![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geef mij maar een goeie haze, duurder dat wel, maar ik prefereer een goeie high over stoned in de zetel te hangen. laatste keer betaalde ik 11 euro de gram.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat basisinkomen geeft tijd om zelf te experimenteren met eigen kweek he Jack
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lange bloeitijden komt met een prijs he. Vind je het niet wat duur? Als een kilo nog geen 100 euro productieprijs is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De teelt is een fundamenteel geboorterecht die geen Wet de mensheid kan afpakken. De natuur is ons allen geschonken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Komaan Paulus, krokodil is geen argument. Dat komt er net van als je de mensen nies goeds biedt. En tast eens in de kern van die omgeving daar... Het is groter dan henzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Revert the whole
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze bang zijn om door de geur te worden opgepakt en beboet (met extra gasboete) opteren veel jongeren om met chemie te prullen. Pillen, poeders en liquide rommel kan in een handomdraai worden gemaakt met 't chemiesetje dat ze van oma kregen. Grondstoffen zijn er genoeg te verkrijgen in de winkels en via internet. Is dat dan beter? Oké, ze worden niet opgepakt voor een festival want ze slikken dat in en weten dat het pas werkt als de eerste groep op 't podium staat... Of zit het probleem er mss in dat dealers de enige manier zijn voor politiekers om aan blauwe bollen te geraken zonder dat je je paspoort moet laten zien in de apotheek??? ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeschijven zijn ook drugs...
![]()
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja chemie en designerdrugs zijn erg in de trek. Soms denk ik goh zou wel goedkoper zijn.... Maar dan denk ik aan "the fall" en walg ik al spontaan ![]() Zoals vroeger maken ZE dat niet meer... En ik weet graag de afkomst. En volgde altijd als laatste om te zien of iemand slecht ging lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2015 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een high ben je iets wat actiever, bij een stoned ligt dat al wat zwaarder maar geestelijk is dat op den duur een te zware afknapper met die hoge concentraties van hydroweed ! Met een high voel je wel duidelijk dat die iets fysieker doorwerkt, echt, ooit s'ochtends in de vroegte zo eentje gerold maar een kleine in een gewone roltabakbladje, toen ik vertrok en pas de bocht om was merkte ik het pas op...de neiging dat je harder moest trappen maar de spieren die deden precies zwaar aan, wat was dat..buiten adem aan de bestemming was ik niet echt, ergens een knopje omgezet gehad en gewoon gereden ondanks de voelbare effecten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |