Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2015, 04:50   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vermits Eno meeleest nog even resumeren....

Titel van de draad waarmee Eno mijn opvattingen (ondertitel) meende te moeten weerleggen:

Citaat:
Niets kwets minder dan de waarheid.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=21

Drie dagen later luidt de nieuwste ondertitel van Eno:

Citaat:
Eno2 houdt de eer aan zichzelf. Reden: Gescheld, getrol, seriële bully-ing, leugens, innuendo, smaad en laster blijven staan. Dit forum is verziekt. De kampioene innuendo is diegene die het meeste slijmt bij Pontifex. De waarheid kwetst het meest. Geen link geven naar banpunten is hatelijk. De inepte Pontifex persecuteert me al jaren.
Het is niet alleen één lange resem van laster en leugen. Plots is Eno het ook volmondig eens met mijn ondertitel: Niets kwetst méér dan de waarheid/ De waarheid kwetst het meest.

Welke “leugen” van mij hinderde Eno als eerste?

Mijn gerechtvaardigde twijfel bij een screenshot waarmee hij probeerde te bewijzen hoe geliefd hij hier is, zowel door de forummers als de moderatie.
De screenshot vermeldt EEN keer 4 strafpunten, plus een viertal verwittigingen zonder banpunten. In werkelijkheid is de lijst een halve forumbladzijde lang met 52 strafpunten......plus een ban.
Naar de onvermijdelijke waarschuwingen zonder strafpunten (viermaal meer op het screenshot) mogen we niet refereren....

Feit is ook dat Eno is uitgeweken naar de koetjes en kalfjes. Waarom als daar zoveel meer mag en hij zoveel harder wordt aangepakt?

“Leugen” nummer 2. Het door Eno hardnekking verzwegen verhuurdersverhaal.
Het was uiteraard zijn bedoeling om de nare ervaringen met zijn verhuurders in de verf te zetten. Hij liet daar geen gras over groeien.....Toch in de gevallen waarin hij zélf geen negatieve rol speelde. Het verhuurdersverhaal dat hem een ban kostte ontweek hij door voorwaarden te stellen. Er moesten zich tien gegadigden melden die dat verhaal wilden horen. Een voorwaarde waarvan hij van in het begin wist dat ze onhaalbaar was.

Citaat:
De gasten die me hier liever komen afkammen in plaats van mijn banverhaal op te vragen, die moeten dan maar zonder mijn banverhaal blijven. De vereiste tien gaat nooit gehaald worden. De radoteer-versie gaat nooit geplaatst worden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=269

Citaat:
Ze gaat haar radotage nooit plaatsen.
De tien verzoeken worden nooit gehaald.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278

Citaat:
Alléz, aan mijn twee nare huurder stories kan je toch al zien hoe vermeend moeilijk een vermeende arme het heeft op gebied van huisvesting. Ik vind dat ik de twee volgende achterwege kan laten als zijnde overkill.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=306

Toen er zich vier liefhebbers meldden volgde een voorwaarde bovenop de reeds gestelde voorwaarde: Wie hij geen praat meer gaf telde niet mee.

Uiteindelijk volgt de bedreiging:

Citaat:
Misschien dat ze er 5bp voor over heeft?

Ik wacht.

Dat is ook de reden waarom ik na haar dreiging de waarheid te vertellen haar geen open doel ga aanbieden door zaken vrij te geven die ze vervolgens naar goeie gewoonte kan verdraaien, omkeren, verkeerd voorstellen, aanvullen met leugens en laster.

Dat ze eerst het forumreglement overtreedt, zoals ze beloofd heeft te zullen doen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=359

De draad waarin Eno zijn afscheid aankondigde is verdwenen. Hij had hier nochtans ook enkele medestanders.

-Bembem, het construct dat paste in zijn armeluizen geweeklaag.

-Lance, die hem via pb uitscheldt maar die zich evengoed tot hem aangetrokken voelt.

-Edina die het zo erg vindt wat ik de arme, brave Eno aandeed.

-Zijn anonieme verdediger en banneling die hier dag en nacht zijn bruine drek over het forum uitstort.

Er wordt geïnsinueerd dat ik Eno heb weggejaagd. De waarheid is dat Eno is weggevlucht. Weggevlucht omdat de waarheid bovenkwam en niets hem méér kwetste dan de waarheid. De waarheid die ik niet eens rechtstreeks heb vernoemd. De “radoteer-versie” werd nooit geplaatst. Dat volstond echter opdat Eno het schoentje aantrok.

Hij wist van in het begin wat de waarheid was, en dat ze verifieerbaar was. D�*�*rom en daarom alleen heeft hij mij voortdurend van laster en leugen beschuldigd. Om zijn eigen laster en leugens onder te sneeuwen. Daarom heeft hij zich in alle mogelijke bochten gedraaid om het verhuurdersverhaal te kunnen verzwijgen. Het verhaal waarin niet zijn laatste huisbaas maar HIJ een strafbare rol speelde.

