Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2015, 09:50   #81
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zonder dealer vallen is kak he. Maar zelfs dan... De prijzen voor groen swingen het dak uit. 200+ euro voor 25g. In Nederland heb je al 5g voor 35 euro. Ook goedkoper maar is de trip niet waard.
geef mij maar een goeie haze, duurder dat wel, maar ik prefereer een goeie high over stoned in de zetel te hangen. laatste keer betaalde ik 11 euro de gram.
Oud 24 juli 2015, 09:50   #82
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder dealer vallen is kak he. Maar zelfs dan... De prijzen voor groen swingen het dak uit. 200+ euro voor 25g. In Nederland heb je al 5g voor 35 euro. Ook goedkoper maar is de trip niet waard.
Moet het basisinkomen daarvoor dienen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 09:52   #83
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
dat basisinkomen geeft tijd om zelf te experimenteren met eigen kweek he Jack
Oud 24 juli 2015, 11:12   #84
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
geef mij maar een goeie haze, duurder dat wel, maar ik prefereer een goeie high over stoned in de zetel te hangen. laatste keer betaalde ik 11 euro de gram.
Ook een sarivalover hier.
Lange bloeitijden komt met een prijs he.
Vind je het niet wat duur? Als een kilo nog geen 100 euro productieprijs is...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 11:13   #85
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen ik zou het als wereldleider gratis distribueren
Oud 24 juli 2015, 11:22   #86
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En in Nederland schieten ze de coffeeshops in frennen... Zie maar...
Sinds ze die buitenspel hebben gezet en héél de markt voor buitenlanders aan de criminelen teruggaven is 't er wel beter op geworden...

Dermee, laat ze't zelf in huis houden, ze leren voor een paar planten zorgen, moeten niks kopen bij onbetrouwbare dealers of apothekers...
Voor mensen zonder tuin zijn er indoormogelijkheden gaande van een spaarlamp in een oude frigo met een prullefiltertje tot quasi professionele sets. En nu den elentriek 21% belasting meedraagt verdienen ze meer aan 100.000 mensen met een eigen kweeksetje dan aan 10 illegale massakwekers die aftappen. Dat geld zien ze toch nooit terug...
Ja amai laatst toen ik in Rotterdam was voelde ik Me er lang niet meer zo veilig als anders. Ook de shops voeren strengere controles uit en ik maak Me daar niet graag openbaar als Belg. Nederlanders krijgen betere voordelen, nu telkens pas tonen. Gedaan met mystery prijzen.

De teelt is een fundamenteel geboorterecht die geen Wet de mensheid kan afpakken. De natuur is ons allen geschonken.
Oud 24 juli 2015, 11:23   #87
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 11:25   #88
Peche
Banneling

Standaard

Komaan Paulus, krokodil is geen argument. Dat komt er net van als je de mensen nies goeds biedt. En tast eens in de kern van die omgeving daar... Het is groter dan henzelf.
Oud 24 juli 2015, 11:26   #89
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 24 juli 2015, 11:27   #90
Peche
Banneling

Standaard

Revert the whole
Oud 24 juli 2015, 11:36   #91
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja amai laatst toen ik in Rotterdam was voelde ik Me er lang niet meer zo veilig als anders. Ook de shops voeren strengere controles uit en ik maak Me daar niet graag openbaar als Belg. Nederlanders krijgen betere voordelen, nu telkens pas tonen. Gedaan met mystery prijzen.

De teelt is een fundamenteel geboorterecht die geen Wet de mensheid kan afpakken. De natuur is ons allen geschonken.
Pas op, door nu zo'n planten te demoniseren zorgen ze wel voor een totaal ander effect.
Omdat ze bang zijn om door de geur te worden opgepakt en beboet (met extra gasboete) opteren veel jongeren om met chemie te prullen.
Pillen, poeders en liquide rommel kan in een handomdraai worden gemaakt met 't chemiesetje dat ze van oma kregen. Grondstoffen zijn er genoeg te verkrijgen in de winkels en via internet. Is dat dan beter?
Oké, ze worden niet opgepakt voor een festival want ze slikken dat in en weten dat het pas werkt als de eerste groep op 't podium staat...
Of zit het probleem er mss in dat dealers de enige manier zijn voor politiekers om aan blauwe bollen te geraken zonder dat je je paspoort moet laten zien in de apotheek???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 11:37   #92
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Peeschijven zijn ook drugs...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 11:41   #93
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas op, door nu zo'n planten te demoniseren zorgen ze wel voor een totaal ander effect.
Omdat ze bang zijn om door de geur te worden opgepakt en beboet (met extra gasboete) opteren veel jongeren om met chemie te prullen.
Pillen, poeders en liquide rommel kan in een handomdraai worden gemaakt met 't chemiesetje dat ze van oma kregen. Grondstoffen zijn er genoeg te verkrijgen in de winkels en via internet. Is dat dan beter?
Oké, ze worden niet opgepakt voor een festival want ze slikken dat in en weten dat het pas werkt als de eerste groep op 't podium staat...
Of zit het probleem er mss in dat dealers de enige manier zijn voor politiekers om aan blauwe bollen te geraken zonder dat je je paspoort moet laten zien in de apotheek???
Amsterdam bezoeken dit jaar. Volgezaaid met hennep om de vertrutting tegen te gaan.
Ja chemie en designerdrugs zijn erg in de trek. Soms denk ik goh zou wel goedkoper zijn.... Maar dan denk ik aan "the fall" en walg ik al spontaan
Zoals vroeger maken ZE dat niet meer... En ik weet graag de afkomst. En volgde altijd als laatste om te zien of iemand slecht ging lol
Oud 24 juli 2015, 11:45   #94
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Peeschijven zijn ook drugs...

Oud 24 juli 2015, 13:49   #95
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Uit: Bohemian Rhapsody, Queen-Freddy Mercury
Yep inderdaad Een kenner...en net jij die geen interesse had in muziek
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 13:51   #96
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar ben ik net iets te oud voor geworden
Misschien mag je zijn kostuumpje is lenen ?

http://garmentdistrict.com/wp-conten...ngus-young.jpg

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2015 om 13:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 14:12   #97
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het stoken van alcohol is ook een fundamenteel geboorterecht, maar als ze u klissen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 14:37   #98
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nu het verschil in high en stone is duidelijk en daar is een benaming voor dat de twee groepen van ondersoorten typeert.

Een high ben je iets wat actiever, bij een stoned ligt dat al wat zwaarder maar geestelijk is dat op den duur een te zware afknapper met die hoge concentraties van hydroweed !

Met een high voel je wel duidelijk dat die iets fysieker doorwerkt, echt, ooit s'ochtends in de vroegte zo eentje gerold maar een kleine in een gewone roltabakbladje, toen ik vertrok en pas de bocht om was merkte ik het pas op...de neiging dat je harder moest trappen maar de spieren die deden precies zwaar aan, wat was dat..buiten adem aan de bestemming was ik niet echt, ergens een knopje omgezet gehad en gewoon gereden ondanks de voelbare effecten...
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 14:51   #99
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ah je spreekt daar dan met een Nederlands accent? nou seg, sjonge sjonge wihihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 14:51   #100
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ieder doet met z'n centen wat ie wil, daar heeft niemand iets in te koeken
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be