![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het. Dit gebeurde echter ook al toen Spanje nog geen lid was van de EU.
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er tegen die tijd nog ben en nog een beetje uit de voeten kan zie ik een circumnavigatie best zitten, maar wat als je dan je minipensioentje kwijt raakt hé. ![]() Kijk: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien 't nu niet echt zinvol meer is om te beginnen met een pensioenplan zijn er maar een paar opties. Of ik krijg mijn minipensioentje en kan 't daar mee doen (als er tegen dan nog een pensioen zal zijn) of zien dat ik iets uit de grond kan stampen waardoor ik toch ne redelijk gemakkelijke oude dag heb en m'n kinderen er liefst nog een centje mee kunnen verdienen. Of ik win de lotto want vergeet niet : iedereen maakt kans op 't winnen van die dikke lottopot zolang je maar blijft geloven in ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen de pensioensector maar ook de gezondheidszorg staat voor een moeilijke en heel zware rationaliseringsoefening. Vooraleer men jan modaal gaat treffen lijkt het me toch wel wenselijk dat men een groep bevoorrechten die oneigenlijk (maar wel wettelijk...) gebruik maakt van de gaatjes in de wetgeving eruit filtert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pensioen is geld waar je voor afgedragen hebt. Dat is van u. Daar doe je mee wat en waar je wilt. En dat gaat niemand geen fluit aan. ![]() Of de mensen met hun geld op wereldreis willen gaan, of alles opzuipen, of naar de hoeren gaan, of gewoon in België willen blijven en traag maar zeker afsterven in een oumannekkeshuis, dat zijn HUN ZAKEN. Gelukkig heb jij helemaal niets te vertellen in België, en gaat dat zo blijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het kunnen niet allemaal avonturiers zijn. Er zijn ook mannen als jij nodig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar zo werkt het natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
+ een deftig pensioen, en lang voor hun 65 ste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware avonturier wacht niet op zijn pensioen om te emigreren. Pensioenemigratie heeft naar mijn smaak weinig te maken met een avontuurlijk leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan maakt men zich minder belachellijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn statuut BTW: zelfstandige. Dat van die vlieger naar is wel waar: wij allen weten dat expats gratis vliegen. Ik buig diep voor uw intellect. [/sarcasme]
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |