![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() het moet Europees worden aangepakt. Zolang het 10 (derde wereld) versus 1 kind (Europa) per gezin is en/of islam versus christenen (meestal ook 10-1), moeten we onszelf beschermen, of wij worden vanzelf demografisch weggezuiverd, binnen de kortste keren. De rest is bullshit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() EU moet uit de transatlantische unie want VS bepaalt wat Europa moet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU kan enkel en alleen werken in de context van een intergouvernementeel samenwerkingsverband. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier is het natuurlijk gemakkelijk om dat soort verdragen aan derden op te dringen.
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg niet dat we een VSE moeten worden, maar ons beleid is teveel afgesteld op dat van VSA. Verschillen zijn er, en veel, en die zullen er altijd zijn, geen probleem, maar EU moet nauwer samenwerken, politiek ook, en met één stem spreken, intergouvernementeel of in ander verband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() VSA wil naar een unipolaire wereld waar zij de lijnen uitzetten en de anderen moeten volgen. Dat begon met Marshalplan en de veramerikanisering en afzetmarkt van Europa, militair met NAVO en economisch met verdere vrijhandelsakkoorden waar nog moet over worden beslist denk ik. Politiek is EU veel te veel een instrument van VSA. VSA manipuleert UE tegen Rusland en Japan en Zuid-Korea tegen China.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() het is niet Belgie die zogezegd verdragen heeft met EU, het is de EU die die verdragen heeft met VN en VSA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Wat u " aanvallen van de islam" noemt, is vaak niets anders dan vrijheid van mening pers, scheiding kerk en staat, of reactie op de vijandigheid vanuit islam op onze cultuur. 2. Het recht om te bepalen is niet van ( uw) God. Dat recht komt mensen toe, wie een mening heeft zoals de uwe is uit op vernietiging van democratie. Joden, rijke Indiers, christenen hebben die mening niet, daarom worden zij niet bekritiseerd, maar u wel, terecht trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Al die mensen dat hier 15 jaar geleden zo pro oorlog waren dienen degene te zijn die deze stroom onderhoudt en opvangt.
Wee hun kinderen ![]() Het was allemaal Gene waar en jaren sloot Men de ogen. Ik kan de leden die dat niet deden op 1 hand tellen. En naar mijn mening hadden ZE zich niet mogen laten doen. De draak staat tot in mijn nek te hijgen. Maar spuw Me dood en ik ben er enkel vroeger. En ik ben de hitte intussen gewoon geworden. Er is geen liefde, geen haat, geen wrok. Het is puur zijn en wat was dat zal zijn. Wat waren we al die jaren in onze blindheid? Medeplichtig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Maar wat baat het?
Men flashed nu beelden van kinderen om UW hart Te doen smelten voor meer migratie. En UW kinderen ontvangen de verplichtingen eraan verbonden later wel via ieder kanaal , zoals wij solidariteit door de strot geramd kregen. Maar ALS we op straat slapen niet eens een tas koffie krijgen. En ALS het echt niet meer gaat en je zoekt hulp steken ze u gewoon dieper. Na al die fingers die men wees heb ik er een machtige leren terugwijzen. Niemand is bevoegd mij na te wijzen, noch te commanderen. Laatst gewijzigd door Peche : 11 augustus 2015 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Gr weet toch dat ik maar 10% weet en door dat weinige niet verder durf kijken.
De wijsheid van heel deze zaak zou mijn moraal en geweten geen goed doen. En dat zou de maatschappij geen goed doen. Kijk ons apatisch gapen. Alsof miljoenen doden niets zijn. Men maakt zich zorgen voor een holocaust of genocide, maar beseffen niet er al tussen te staan. We are all gonna die !!!!! |
![]() |
![]() |