![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() Het is inderdaad NIET ALTIJD aan ons om die mensen te veroordelen bij het dragen van een hoofddoek. Als zij echter willen meedelen in de Belgische maatschappij moeten zij zich - net als alle andere Belgen - aanpassen aan de wetgeving hier geldend. Op een pasfoto moeten zij niet met een hoofddoek staan, net zo min je een pet of hoed mag dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() In de islam wordt het ontzeggen van medische hulp beschouwd als doodzonde. Waar dat wel gebeurd is bij de (christelijk-geïnspireerde) sekte Getuigen van Jehova.
Een nieuw voorbeeldje van makkelijk te weerleggen Blok-argumenten. Aan de andere kant kan niet ontkend worden dat er een probleem is met bijvoorbeeld het uithuwelijken of het ontvoeren van kinderen naar moslim-landen door moslim-vaders. Maar opnieuw; dit probleem treft slechts een kleine fractie van de vreemdelingen in Vlaanderen. Laat ons dut niet VB-gewijs ons aan veralgemeningen bezondigen. Wat het voorbeeldje van Sherlock (Is dit R. Raes uit Gent???) betreft. Als in een ziekenhuis wordt beslist alle verwijzingen naar godsdient te verbieden, gaat het over verwijzingen die naar het ziekenhuis verwijzen. Als u vindt dat die twee hoofddoeken niet kunnen, moet u natuurlijk (de ongetwijfeld veel talrijker) kruisjes-hangertjes ook verwijderen... Wie A zegt,... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() Vergeet het maar! In Afghanistan kregen vrouwen GEEN medische hulp. U maakt zich er wel heel gemakkelijk van af. U zou toch beter moeten weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() dat gebeurde om militaire redenen. Overigens in Afghanistan werd godsdienst gewoon misbruikt om te indoctrineren en een dictatuur te rechtvaardigen. Daar ging het allang niet meer om godsdienst, maar om ordinaire macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() Dus in afghanistan werd de burka alleen gebruikt om de dictatuur te rechvaardigen? Dikke BULSHIT. Als ge die brave islamietjes de kans geeft zul je merken dat al je gezever niets meer uithaalt. De Islam IS dictatuur!!!
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hebt u ooit de Sharia gelezen? En de Bijbel? Wat weet u eigenlijk af van religieuze en politieke geschiedenis? Volgens mijn bescheiden mening: Niet Veel (genuanceerd uitgedrukt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() [quote="Leo Delcroix"]dat gebeurde om militaire redenen.
De vergelijking met de oude C.v.p. is treffend,blijkbaar heeft de heer delcroix een heilige angst voor het blok,kom even in Borgerhout wonen leo en er met je dikke bak rondrijden,liefst na valavond,eens kijken hoe lang je dit ongeschonden kan doen,en als je dan in mekaar geramd word zijn er nog de politiek benoemde "rechters" van rode signatuur die de "achtergestelde"boefjes vrijuit laten gaan en de schuld bij het slachtoffer leggen voorbeelden genoeg in je eigenste krant de frut bijna dagelijks! Als er een partij aan de macht komt die alle beerputten opentrekt(ook die van u) heeft men duidelijk redenen om deze partij te diaboliseren ![]() gratis tour ![]() ![]()
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() Achtbare canis lupis,
U zal mij niet horen ontkennen dat in verschillende grootstedelijke wijken problemen zijn. Dat de criminaliteit er de spuigaten uitloopt. Het enige wat ik wou zeggen was dat die crminaliteit niks, maar dan ook niks met de islam te maken heeft, noch met d huidskleur of (verre) afkomst van de daders. Dat alles heeft te maken met sociaal-economische achterstelling. Een islamiet is niet automatisch een crimineel. Trouwens wat betreft die wijken en die (jeugdige) criminelen van meestal alloctone afkomst. Daar zal in vele gevallen slechts op kunnen gereageerd worden door een hard optreden. Aan de andere kant moet alles gedaan worden om die wijken economische terug leefbaar te maken. Tewerkstelling is daarbij alles, onderwijs de sleutel. Maar dat zal niet gemakkelijk zijn. Ook daarvan ben ik overtuigd. PS: Een rondleiding zal niet nodig zijn beste. Ik denk dat ik al meer uren in dergelijke wijk doorgebracht heb dan u en vele van uw VB-vrienden samen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en rellen zijn in Borgerhout enkel toegelaten door jonge Magrebijnen deze trent is nu ook overgeslagen naar de afrikaanse gemeenschap (zie de recente rammeling opgelopen door ons"ELITE"korps) ondanks de immigratiestop van1974 zijn er nog nooit zulke concentratie's van vreemdelingen geweest in onze steden.Trouwens Leo mijn roots liggen in uw eigenste limburg en ik ben daar ooit met een niet belgische getrouwd geweest,de streek waar veel kompels eens graag een uurtje met u alleen willen zijn ongestoord,! mezelf incluis !! ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() Jongens,aanbidders van het Vb,voortrekkers van het nieuwe vierde rijk ik heb de oplossing voor jullie. Als 1 Marokaan gelijk is aan alle Marokanen zijn er twee mogelijkheden,feitelijk is er goed nieuws en slecht nieuws:
Eerst het slecht nieuws:kwa wiskunde waren jullie blijkbaar een dikke flop. Dan het goed nieuws: er is nog plaats vrij tot immigratie naar Oostenrijk,Italië,Denemarken en als u ook problemen heeft om een nieuwe taal aan te leren hebben we tegenwoordig Nederland in aanbieding.Bevalt dit het je nog niet hebben we nog enkele Zuid-Amerikaanse landen in overschot of kan je op retraite gaan bij de K.K.K Ik wens jullie een behouden reis en een prettig verblijf. Zie je we zijn niet haatdragend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
marokaanse boefjes doodknuffelen mag er blijkbaar geen afwijkende mening zijn ,soit, in de landen die u opsomt ben ik menigmaal geweest en zal er ook nog wel komen,zo als alle linkse moraalridders zie ik bij u ook de trent om iedereen te moeten zeggen wat hij MOET doen of laten mischien kan men ons in de toekomst opsluiten in psichiatrische instellingen zoals in communistisch china of cuba ,of andere linkse dictaturen,stop uw vermanend vingertje daar waar de zon niet schijnt sans rancune ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is dictatuur? Wat dan met het Christendom dat ons meer dan duizendvijfhonderd jaar geïndoctrineerd, gehersenspoeld, beknot en beheerst heeft? In naam van God en Christus. Een baas in de hemel is het beste excuus voor een baas op aarde, zei Bakunin ooit. Alle godsdiensten zijn dus dictatuur.
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij zijn het geen dictaturen maar beknottingen van vrijheden...
Het is maar hoe je het bekijkt maar volgens mij is elke godsdienst een dictatuur noemen een verkeerde woordkeuze. Zo zie ik in het hindoeïsme, boeddisme en andere -ismes niet onmiddellijk een dictatoriale structuur.