![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() De enige die ons "ras" hier ten schande brengt ben jij wel met je homofoob, racistisch, intolerant, prehistorisch gezever gebaseerd op sprookjesboeken en fantasieverhalen...
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij vergeet dat die vrouwen ook een moeder, vader, broer, zus, zoon of dochter hebben. Zoiets brengt de hele familie ten schande. Citaat:
Daar is alles fout aan. Zou fout als maar kan zijn eigenlijk. Ik sla geen vrouwen, maar als dat familie zou zijn van mij, maak ik graag een uitzondering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Dankzij de kattekoppen is Hitler aan de macht geraakt.
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad homokritisch. Racistisch? Welnee, in de Kerk waar ik kom zie ik vaak Oost-Europeanen en Afrikanen. Hele aangename mensen. Ik ben inderdaad intolerant tegen de intoleranten. Prehistorisch? Omdat ik weiger mee te stappen in het moderne verhaaltje "zolang we maar lief zijn voor elkaar" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Prehistorisch omdat je blijft vasthangen aan verzinseltjes van 2000+ jaar geleden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Minister-President
|
![]() Jij bent niet kritisch over homo's, jij haat ze. Klein verschil...
Citaat:
Citaat:
Hypocriet... Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Zoals elke leviticus citerende mens...
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar dagen geleden probeerde hij hier het Cookie Monstertje nog op te vrijen... Ziekelijk.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelovigen en hypocrisie gaan idd hand in hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, nu worden de palestijnen al in de strijd gegooid, 't gaat serieus worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zal maar humoristisch reageren: ik geloof nog graag dat jouw vrouwelijke familieleden zo katholiek zijn, dat ze niet eens zouden terug slaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij dan een stevige aanhanger van Filip Dewinter of van Alexandra Colen, die volgens FDW een puriteinse kwezel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's een gave gods, zoals U duidelijk demonstreerd.
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scherven brengen geluk.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 juni 2015 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar het nut van ?? Ik hoop van harte , mocht je werkelijk een vrouw klop geven , dat je daar de rest van uw leven van afziet !!!! Tenzij uit echte wettelijke zelfverdediging !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 juni 2015 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |