![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De straatschoffies hier zijn nogal laf en vallen geen gezonde exemplaren aan. En als u toch een wapen wil bijhebben. Hetgeen U het meest comfortabel laat voelen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna gaat hij wat eten. Geen curryworst of koud gerookte bloedworst. Dat is voor het gepeupel. Dat krijgt u van hem. Wat dan wel? Ik durf daar amper mijn fantasie over uitlaten wetend onverbiddelijk door de meester gecorrigeerd te worden in mijn ongetwijfeld beledigende barbaarse smaak. We dwalen af van vruchtbaardere oorden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 juni 2015 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat is er in hemelsnaam dan zo godgeklaagd verkeerd met huisgemaakte bloempanch, beuling of zwarte pensen, uiteraard van 't varken? Gij voedselbarbaar, innnderrrrdaad! ![]() Voor de rest terug on topic, over naar Drukazz en zijn loopse wijven.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() overgang volwassenwording als je zeven jaar bent?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij dan toch maar de plechtige communie en het behalen van het rijbewijs als overgangsrituelen. Achteraf bekeken heb ik wel spijt dat ik mijn legerdienst niet gedaan heb.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 juni 2015 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sommige politici wens ik die specifieke besnijdenis toe, van een Centraal Afrikaans land. De naam ben ik vergeten, maar ik het het gezien in een documentaire.
De mannen (jongens) werden "besneden" d.i. het vel van de penis werd over de halve lengte verwijderd, dus niet gewoon stukje d'r af. Bleef over een bloederige lap, die dan moest helen. Het moet een ontzettend pijnlijke bedoening zijn geweest, wetende dat de penis alvast ook nog dient om te plassen. Volgens mij werkt het wel ontzettend goed om mogelijke ongewenste erecties te voorkomen als het aan het genezen is. Hoe het eruitzag als het dan volledig genezen was heb ik niet gezien. Ik vermoed vol met wild vlees enzo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2015 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw titel is dus fout. Bovendien vind ik uw mening over " Belgische wijven", omschreven als dik, lui, sletterig en stijlloos, en ongeschikt voor het ouderschap, getuigen van zoveel frustratie en vrouwenhaat, dat ik vermoed dat u een ongebruikt cafemeubel bent, model tooghanger, wat zelfs de meest dronken vrouw niet kan bekoren. Voeg daarbij de intelligentie van een pinda en de charme van een Neanderthaler, en ik kan begrijpen dat sommige mannen hun frustratie uit hoor! De meeste vrouwen willen wel iets meer dan miniem gereedschap onder een gigantisch afdak, misschien moet u zich daar eens in verdiepen? Succes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Zal zeker in Z.Afrika geweest zijn
Is ook fotootje bij (!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde. Vrouwen weten wel beter. Je hoeft geen oproep te doen naar de jongens toe. Er bestaat zoiets een spermabank. En de vriendinnen zullen het wel geweten hebben. Neen. Het lot ligt niet in de handen van de katholieke jongetjes, tenzij ze niet meer in staat zouden zijn gratis een kwakje in een bekertje te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zegt dat het aan jullie vrouwen ligt? Of ligt het aan de mannen? De 'waarheid' ligt zoals zo vaak in het midden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo! De wereld is al overbevolkt. Een krimpende mensheid kan alleen maar als iets positiefs gezien worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Europa gaat krimpen. De mensheid niet. Nigeria bijvoorbeeld heeft nu 177 miljoen inwoners en zal in 2050 440 miljoen inwoners tellen. Ook landen als Pakistan (nu 196 miljoen, in 2050 363 miljoen) en Indonesië (nu 253, in 2050 366 miljoen) zullen nog ferm stijgen. En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld Afghanistan of vele andere Afrikaanse landen. PS: als je dan toch tegen een bevolkingsgroei bent. Niemand verplicht u om kinderen te maken hé. Progressieven zijn we beter kwijt dan rijk. Laatst gewijzigd door Drukazz : 29 juni 2015 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Vanwaar die anale fixatie? Verborgen verlangens?