Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2015, 03:14   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik voel met U mee (allez, niet te veel he).
Trouwens, ik dacht binnen een drietal maanden terug effe af te zakken tot in uw gemeente. (Shudders, but one has to live dangerously.)
Hoe bewapen ik me het best?
Wapens zijn niet nodig.
De straatschoffies hier zijn nogal laf en vallen geen gezonde exemplaren aan.

En als u toch een wapen wil bijhebben. Hetgeen U het meest comfortabel laat voelen.
Oud 21 juni 2015, 03:29   #82
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wapens zijn niet nodig.
De straatschoffies hier zijn nogal laf en vallen geen gezonde exemplaren aan.

En als u toch een wapen wil bijhebben. Hetgeen U het meest comfortabel laat voelen.
Iemand met de fijnzinnigheid van Jay stel ik me met een Katana voor. Het hoofd blijft er nog even opstaan als Jay zijn zwaard reeds terug opbergt. Hij ziet in dit pauzeren van het lot een zekere esthetiek die zijn eigenwaarde voedt.

Daarna gaat hij wat eten. Geen curryworst of koud gerookte bloedworst. Dat is voor het gepeupel. Dat krijgt u van hem. Wat dan wel? Ik durf daar amper mijn fantasie over uitlaten wetend onverbiddelijk door de meester gecorrigeerd te worden in mijn ongetwijfeld beledigende barbaarse smaak.

We dwalen af van vruchtbaardere oorden.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 juni 2015 om 03:34.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2015, 04:33   #83
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Iemand met de fijnzinnigheid van Jay stel ik me met een Katana voor. Het hoofd blijft er nog even opstaan als Jay zijn zwaard reeds terug opbergt. Hij ziet in dit pauzeren van het lot een zekere esthetiek die zijn eigenwaarde voedt.

Daarna gaat hij wat eten. Geen curryworst of koud gerookte bloedworst. Dat is voor het gepeupel. Dat krijgt u van hem. Wat dan wel? Ik durf daar amper mijn fantasie over uitlaten wetend onverbiddelijk door de meester gecorrigeerd te worden in mijn ongetwijfeld beledigende barbaarse smaak.

We dwalen af van vruchtbaardere oorden.
Goed zo , zeker wat betreft jouw curryworst.
Maar wat is er in hemelsnaam dan zo godgeklaagd verkeerd met huisgemaakte bloempanch, beuling of zwarte pensen, uiteraard van 't varken? Gij voedselbarbaar, innnderrrrdaad!

Voor de rest terug on topic, over naar Drukazz en zijn loopse wijven.
Oud 21 juni 2015, 07:19   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het zal verschillende redenen hebben, maar het werd zover ik weet ook gezien als een overgangsritueel (besnijdenis = punt tot volwassenwording).

Verder zal de pijn van zo,n besnijdenis hem/haar ook voorbereiden op het "harde" leven.
overgang volwassenwording als je zeven jaar bent?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2015, 08:34   #85
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het zal verschillende redenen hebben, maar het werd zover ik weet ook gezien als een overgangsritueel (besnijdenis = punt tot volwassenwording).

Verder zal de pijn van zo,n besnijdenis hem/haar ook voorbereiden op het "harde" leven.
Geef mij dan toch maar de plechtige communie en het behalen van het rijbewijs als overgangsrituelen. Achteraf bekeken heb ik wel spijt dat ik mijn legerdienst niet gedaan heb.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 21 juni 2015 om 08:35.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2015, 10:33   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

sommige politici wens ik die specifieke besnijdenis toe, van een Centraal Afrikaans land. De naam ben ik vergeten, maar ik het het gezien in een documentaire.

De mannen (jongens) werden "besneden" d.i. het vel van de penis werd over de halve lengte verwijderd, dus niet gewoon stukje d'r af. Bleef over een bloederige lap, die dan moest helen. Het moet een ontzettend pijnlijke bedoening zijn geweest, wetende dat de penis alvast ook nog dient om te plassen. Volgens mij werkt het wel ontzettend goed om mogelijke ongewenste erecties te voorkomen als het aan het genezen is. Hoe het eruitzag als het dan volledig genezen was heb ik niet gezien. Ik vermoed vol met wild vlees enzo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2015 om 10:34.
Oud 21 juni 2015, 12:16   #87
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

http://data.worldbank.org/indicator/...T.IN/countries

Als we dit mogen geloven. 1,8 kind baart een Belgische vrouw gemiddeld. Dit betekent dat onze bevolking zal krimpen! Rekening houdend dat migranten er gemiddeld meer hebben, is dit voor onze etnische Belgische wijven maar +- 1,5 schat ik.

Conclusie: dit is te laag. Onder het vervangingscijfer (2,1) dat nodig is om een bevolking op peil te houden.

Al moet ik zeggen dat ik deze cijfers wel vreemd vind want dit is toch wel een erg laag cijfer, niet?

Als ik naar mijn directe omgeving kijk, de broers en zussen van mezelf en mijn vrouw, en dan spreken we al snel over meer dan 12 gezinnen ligt de mediaan op 3. Er zijn er met 2 (niemand minder), mediaan 3 alsook koppels met 4 en zelfs 2 met 5 kinderen. Uiteraard zijn dit wel katholieke families en dus geeft dit niet het maatschappijbeeld weer.

Maar toch, wanneer ik dan kijk naar seculiere vrienden of kennissen, of in mijn straat gewoon, hebben de meeste gezinnen toch gewoon 2 of 3 kinderen. Gezinnen met 0 of 1 kinderen zijn veeleer uitzondering dan regel.

Wij wonen natuurlijk wel in een gemeente, misschien hebben gemeentes hogere geboortecijfers dan steden? (exclusief migranten) Omdat ze in steden minder ruim wonen?

We gaan er dus van uit dat het cijfer 1,8 kind per vrouw klopt, dan stellen die Belgische wijven mij diep teleur. Ze zijn niet alleen dik, lui, sletterig en stijlloos, ze kunnen ook nog niet eens kinderen grootbrengen. Wat hebben wij daar nu eigenlijk aan?

Bijgevolg een oproep, doe uw best jongens. Voor ons vaderland!!!! I have a dream (1 groot Belgisch/Vlaams katholiek rijk). Kinderen moeten niet gezien worden als een last.
Laat me u even helpen, kiezen voor kleinere gezinnen heeft niets te maken met vruchtbaarheid.
Uw titel is dus fout.
Bovendien vind ik uw mening over " Belgische wijven", omschreven als dik, lui, sletterig en stijlloos, en ongeschikt voor het ouderschap, getuigen van zoveel frustratie en vrouwenhaat, dat ik vermoed dat u een ongebruikt cafemeubel bent, model tooghanger, wat zelfs de meest dronken vrouw niet kan bekoren.
Voeg daarbij de intelligentie van een pinda en de charme van een Neanderthaler, en ik kan begrijpen dat sommige mannen hun frustratie uit hoor!
De meeste vrouwen willen wel iets meer dan miniem gereedschap onder een gigantisch afdak, misschien moet u zich daar eens in verdiepen?
Succes!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2015, 12:50   #88
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Zal zeker in Z.Afrika geweest zijn
Is ook fotootje bij (!)
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 16:43   #89
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Als we dit mogen geloven. 1,8 kind baart een Belgische vrouw gemiddeld. Dit betekent dat onze bevolking zal krimpen! Rekening houdend dat migranten er gemiddeld meer hebben, is dit voor onze etnische Belgische wijven maar +- 1,5 schat ik.

Conclusie: dit is te laag. Onder het vervangingscijfer (2,1) dat nodig is om een bevolking op peil te houden.

Al moet ik zeggen dat ik deze cijfers wel vreemd vind want dit is toch wel een erg laag cijfer, niet?

Als ik naar mijn directe omgeving kijk, de broers en zussen van mezelf en mijn vrouw, en dan spreken we al snel over meer dan 12 gezinnen ligt de mediaan op 3. Er zijn er met 2 (niemand minder), mediaan 3 alsook koppels met 4 en zelfs 2 met 5 kinderen. Uiteraard zijn dit wel katholieke families en dus geeft dit niet het maatschappijbeeld weer.

Maar toch, wanneer ik dan kijk naar seculiere vrienden of kennissen, of in mijn straat gewoon, hebben de meeste gezinnen toch gewoon 2 of 3 kinderen. Gezinnen met 0 of 1 kinderen zijn veeleer uitzondering dan regel.

