![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Haat jij dan maar moslims, ik doe niet mee, ik haat enkel de Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook al meegemaakt , dat ze voor mij zullen bidden opdat ik genezen zal , absurditeit ten top , ondertussen .... kuust mane frak , 't gaat feitelijk achteruit !!!! Een keer op de bus , zo'n wacko gelovige afrikanen: we will pray for you , you must believe !! Ik antwoord daarop: Nominoes von biskoem !!!! OPROEP ivm met mij: Gelieve te stoppen met bidden , kutverdomme !!!! Het je reinste opgeblazen zever , helpt geen zak !!!! Het lijkt wel op bedrog , of ben ik verkeerd ?!?!?!?!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 juni 2015 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het wel mee eens , met meer tezamen , men durft ook meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gematigd is volgt geen haatideologie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand weerlegt me hier dat de werkelijkheid is, dat we de gewone moslims integreren, 99,999% en 0,001% extremisten bestrijden . Dat gebeurt overal in democratieën. Dat is geen woordspel maar de werkelijkheid. En dat zal blijven gebeuren. Jij wilt ze zeker allemaal op transport zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik laat je want ik heb geen zin in ruziemaken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga toch weg man, ik maak geen ruzie, ik opper een paar moeilijk te weerleggen argumenten. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2015 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen de Islam maar jullie zijn extremisten, en de extremisten gaan het niet halen, niet bij ons, en niet bij de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is duidelijk dat je nooit in een islamietenbuurt hebt gewoond.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wait and see....het rommelt al in het vroegere oostblok en bij de Russen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat waren economen en juristen. Die waren bezig met cijfers. Economische groei. En als er al eentje een kritische bedenking maakte, dan moest die zijn mond houden en de sfeer niet bederven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() En waar slaat dat soms op? Wat betekent dat, "achterblijvers"? Ik moet niets hebben van de Islam, maar dat is voor jullie, extremisten, nog niet goed genoeg. Zeg dan wat je wil doen met onze moslim bevolkingen die onze basiswaarden respecteren. Je durft niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |