Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2015, 18:49   #81
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jezelf zijn tussen gelijkgezinden?
Omdat ik er moeite mee heb te geloven dat gij ne simpele zijt, vraag ik me nu toch wel af waarom ge zo hard uw best doet er ene te lijken.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2015, 18:58   #82
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jezelf zijn tussen gelijkgezinden?
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2015, 19:42   #83
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
6 duitse toeristen willen een museum bezoeken in athene......daar moet je 2 euro entree betalen......moffen beginnen van hun kloten te maken,dat het duitse volk dat museum gekocht heeft,en dat het duitse volk miljarden aan griekenland heeft gegeven,en zij betalen niks,want griekenland is van hun.....enkele voorbijgangers (grieken) krijgen in de gaten wat zich afspeelt...........je mag raden wat er met de moffen gebeurd is
ps...gelukkig(voor de moffen)dat we goeie chirurgen hebben in griekenland
2 euro entree is 2 euro entree.
Onbegrijpelijk om daar als rijke Duitse toerist moeilijk over te doen.
Je weet dat de zenuwen bij dat arme Griekse volk hard gespannen staan.
Oud 23 juli 2015, 20:01   #84
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
2 euro entree is 2 euro entree.
Onbegrijpelijk om daar als rijke Duitse toerist moeilijk over te doen.
Je weet dat de zenuwen bij dat arme Griekse volk hard gespannen staan.
Als je dat niet gelooft maakt hij je wel iets anders wijs
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2015, 16:06   #85
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Grappig, ik kom net van een zeilreis uit Griekenland. De Grieken hebben m'n hart gestolen. De burgers zijn het slachtoffer van de voorgaande regeringen die kwade zaak hebben gemaakt met het politieke gajus dat verantwoordelijk is voor de totstandkoming van dit walgelijke consortium dat niemand wil of wilde.
Oud 26 juli 2015, 19:07   #86
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Grappig, ik kom net van een zeilreis uit Griekenland. De Grieken hebben m'n hart gestolen. De burgers zijn het slachtoffer van de voorgaande regeringen die kwade zaak hebben gemaakt met het politieke gajus dat verantwoordelijk is voor de totstandkoming van dit walgelijke consortium dat niemand wil of wilde.
Subjectiever kan natuurlijk niet. Economie en hart gaan niet samen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 09:26   #87
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Zij hebben er wel telkens voor gekozen! Dus ?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:16   #88
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Jij dan ook voor die sukkelaars van hier. Nooit meer klagen, wat ze ook maar met je geld uitvreten, want je hebt er zelf voor gekozen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:47   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Dat werkt verdraaid goed, he, dat excuus van verkiezingen die een blanko cheque aan de electieve aristocratie geeft ?

Dat hebben ze bij de Franse revolutie bedacht: we moeten een manier vinden om het volk altijd de verantwoordelijkheid te laten dragen van al onze beslissingen, zodat ze nooit meer de guillotine kunnen boven halen.
En toen heeft er ene gezegd: "we zouden het volk ons kunnen laten verkiezen!".
Dat was het beste gedacht die de machtshebbers ooit bedacht hadden. De prijs die ze moeten betalen is dat ze zo nu en dan eens de plaats moeten ruilen voor de concurrentie aan den overkant. Maar dat is een klein leed om de guillotine kunnen te vermijden. Want....

"ze hebben er zelf voor gekozen"
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 14:57   #90
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Subjectiever kan natuurlijk niet. Economie en hart gaan niet samen.
Voor wie heeft dat politieke gajus al die miljarden gebruikt?
Economie en hart gaan samen, zonder enig probleem, maar omdat economie zo goed samenwerkt met corruptie denk jij dat het niet kan.

Net zoals hier en in Europa, zorgen politici daar heel goed voor zichzelf en hun lobbyende, steekpenningen gevende vriendjes.

Je kent de politieke dooddoener van alle politici toch: ik kan eigen zaken en politiek volledig gescheiden houden.
Wat zien we hier in Vlaanderen: Muyters Voka, Peeters Unizo en de liberalen VBO hebben hun pionnen in het Vlaamse en federale parlement zitten.

Met zijn allen, ook de Waalse en Brusselse PS, MR en CDh hebben ze hier voor een even grote schuld als Griekenland gezorgd, al die zorgzame "ons" vertegenwoordigende "volksvertegenwoordigers".
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 15:00   #91
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Omdat ik er moeite mee heb te geloven dat gij ne simpele zijt, vraag ik me nu toch wel af waarom ge zo hard uw best doet er ene te lijken.
Ik dacht dat persoonlijke aanvallen op dit forum ongeoorloofd waren? Of geldt dat alleen maar voor de linkerkant van het politieke spectrum en mag de rechterkant er lustig op los schelden?

Laat ons dus even stoppen met rond de pot draaien. Ooit presenteerde je jezelf als incarnatie van de linkerkant van dit forum, ook al had je toen al wat "kaakslagflamingantistische" neigingen (als een dominante groep zich als onderdrukt voordoet, dan moet je al beginnen de wenkbrauwen te fronsen, want dan zijn ze eigenlijk hun dominantie aan het legitimeren en onder een defensief masker een agressieve campagne aan het opzetten om hun dominantie te vergroten, maar dit terzijde).

Recent echter lijkt het masker helemaal gevallen en beperken je posts ertoe mee te grinniken met de zoveelste flauwe opmerkingen van deze of gene rechtse over steeds dezeflde zondebokken - "sossen", "buttelaunders", "mosliems", "Marokaunen" en dies meer zij.

Dan heb ik toch een aantal vragen:
- Zou het niet van coherentie getuigen om dan ook all the way te gaan en duidelijk je oversteek naar het rechts-radicale kamp toe te geven (want rechts zijn op een forum als dit dat zelf in meerderheid extreem-rechts is betekent niet gematigd-rechts zijn)?
- Begrijp je dat dat steeds dezelfde gezaag en gezever over de usual zondebokken van extreem-rechts op elk normaal denkend mensen ongelofelijk saai, oncreatief en dwaas overkomt? Ik vraag mij af is het mogelijk om met dat soort conversatie nog een normaal sociaal leven te hebben met mensen met een gemiddeld IQ? Of is het forum een uitlaatklep omdat zullke conversatie in het normale leven niet mogelijk is?
- Begrijp je dat met name die onoprechtheid van extreem-rechts ongelofelijk zielig overkomt? Als je VB en hun light versie bezig hoort, dan is het alsof ze wedijveren om zichzelf de grootste democraten te noemen. En dan komt de rotzooi van de Vlaams-Nationale Vrienden (VNV) boven. Die lafheid, achterbaksheid en hypocrisie is toch extreem misprijzenswaardig?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 juli 2015 om 15:27.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 17:25   #92
serres
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je dat niet gelooft maakt hij je wel iets anders wijs
hier
http://www.toxwni.gr/ellada/item/641...n-na-plirosoun
serres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 09:53   #93
serres
Schepen

Standaard

Dus fredje,als je in griekenland zit,of je bent van plan er naar toe te gaan,neem dan een goede raad van mij aan;geniet van het mooie weer,geniet van het lekker eten,geniet van de mooie zeeen en stranden.Maar blijf netjes,daar is niks u eigendom. OF ge krijgt ze gereten Snap je het fredje? Ik moet toch geen tekeningkske maken??
serres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 15:10   #94
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat persoonlijke aanvallen op dit forum ongeoorloofd waren? Of geldt dat alleen maar voor de linkerkant van het politieke spectrum en mag de rechterkant er lustig op los schelden?

Laat ons dus even stoppen met rond de pot draaien. Ooit presenteerde je jezelf als incarnatie van de linkerkant van dit forum, ook al had je toen al wat "kaakslagflamingantistische" neigingen (als een dominante groep zich als onderdrukt voordoet, dan moet je al beginnen de wenkbrauwen te fronsen, want dan zijn ze eigenlijk hun dominantie aan het legitimeren en onder een defensief masker een agressieve campagne aan het opzetten om hun dominantie te vergroten, maar dit terzijde).

Recent echter lijkt het masker helemaal gevallen en beperken je posts ertoe mee te grinniken met de zoveelste flauwe opmerkingen van deze of gene rechtse over steeds dezeflde zondebokken - "sossen", "buttelaunders", "mosliems", "Marokaunen" en dies meer zij.

Dan heb ik toch een aantal vragen:
- Zou het niet van coherentie getuigen om dan ook all the way te gaan en duidelijk je oversteek naar het rechts-radicale kamp toe te geven (want rechts zijn op een forum als dit dat zelf in meerderheid extreem-rechts is betekent niet gematigd-rechts zijn)?
- Begrijp je dat dat steeds dezelfde gezaag en gezever over de usual zondebokken van extreem-rechts op elk normaal denkend mensen ongelofelijk saai, oncreatief en dwaas overkomt? Ik vraag mij af is het mogelijk om met dat soort conversatie nog een normaal sociaal leven te hebben met mensen met een gemiddeld IQ? Of is het forum een uitlaatklep omdat zullke conversatie in het normale leven niet mogelijk is?
- Begrijp je dat met name die onoprechtheid van extreem-rechts ongelofelijk zielig overkomt? Als je VB en hun light versie bezig hoort, dan is het alsof ze wedijveren om zichzelf de grootste democraten te noemen. En dan komt de rotzooi van de Vlaams-Nationale Vrienden (VNV) boven. Die lafheid, achterbaksheid en hypocrisie is toch extreem misprijzenswaardig?
Tiens, en niemand reageert hierop?

@Kallikles,ik moet U nog een antwoord in een andere draad, even geduld AUB.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be