Wij wonen natuurlijk wel in een gemeente, misschien hebben gemeentes hogere geboortecijfers dan steden? (exclusief migranten) Omdat ze in steden minder ruim wonen?

We gaan er dus van uit dat het cijfer 1,8 kind per vrouw klopt, dan stellen die Belgische wijven mij diep teleur. Ze zijn niet alleen dik, lui, sletterig en stijlloos, ze kunnen ook nog niet eens kinderen grootbrengen. Wat hebben wij daar nu eigenlijk aan?

Bijgevolg een oproep, doe uw best jongens. Voor ons vaderland!!!! I have a dream (1 groot Belgisch/Vlaams katholiek rijk). Kinderen moeten niet gezien worden als een last.
even bezeten al Hitler destijds. Mag er nog een medaille bij voor de kroostrijke gezinnen.
Terzijde. Vrouwen weten wel beter. Je hoeft geen oproep te doen naar de jongens toe. Er bestaat zoiets een spermabank. En de vriendinnen zullen het wel geweten hebben.
Neen. Het lot ligt niet in de handen van de katholieke jongetjes, tenzij ze niet meer in staat zouden zijn gratis een kwakje in een bekertje te verkopen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 16:56   #90
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze vrouwen zijn niet vruchtbaar genoeg! .
"Onze"
Oud 28 juni 2015, 02:10   #91
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Wie zegt dat het aan jullie vrouwen ligt? Of ligt het aan de mannen? De 'waarheid' ligt zoals zo vaak in het midden.
Oud 28 juni 2015, 07:50   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we dit mogen geloven. 1,8 kind baart een Belgische vrouw gemiddeld. Dit betekent dat onze bevolking zal krimpen!
Goed zo! De wereld is al overbevolkt. Een krimpende mensheid kan alleen maar als iets positiefs gezien worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2015, 14:47   #93
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Goed zo! De wereld is al overbevolkt. Een krimpende mensheid kan alleen maar als iets positiefs gezien worden.
Juist Raf. Als alle mannen enkel in een kont zouden neuken dan zou de overbevolking opgelost zijn.
Oud 29 juni 2015, 14:48   #94
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Juist Raf. Als alle mannen enkel in een kont zouden neuken dan zou de overbevolking opgelost zijn.
Dacht dat hetero's dat ook wel konden waarderen.Beetje rotopmerking Rudy, foei!
Oud 29 juni 2015, 14:53   #95
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dacht dat hetero's dat ook wel konden waarderen.Beetje rotopmerking Rudy, foei!
ok Alice. Strikt genomen heb je gelijk.
Oud 29 juni 2015, 14:55   #96
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bs'd

Europa gaat krimpen. De mensheid niet. Nigeria bijvoorbeeld heeft nu 177 miljoen inwoners en zal in 2050 440 miljoen inwoners tellen.

Ook landen als Pakistan (nu 196 miljoen, in 2050 363 miljoen) en Indonesië (nu 253, in 2050 366 miljoen) zullen nog ferm stijgen.

En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld Afghanistan of vele andere Afrikaanse landen.

PS: als je dan toch tegen een bevolkingsgroei bent. Niemand verplicht u om kinderen te maken hé. Progressieven zijn we beter kwijt dan rijk.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 29 juni 2015 om 14:56.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2015, 15:46   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Europa gaat krimpen. De mensheid niet. Nigeria bijvoorbeeld heeft nu 177 miljoen inwoners en zal in 2050 440 miljoen inwoners tellen.

Ook landen als Pakistan (nu 196 miljoen, in 2050 363 miljoen) en Indonesië (nu 253, in 2050 366 miljoen) zullen nog ferm stijgen.

En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld Afghanistan of vele andere Afrikaanse landen.

PS: als je dan toch tegen een bevolkingsgroei bent. Niemand verplicht u om kinderen te maken hé. Progressieven zijn we beter kwijt dan rijk.
Is dat niet leuk?Binnenkort één groot Afrika, lekker hongerig en geen blanken meer om hen te komen helpen.

Oud 29 juni 2015, 15:53   #98
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok Alice. Strikt genomen heb je gelijk.
Good boy!
Oud 29 juni 2015, 16:30   #99
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
overgang volwassenwording als je zeven jaar bent?
Ja
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2015, 17:00   #100
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwaar die anale fixatie? Verborgen verlangens?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be