![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Lijkt vergezocht maar de correspondentie heeft er wel degelijk mee te maken ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Ik herken bijna nooit iemand. Ik moet dat allemaal educated googelen. Zonder google afbeeldingen, wat dan is er niks aan.
Of wachten tot het weggegeven wordt, zoals jij deed met je tweede prentje ![]() Prinses Palatine is interessant. Lijkt me qua ethisch inzicht de meerdere van Descartes. By far. http://plato.stanford.edu/entries/elisabeth-bohemia/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als u het niet vindt, geef ik morgen het antwoord. Het lijkt er niet op of er nog anderen aan het zoeken zijn ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Janet Jackson ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , dat concert van Janet & Justin Timberlake , toen ....
een van haar borsten per ongeluk , floepzzzz , getoond werd ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Super_...ow_controversy http://www.gva.be/cnt/aid736371/geen...-jackson-video ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2015 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag enkel ....
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2015 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier een link naar afbeeldingen van Liselotte von der Pfalz.
https://www.google.be/search?hl=nl&s...04.f3siP6oheG0 Mooi décolleté maar geen blote borst zoals bij Agnes Sorel. Naar het schijnt was Liselotte mooi toen ze jong was maar werd ze heel erg dik toen ze oud werd. Waarom Agnes Sorel afgebeeld wordt met ontblote borst weet ik eigenlijk niet. Zij was degene die het mouwloze decolleté in de mode bracht, nu noemen ze haar een trendsetter ![]() Maar dat heeft echt niets te maken met het verband tussen de twee dames. Zoals ik hierboven al zei, gaat het om iets heel prozaïsch!
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel kijken, cookie! Denk vooral eens aan de naam van Agnes. (Dat is een heel belangrijke tip die ik nu geef!)
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik zal straks eens checken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is eigenlijk stom toevallig dat ik een verband ontdekte tussen Agnès Sorel en Liselotte von der Pfalz.
Mogelijk zijn er nog overeenkomsten tussen hen want beiden waren op heel verschillende wijze bijzonder interessante dames. De meeste vrouwen in de geschiedenis worden echter onderschat of doodgezwegen. Dank zij haar +/- 60.000 brieven heeft Liselotte, de echtgenote van Monsieur, een ongelooflijk levendig beeld nagelaten van de tijd waarin zij leefde en van het hof van de Zonnekoning. Agnès Sorel was dan weer heel anders als maîtresse van Charles VII maar zij had een gunstige invloed op de koning, zonder haar zou de geschiedenis er mogelijk anders hebben uitgezien. Maar het verband dat ik gevonden heb tussen deze twee is zoiets onnozels, het heeft echt niks met politiek te maken, maar wie veel over hen leest, moet dat éne woord weten! ![]()
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Pfalzprinzessin Elisabeth Charlotte : Charlotte is een taartje.
Agnes Sorel is een soep. Ze leven alletwee verder in de keuken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() De ene gebruikte overdadig makeup en de andere helemaal geen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij stierven allebei in Frankrijk ??
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat taartje heeft er niets mee te maken. Maar de Agnes Sorel-soep wel. Nog efkes zoeken?
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt maar dat is het verband niet.
![]()