De derde, en misschien belangrijkste reden om mij de mond proberen te snoeren heeft Eno zélf gegeven met deze woorden:

Citaat:
Hoeveel waarheid ik ook vertel, de pek en de veren krijg ik toch.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=363

Voorlopig is het dus uit met “succesrijke” draden te fabriceren op dit forum. Eno heeft nu tijd om bloemen te zaaien op het domein van de vrouw aan wie hij in belangrijke mate zijn gouden hangmat dankt. Als er iemand een bloemetje verdient, dan is zij het.

Het gaat intussen naar 6 uur, en mijn forumstalker is gevoederd...
Oud 24 juni 2015, 07:43   #82
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Grootste non -event ooit, deze zooi.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 09:02   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Zo'n gedetailleerde uiteenzetting en dat om 10 voor 6 's morgens, amai sèg.

Die stunt van eno waarvoor hij destijds verbannen werd, en dat maar tijdelijk terwijl 't forumreglement spreekt van permanent bij 't vrijgeven van persoonlijke informatie, maar misschien werd er 'n uitzondering gemaakt omwille van 't feit dat de persoon in kwestie geen lid is van dit forum. Soit, die kwestie kent toch iedereen die al wat langer lid is.

Bovendien werd er van uitgegaan dat hij er over loog, hij heeft 't er niet eens over gehad.

Inderdaad grootste non event en vooral zo verschrikkelijk not-boeiend.

Verbitterde en verzuurde bejaarden die menen dat 't leven hen onterecht veel te harde slagen heeft toegediend.
Get over it already, iedereen krijgt vroeger of later harde slagen te verwerken, 't leven is veel te kort om de rest ervan verbitterd en verzuurd achter te blijven.

De zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de bloemen hebben 'n bedwelmende geur, vlinders fladderen er omheen, 't zwembad lonkt, kortom geniet van de korte tijd die je misschien nog maar hebt!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 09:17   #84
Peche
Banneling

Standaard

Go fuck yourself moet toch eens pragmatisch uitgevoerd worden alvorens posten. What a wonderful world it would be.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 09:59   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Madre m�*a, den deze ontbrak er nog aan. 😨
Oud 24 juni 2015, 10:14   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik voel bewondering noch afkeer voor niemand hier, ik ken hier zelfs niemand persoonlijk, dit is internet.
Get a life and get over yourself en leer bovendien lezen, dan kan je opmaken uit m'n vorige post hoe ik over beiden denk, dit is echter maar mijn persoonlijke mening. Zo dalijk spring ik in 't zwembad en daarna wat winkelen en/of 'n terrasje en dènk ik zelfs niet meer aan dìt.

Sommigen blijkbaar wèl, liggen er zelfs 's nachts wakker van ... enzo.

Laatst gewijzigd door SDX : 24 juni 2015 om 10:14.
Oud 24 juni 2015, 10:15   #87
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo'n gedetailleerde uiteenzetting en dat om 10 voor 6 's morgens, amai sèg.

Die stunt van eno waarvoor hij destijds verbannen werd, en dat maar tijdelijk terwijl 't forumreglement spreekt van permanent bij 't vrijgeven van persoonlijke informatie, maar misschien werd er 'n uitzondering gemaakt omwille van 't feit dat de persoon in kwestie geen lid is van dit forum. Soit, die kwestie kent toch iedereen die al wat langer lid is.

Bovendien werd er van uitgegaan dat hij er over loog, hij heeft 't er niet eens over gehad.

Inderdaad grootste non event en vooral zo verschrikkelijk not-boeiend.

Verbitterde en verzuurde bejaarden die menen dat 't leven hen onterecht veel te harde slagen heeft toegediend.
Get over it already, iedereen krijgt vroeger of later harde slagen te verwerken, 't leven is veel te kort om de rest ervan verbitterd en verzuurd achter te blijven.

De zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de bloemen hebben 'n bedwelmende geur, vlinders fladderen er omheen, 't zwembad lonkt, kortom geniet van de korte tijd die je misschien nog maar hebt!
Niet zagen over de bejaarden hé! Zoals u zegt, iedereen krijgt vroeger of later harde slagen te verwerken. En u bent nog redelijk jong, u weet niet vooruit hoe dat u op den duur zal beïnvloeden en wat voor soort bejaarde u gaat worden.
Enne ... iets wat men pas begrijpt als men wat ouder wordt : het leven is niet alleen veel te kort, het is gewoon kort, heel erg kort! Daar schrikt men op een gegeven moment wel even van.
Oud 24 juni 2015, 10:21   #88
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik voel bewondering noch afkeer voor niemand hier, ik ken hier zelfs niemand persoonlijk, dit is internet.
Get a life and get over yourself en leer bovendien lezen, dan kan je opmaken uit m'n vorige post hoe ik over beiden denk, dit is echter maar mijn persoonlijke mening. Zo dalijk spring ik in 't zwembad en daarna wat winkelen en/of 'n terrasje en dènk ik zelfs niet meer aan dìt.

