![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zit het met jullie rookgedrag? | |||
Nooit gerookt! (anti rook nazi) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
Gestopt met roken! (respect) |
![]() ![]() ![]() |
20 | 68,97% |
1-5 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
5-10 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
10-15 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
15-20 per dag |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
meer dan 20 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij is persoonlijk opgevallen dat een aantal ex rokers erg fanatiek kunnen worden na het afkicken. Ik zie dezelfde houding bij new-born whatever gelovigen maar dat is een ander onderwerp. Iemand hierboven sprak over "it's all in the mind" en ik denk inderdaad dat dat ook deel uitmaakt van een natuurlijke defensieve houding, zonder allesverklarend te zijn. Onmogelijk blijkbaar om een verslaving (fysische & emotionele toestand) door iedereen puur op dezelfde pragmatische wijze te zien benaderen. Zoals in een vroeger bericht vermeld was ik zelf verwonderd van de reacties van mijn eigen lichaam.
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ze over hun kleren zaagden verklaarde ik ze gek, mijn kleren roken nooit enz. Nu, wel nu vind ik dat ik me bij iedereen moet excuseren voor de stank die ik ze 45 jaar lang bezorgd heb. Pffff, aan de kassa staan achter een roker bweek, kinderen van ouders die roken ik haal ze er zo uit. Nee ik ben blij dat ik er vanaf ben.
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ik ga op mijn sterfdag een havanna roken bij een halve fles cognac. Can't wait.
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2015 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet ge opnieuw zo'n sigaar kopen en ook cognac. En dan weer een week .... en opnieuw ... je erfgenamen zullen het graag horen dat ge alles opgerookt en opgezopen zult hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Geen getrol aub.
Ja. Ik heb nooit schulden gehad, niet in mijn 45 jaar armoede, behalve de traditionele hypotheek die de meeste Belgen hebben, en behalve een kleine emergemcy studielening die ik nooit moest afbetalen aan mijn grootvader (mijn vader dokte nooit iets af) en ik zit nu dik in de slappe was. Een gouden hangmat, really. Als ik jonger was, kocht ik hier een prachtig gelegen huis. Maar goed, als mijn kinderen dat niet willen, laat ik het na aan BemBem. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2015 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik die andere helft van de fles dan hebben indien:
1. het goede is. 2. indien ge alles reeds vooraf hebt betaald. Niet da'k U niet vertrouw he.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 juni 2015 om 13:27. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch ook een tegengeluid van de gezonde roker.
Hoe of wat men ook over het roken denkt, vergeet niet dat lichamelijke integriteit een goed is wat niet snel opgegeven dient te worden. Verder is roken een gewoonte en is pas sprake van een verslaving wanneer de kosten niet meer op te brengen zijn door de roker zelf. Ook dienen al die bobo's die roken overal verbieden ook alle auto's die rijden op fossiele brandstoffen te verbieden. De smog boven de filerijke gebieden in NL en B leveren minstens zoveel gevaar op voor de volksgezondheid als roken. Tabak was onder de indianen juist een middel om door te werken omdat nicotine de honger enigzins verjaagt. Ex rokers worden daardoor nogal vaak een stuk dikker met vette buiken, aders en hartkleppen tot gevolg. Kan je ook aardig van kassie weilen gaan. Tevreden rokers zijn geen onruststokers en rokers stoppen vaker met roken dan niet rokers, namelijk na elke sigaret. U ziet, zowel beginnen als stoppen met roken geeft de nodige risico's. Maar toch, mocht u het beste met de wereld en haar gezondheid ophebben, strijdt dan tegen fossiele brandstoffen want die pakken ook de longen van niet rokers. Zal wel moeilijk worden want men stopt eerder met roken dan met autorijden. De heilige koe hè.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 17 juni 2015 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik strijd tegen hinder van uitlaatgassen zoveel of zo weinig als ik goesting heb, en dat is dus heel wat minder. Hoeveel en hoe precies, doe ik u graag uit de doeken in een draad die daarover gaat. Als ik al goesting heb om die draad zelfs maar te lezen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fossiele brandstoffen .. mja .. en niet te vergeten het fijn stof!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() + andere viezigheid, zo heb ik vandaag de uitlaatgassen van een bouwkraan ingeademd, en ook deeltjes cement die de lucht invlogen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja om on topic te blijven .. op mijn sterfdag ook een pakje Marlboro 100's!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Als je niet langer schrijft als ex-schrijver dan blijft je nog altijd een schrijver. Evenzo zal een ex-drummer altijd een drummer zijn en een ex-minnaar steeds een minnaar.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 juni 2015 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |