![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het zilverdinges van Vandelanotte betreft, dat werd door een N-VA-er opgedoekt. Het kostte geld ipv dat er iets in geraakte om de pensioenen van te betalen. Onder Verhofstadt en Vandela werden en bovendien nog andere pensioenfondsen opgeslokt om de begroting te doen kloppen.
Citaat:
De rooien leverden van 1988 tot 2011 onafgebroken de minister van pensioenen. Dat is maar liefst 23 jaar! Welke veranderingen hebben er onder Alain Van der Biest (PS), Leona Detiège (SP), Gilbert Mottard (PS), Freddy Willockx (SP), Marcel Colla (SP), Jan Peeters (SP), Frank Vandenbroucke (sp.a), Bruno Tobback (sp.a), Christian Dupont (PS), Marie Arena (PS) en Michel Daerden (PS) plaats gevonden? D�*�*r zitten de schuldigen voor de huidige pensioenproblemen. Zou je d�*�*r niet beter kritiek op geven?
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik inderdaad. En dat deed ik zelfs met hart en ziel. Het hart dat ik niet heb volgens iemand die niets anders doet dan luilakken en zuipen.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg ons wie die onbeschaamde schurk is Knuppel, die zetten we op zijn plaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik drink graag, maar ik eet goed, en ik doe aan sport. Daar komt bij dat ik al lang niet meer werk, en dus niet kapotgewerkt zijn zoals zovele mensen van mijn leeftijd die zware arbeid verrichten, of anders zo vet als varkens geworden zijn van heel de dag met hun kont op een stoel te zitten op den buro ![]() Naar Spanje ga ik niet wonen, dat is OK voor een paar weken, maar daar jaren lang doorbrengen, nee dank u, dat laat ik aan u over. In een islamietisch land wil ik ook niet mijn oude dag doorbrengen, alcohol is daar te duur, en dat gezever met ramadam, haram varkenvlees en ingepakte vrouwen met ik niks van hebben. Maar er zijn genoeg andere plaatsen op de wereld waar het aangenaam vertoeven is. Natuurlijk ga ik niet aan uw neus hangen w�*�*r ik juist naartoe wil gaan, ik wil u daar niet tegen komen. ![]() Blijf gij maar thuis,in België, met de regen, en de allochtonen die u zelfs uw plaats in het ouwemannekkeshuis zullen afpakken om hun ouders in de plaats op te vangen. Geen nood, er zijn bruggen genoeg in België waaronder u kunt schuilen, en in de supermarkt kan je wellicht een stuk karton vinden om als matras te dienen. Veel geluk voor de rest, d�*�*g. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik drink graag, maar ik eet goed, en ik doe aan sport. Daar komt bij dat ik al lang niet meer werk, en dus niet kapotgewerkt zijn zoals zovele mensen van mijn leeftijd die zware arbeid verrichten, of anders zo vet als varkens geworden zijn van heel de dag met hun kont op een stoel te zitten op den buro ![]() Naar Spanje ga ik niet wonen, dat is OK voor een paar weken, maar daar jaren lang doorbrengen, nee dank u, dat laat ik aan u over. In een islamietisch land wil ik ook niet mijn oude dag doorbrengen, alcohol is daar te duur, en dat gezever met ramadam, haram varkenvlees en ingepakte vrouwen met ik niks van hebben. Maar er zijn genoeg andere plaatsen op de wereld waar het aangenaam vertoeven is. Natuurlijk ga ik niet aan uw neus hangen w�*�*r ik juist naartoe wil gaan, ik wil u daar niet tegen komen. ![]() Blijf gij maar thuis,in België, met de regen, en de allochtonen die u zelfs uw plaats in het ouwemannekkeshuis zullen afpakken om hun ouders in de plaats op te vangen. Geen nood, er zijn bruggen genoeg in België waaronder u kunt schuilen, en in de supermarkt kan je wellicht een stuk karton vinden om als matras te dienen. Veel geluk voor de rest, d�*�*g. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Kies voor zorg en welzijn.
Welke partij is dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totnogtoe zijn er meer mensen in Belgie die wonen in een huis waarvan ze geheel of gedeeltelijk eigenaar zijn dan huurders.
Dat is het gevolg van een tamelijk genereuze politiek,decennia lang,waarbij de overheid via fiscale weg het bezit van een eigen woonst aanmoedigde. Dat heeft natuurlijk ook minder gunstige effecten gehad omtrent landinrichting,immo-prijzen etc....maar in essentie heeft die politiek zijn doel bereikt. ER mag niet van die overheid verwacht worden dat ze nu ook moet tussenkomen in de "mechanische" BINNEN-inrichting van die huizen.Dat heeft ze niet gedaan totnogtoe,en dat moet ze nu zeker ook niet gaan doen. Mensen moeten ZELF beslissen te investeren in hun levenskwaliteit en naargelang hun noden.Het zal ongetwijfeld een aantal reizen naar Spanje minder betekenen,die SUV niet aanschaffen,vooral een ietwat langere termijn-denken vragen bij de gewone man.... We zouden verschieten welke bedragen in zovele huizen al besteed zijn aan NUTTELOZE aanbouwtjes,pergola's,,tuinen,etc.....welnu,we spreken over vergelijkbare slimme investeringen in NUTTIGE hulpmiddelen en aanpassingen. We gaan naar een overheid die MINDER groot moet worden,dat wil niet zeggen dat mensen minder kosten gaan hebben,maar wel dat ze nu ZELF moeten betalen voor eigen noden. Uiteraard,net zoals je verzekeringen kunt afsluiten om uw overlijden en wat daarmee komt kijken te bekostigen,zal het ongetwijfeld mogelijk worden een verzekering af te sluiten om hulpmiddelen te helpen betalen zodra die nodig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bron : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2152134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 21 juli 2015 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die anderen verwijt dat ze geen hart hebben, maar die met verve bewijst dat hij er zelf geen heeft, loop ik irl liever niet tegen het harteloze lijf.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem van rolstoelgebruik is meestal beheersbaar : als je 85cm tot 90 cm vrije ruimte hebt kun je daar perfect door. In rusthuizen maakt men deuren van 1 meter, maar dat is omdat men daar ook met bedden door wil kunnen rijden. Als je financieel de mogelijkheid hebt om drastischer keuzes te maken, kun je verkopen en nieuw kopen. Maar voor een groot deel van de belgen is het grootste deel van hun vermogen dat huisje dat ze in de jaren '60 of '70 bouwden voor relatief weinig geld. Nu verkopen : winst. Maar of die winst genoeg is om iets aangepast te kopen ??? Meestal eindigt dat met de verkoop van een huis met drie slaapkamers, comfortabele grote living, een mooie tuin. En wat komt er in de plaats ? Een van de tienduizenden veeel te kleine flats waar men heel vlaanderen mee vol aan het poten is. En die men verkoopt aan belachelijk hoge prijzen. Er is al jaren een gigantische drainage van familievermogen bezig richting quasi nutteloze flats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat zij in huis werden genomen door een van hun kinderen, die vervolgens hun pensioen inpikten, maar die hen zelfs geen slaapmutsje voor het slapengaan meer gunden.... Ik nam mijn voorzorgen. Mij zal het niet gebeuren.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt daar misschien Louis, de gepensioneerde frituuruitbater tegen het lijf lopen. Zijn transeksuele 'vrouw' kan dan gefrituurde rat of gekookte leguaan voor je klaarmaken. |
|
![]() |
![]() |