![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan zeg...niet naïef worden.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat gelooft moet ook geloven dat je in de colruyt gratis een kar eten mag gaan halen. Business werkt dus zo niet. En software en internet is mega business. Geen vzw. Eerst maakt men zoveel mogelijk mensen afhankelijk. Windows10 heeft al 700 miljoen downloads trouwens. Dan maakt men paketjes zoals telecommunicatie dat doet...en die verkoopt men dan. En wie niet wenst te volgen zal zoals de free apps om de haverklap blokeren en op demo versie moeten verder doen. Toch klaar en duidelijk waar men naartoe gaat?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 augustus 2015 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Installeren een paar uurtjes verkennen en wat spelen met uw nieuw systeem en hop verkocht voor de rest van uw leven, u gaat zich afvragen wat u in Godsnaam al die tijd liggen kloten hebt met die Windowsshit
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Systeem zus of systeem zo dat is hetzelfde als bellen met mobistar of bellen met proximus.
Sms was destijds ook gratis.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote probleem zal worden dat vele diensten internet afhankelijk zijn geworden of nog bezig aan het worden zijn.
Tax on web, ziekenhuizen, scholen, bedrijven, email, pdf facturatie...enz. Kortom men kan omzeggens niet meer zonder internet en het blijft toenemen. Als men dan alles betalend maakt, zal dat een zodanige dure zaak worden dat vele mensen gewoonweg van vele diensten geen gebruik meer kunnen maken; of sterk afhankelijk van hun gekozen abonnement. Denk maar aan bv de rva databank of sollicitaties, home banking en dergelijke meer. 10 en wie niet weg is is gezien ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 augustus 2015 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]()
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://uk.businessinsider.com/window...15-8?r=US&IR=T Pompompom... ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 5 augustus 2015 om 07:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]()
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Windows 10 geinstalleerd op mijn gamebak. Voordien stond er Win 8.1 op, heeft eigenlijk stabiel gedraaid sinds eerste install.
Op het werk (ziekenhuis) hebben we 3000+ clients die Win7 draaien (ook niet exclusief), en zelden crasht er eentje door de schuld van windows. Het managen van windows clients in bulk is imo net iets gemakkelijker dan linux clients, mede dankzij prima tools (SCCM, Policies,...). Dat is toch wel een niet te onderschatten pluspunt vind ik. De tijd dat Windows instabiel was, is ook al effe geleden. Servers zijn zowel Windows, Unix als Linux. Als serverside software voor Windows is geschreven, awel dan moet ge wel een Windows server opzetten. Thuis, buiten gamepc dan, prefereer ik echter wel Linux, met Debian als server-distro en Mint of Arch voor anderen. Verder vind ik al dat geleuter over OS'n bullshit, gebruik wat je wil, of wat de situatie noodzakelijk acht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apple koop je voor de looks en Mac OS. Voor de rest is dat niks speciaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slim om de nieuwe Windowsversie zo te maken dat alle apps zowel op PC als tablet kunnen draaien.
Waarop wacht Android in feite?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Raad alle gebruikers om ook eens goed onder het knopje privacy te kijken en af te zetten wat u niet aanstaat (alles in mijn geval).
Maargoed: windows 10 is razendsnel, The Witcher 3 draait duidelijk een pak beter in mijn geval (volledig crashloos en vlotter kwa performance). Nu wachten op Directx 12 games. Tzal voor volgend jaar zijn vrees ik. Misschien tegen dan al de nieuwe pascal GPU's op de markt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
|