep-katholiek" opspelden. Want, of je het nu graag hebt of niet, veel van jouw morele waarden en principes werden in Europa, lang vóór er van Panda sprake was, verkondigd door het Christendom. Drukazz is een Zionistische Christen, wat perfect zijn goed recht is en waar jij niet meesmuilend hoeft op te reageren met "nep-jood". Ik ben een Noachiet en dat is evenmin een "nep-jood". Bovendien steun ik het bestaan van de staat Israël. Mag het even?
|
![]() |
![]() |