Sommigen blijkbaar wèl, liggen er zelfs 's nachts wakker van ... enzo.
Ik ken hier ook niemand persoonlijk en daar ben ik blij om. Ik kan hier wat gedachten kwijt, ik amuseer me soms rot en een enkele keer als ik wat eenzaam ben vind ik hier "aanspraak".
Ik begrijp echt niet dat mensen een rubriek als "K&K" zo belangrijk kunnen vinden.
Er lopen hier knuppels rond die vinden dat anderen zagen en niet gewaarworden dat ze zelf even hard zagen.
Ach ja, het zal wel weer overwaaien, zeker! 't Is alleen jammer dat sommigen zich dit alles zo erg aantrekken dat ze dit forum beginnen te mijden en dus ook ons hun gezelschap ontzeggen
Oud 24 juni 2015, 10:28   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Niet zagen over de bejaarden hé! Zoals u zegt, iedereen krijgt vroeger of later harde slagen te verwerken. En u bent nog redelijk jong, u weet niet vooruit hoe dat u op den duur zal beïnvloeden en wat voor soort bejaarde u gaat worden.
Enne ... iets wat men pas begrijpt als men wat ouder wordt : het leven is niet alleen veel te kort, het is gewoon kort, heel erg kort! Daar schrikt men op een gegeven moment wel even van.
Ik ben helemaal niet meer heel erg jong Marie en 't leven heeft mij al de allerhardste slagen toegediend die er kunnen toegediend worden, mijn enige kind werd me ontnomen, mijn beide ouders zijn er niet meer, mijn mijn broer en 2 zussen zijn op veel te jonge leeftijd gestorven en eergisteren is de zoon van mijn oudste zus, die in 'n instelling zat omdat hij geestelijk gehandicapt was, overleden, verstikt in 't eten van 'n appel, die mensen hebben nl. niet die fijne motoriek van ademen en slikken e.d., er is nog lange tijd geprobeerd hem te reanimeren, maar tevergeefs, bovendien kreeg ik 't nieuws te horen net toen ik terugkwam uit België van de begrafenis van de vader van mijn vriend.

Slagen genoeg?

Maar ik had 't niet over jou Marie.
Oud 24 juni 2015, 10:29   #90
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik ken hier ook niemand persoonlijk en daar ben ik blij om. Ik kan hier wat gedachten kwijt, ik amuseer me soms rot en een enkele keer als ik wat eenzaam ben vind ik hier "aanspraak".
Ik begrijp echt niet dat mensen een rubriek als "K&K" zo belangrijk kunnen vinden.
Er lopen hier knuppels rond die vinden dat anderen zagen en niet gewaarworden dat ze zelf even hard zagen.
Ach ja, het zal wel weer overwaaien, zeker! 't Is alleen jammer dat sommigen zich dit alles zo erg aantrekken dat ze dit forum beginnen te mijden en dus ook ons hun gezelschap ontzeggen
Je hebt gelijk Marie.

Je weet dat ik jou 'n erg verstandige dame vindt.
Oud 24 juni 2015, 10:34   #91
Nems
Burger

Nems's schermafbeelding

Standaard

Wow, wat is er allemaal gebeurd ik ben ook eens even op vakantie!
Nems is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 14:08   #92
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Madre m�*a, den deze ontbrak er nog aan. 😨
Ikke ofwa? Den dezen...
WA doe kik na weer verkeerd.
De wholyness himself
Oud 24 juni 2015, 15:13   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ikke ofwa? Den dezen...
WA doe kik na weer verkeerd.
De wholyness himself
Neenee, gij niet.

Mod heeft 't al opgekuist. 😊
Oud 24 juni 2015, 15:22   #94
Peche
Banneling

Standaard

AH ikke braaf.
Oud 24 juni 2015, 15:29   #95
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de bloemen hebben 'n bedwelmende geur, vlinders fladderen er omheen, 't zwembad lonkt, kortom geniet van de korte tijd die je misschien nog maar hebt !
Deez nog effe in 't vet zetten se...

Allee ja, behalve dat zwembad, da's te ver lopen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 15:38   #96
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
AH ikke braaf.
Da's al meer een redenering om in een twijfeldraad te zetten...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 16:21   #97
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
AH ikke braaf.
Soms misschien.
Oud 24 juni 2015, 16:22   #98
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Deez nog effe in 't vet zetten se...

Allee ja, behalve dat zwembad, da's te ver lopen...
In uwen achtertuin, is dat te ver lopen? 😊
Oud 24 juni 2015, 16:33   #99
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
AH ikke braaf.
Euh ... niet overdrijven hé
Oud 24 juni 2015, 18:17   #100
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, gij niet.

Mod heeft 't al opgekuist. 😊
Hoe houdt men zoiets vol ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be