![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat ik zei, was het volgende: Citaat:
U blijft rond de pot draaien en schijnt maar niet in staat te zijn, om toe te lichten wat nu in wezen het verschil is tussen alcohol en drugs. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ban dan ook maar gelijk vet, suiker, geld, alcohol, tabak, seks, koffie, red bull, werken, religie, auto's enz....
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, zie, alcohol gebruikt hij zelf, dus dat is goed, dat is geen drugs.
Cannabis gebruikt hij niet, dat dient streng beteugeld te worden, de gebruikers in de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Zou het kunnen, dat dit de reden is waarom hij mijn nochthans eenvoudige vraag maar niet kan/wil beantwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een beetje mijn historiek kent op dit forum weet dat ik respect heb voor Azie in het algemeen. In dit geval wordt Indonesië er terug doorgetrokken als een tweede en derde rang land. Ik heb een hekel aan en Westerse zelfgenoegzaamheid en toekenning van eigen superioriteit (die ze absoluut niet hebben). Dit land heeft zijn wetten die moeten gerespecteerd worden, die drugdealers hebben gegokt en ze hebben verloren. Er zijn in het verleden reeds draden geweest ad nauseam waar drug gebruikers hun verslaving verantwoorden door het te vergelijken met alcohol. Ik ga daar dus niet op in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is heel belangrijk bovenstaande nuance te begrijpen. Ik stel immers heel duidelijk, dat wat mij (en schijnbaar redelijk wat medeforummers) betreft, het gebruik van drugs legaal zou moeten zijn. U bent van oordeel van niet. Ik vraag mij af waarom precies. Waarom moeten landen in Azië, Afrika en Europa drugs legaal houden? Waarom stemmen zij geen wet die het legaal maakt? U kan mijn vraag toch onmogelijk fout interpreteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Schrijf nooit iets op." "Gebruik burners." "Gebruik varkens om lijken op te eten." "Gebruik muilezels voor het risicovolle werk." "Gebruik een zaak als witwaspraktijk." "Huur een hacker." "Koop smerissen om." "Koop politici om" "Lieg en bedrieg, maar onthoudt al je leugens of hou vast aan je leugens." "Dek je altijd in." Laat het kat en muis spelletje maar beginnen.....
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog van die simplistische kleuter redeneringen in aanbieding? Laat ons misschien pedofilie ook niet meer erkennen als een misdaad, dan is dit probleem ook ineens uit de wereld verholpen want er worden geen strafbare feiten meer gepleegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over drugs, meer bepaald de mensen in Indonesië die doodstraf krijgen hiervoor. Start gerust een thread op over de gelijkenissen tussen drugs en alcohol, maar stop hier met je zever te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Nog zo ene die het niet begrijpen wil. Zijn er volgens u ten gevolge van gebruik van alcohol dan helemaal geen problemen? Want, dat moet ik wel begrijpen uit uw kortzichtige redenering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wortels <=> Takken. Denk even als een echte gangster en niet als een "bezorgde" burger. De angst moet er gewoon goed inzitten bij de gewone bevolking zodat de mega-gansters gewoon hun gangetje kunnen gaan; meer niet.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door Savatage : 28 april 2015 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, net zoals er ook gevolgen zijn door terroristen, ongezonde voeding, vervuiling, ... Het gaat over drugshandelaars die de doodstraf krijgen, niet over alcohol. Zo moeilijk is dat nu toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar wel. De eenvoudige vraag, waarom het gebruik van alcohol legaal is en het gebruik van drugs niet, is héél moeilijk van antwoord te voorzien. Getuige daarvan zowel uw reacties als deze van Gipsy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen jongetje, je snapt het niet. Het gaat hier niet over alcohol en of dat al dan niet gelijk is aan drugs en ook illegaal moet zijn. Dat heeft geen hol te maken met deze thread.
|
![]() |
![]() |