![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik er moeite mee heb te geloven dat gij ne simpele zijt, vraag ik me nu toch wel af waarom ge zo hard uw best doet er ene te lijken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk om daar als rijke Duitse toerist moeilijk over te doen. Je weet dat de zenuwen bij dat arme Griekse volk hard gespannen staan.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Grappig, ik kom net van een zeilreis uit Griekenland. De Grieken hebben m'n hart gestolen. De burgers zijn het slachtoffer van de voorgaande regeringen die kwade zaak hebben gemaakt met het politieke gajus dat verantwoordelijk is voor de totstandkoming van dit walgelijke consortium dat niemand wil of wilde.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werkt verdraaid goed, he, dat excuus van verkiezingen die een blanko cheque aan de electieve aristocratie geeft ?
Dat hebben ze bij de Franse revolutie bedacht: we moeten een manier vinden om het volk altijd de verantwoordelijkheid te laten dragen van al onze beslissingen, zodat ze nooit meer de guillotine kunnen boven halen. En toen heeft er ene gezegd: "we zouden het volk ons kunnen laten verkiezen!". Dat was het beste gedacht die de machtshebbers ooit bedacht hadden. De prijs die ze moeten betalen is dat ze zo nu en dan eens de plaats moeten ruilen voor de concurrentie aan den overkant. Maar dat is een klein leed om de guillotine kunnen te vermijden. Want.... "ze hebben er zelf voor gekozen" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Economie en hart gaan samen, zonder enig probleem, maar omdat economie zo goed samenwerkt met corruptie denk jij dat het niet kan. Net zoals hier en in Europa, zorgen politici daar heel goed voor zichzelf en hun lobbyende, steekpenningen gevende vriendjes. Je kent de politieke dooddoener van alle politici toch: ik kan eigen zaken en politiek volledig gescheiden houden. Wat zien we hier in Vlaanderen: Muyters Voka, Peeters Unizo en de liberalen VBO hebben hun pionnen in het Vlaamse en federale parlement zitten. Met zijn allen, ook de Waalse en Brusselse PS, MR en CDh hebben ze hier voor een even grote schuld als Griekenland gezorgd, al die zorgzame "ons" vertegenwoordigende "volksvertegenwoordigers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons dus even stoppen met rond de pot draaien. Ooit presenteerde je jezelf als incarnatie van de linkerkant van dit forum, ook al had je toen al wat "kaakslagflamingantistische" neigingen (als een dominante groep zich als onderdrukt voordoet, dan moet je al beginnen de wenkbrauwen te fronsen, want dan zijn ze eigenlijk hun dominantie aan het legitimeren en onder een defensief masker een agressieve campagne aan het opzetten om hun dominantie te vergroten, maar dit terzijde). Recent echter lijkt het masker helemaal gevallen en beperken je posts ertoe mee te grinniken met de zoveelste flauwe opmerkingen van deze of gene rechtse over steeds dezeflde zondebokken - "sossen", "buttelaunders", "mosliems", "Marokaunen" en dies meer zij. Dan heb ik toch een aantal vragen: - Zou het niet van coherentie getuigen om dan ook all the way te gaan en duidelijk je oversteek naar het rechts-radicale kamp toe te geven (want rechts zijn op een forum als dit dat zelf in meerderheid extreem-rechts is betekent niet gematigd-rechts zijn)? - Begrijp je dat dat steeds dezelfde gezaag en gezever over de usual zondebokken van extreem-rechts op elk normaal denkend mensen ongelofelijk saai, oncreatief en dwaas overkomt? Ik vraag mij af is het mogelijk om met dat soort conversatie nog een normaal sociaal leven te hebben met mensen met een gemiddeld IQ? Of is het forum een uitlaatklep omdat zullke conversatie in het normale leven niet mogelijk is? - Begrijp je dat met name die onoprechtheid van extreem-rechts ongelofelijk zielig overkomt? Als je VB en hun light versie bezig hoort, dan is het alsof ze wedijveren om zichzelf de grootste democraten te noemen. En dan komt de rotzooi van de Vlaams-Nationale Vrienden (VNV) boven. Die lafheid, achterbaksheid en hypocrisie is toch extreem misprijzenswaardig?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 juli 2015 om 15:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.toxwni.gr/ellada/item/641...n-na-plirosoun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Schepen
|
![]() Dus fredje,als je in griekenland zit,of je bent van plan er naar toe te gaan,neem dan een goede raad van mij aan;geniet van het mooie weer,geniet van het lekker eten,geniet van de mooie zeeen en stranden.Maar blijf netjes,daar is niks u eigendom. OF ge krijgt ze gereten Snap je het fredje? Ik moet toch geen tekeningkske maken??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Kallikles,ik moet U nog een antwoord in een andere draad, even geduld AUB. |
|
![]() |
![]() |