![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ewwww doe me dat niet aan, ik haat(te) school, en dan die rotjoeng ..... thx but no thx ........ -_-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Er zijn van die schooljongens van 16 jaar, dat zijn negers van een meter negentig, met lullen als volwassen ezels, misschien zou je daar je gading wel vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik naar mijn onderwijzeressen uit het schoolse verleden kijk, dan is een tikje luiheid wel het minste van de problemen
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Technisch Lyceum Antwerpen Begijnenstraat 42, 2000 Antwerpen, België +32 3 206 11 00 Ik ben vrijwel zeker dat je daar direct aan de slag kunt. Zoniet als onderwijzeres lichamelijke opvoeding, dan wel als sociaal hulpverleenster. Geen diploma's vereist, enkel sterke motivatie, enthousiasme en persoonlijke inzet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien krijgt ze nu wel een onderscheiding van Franky Boy in Rome.
Zoals de pedofiel en necrofiel Jimmy Savile er ook een kreeg van de Poolse crimineel Woytila. Ophangen wegens bederven van de jeugd. Smerige hoer.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het lijkt mij zeer raar dat men zou toelaten of normaal vindt !! bv: Leraar in relatie met leerling , deze krijgt goede punten , ondanks zelfs niet geschikt voor het vak !! Maar ja , wat zegt de wet hierover ?? http://www.belgiumresearch.be/seksco.../sgg-op-school In Nederland: http://www.scholieren.com/blog/1277/...erling-relatie http://www.vosabb.nl/leraar-ontslaan...-met-leerling/
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , da's dus misbruik van een vertrouwenspositie.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 augustus 2015 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die van Aardrijkskunde had me mogen misbruiken.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Bij mij op het college waren er ook twee (knappe, jonge) leraressen die niet vies waren van een jong worteltje.
Zoiets valt meteen op, trouwens. Dat gekeuvel in de gangen en die onnozele koppen daarbij verraden veel. Als er dan nog aanwijzingen komen van ooggetuigen of de betrokkenen zelf, dan weet kennelijk heel de school het zeer snel, behalve (paradoxaal genoeg) het lerarenkorps en het kader. In de hogeschool zat er zelfs een (lelijke, corpulente) medestudente die al van d'r 17de een relatie had met haar leraar wiskunde. Het kan hier allemaal en geen hond die ernaar kraait. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de grootste hoop jongens geen probleem hadden gevonden in het wippen van leraressen.
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De eerste priester in mijn poep vond ik ook wel redelijk prettig. Hij gebruikte redelijk veel spuug en was voorzichtig. Alleen spijtig dat je pas later doorhebt dat je gebruikt bent.
Laatst gewijzigd door Lance : 9 augustus 2015 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat vele jongens in hun pubertijd veel controle hadden indien de mogelijkheid tot seks met het geslacht van voorkeur zich aanbood. Ik denk dat het cultureel bepaald is. Meisjes hier hebben veel sterkere terughoudendheid op dat vlak.
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel dat het tegenviel, en je ging klagen bij de biskop. Dan had die je misschien voor zichzelf gehouden, en dan stond uwe simpele priesterleraar daar met zijn flosjke in zijn hand. Citaat:
Heeft hij je de beloofde Marsreep niet gegeven?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heeft dit zwaar doorgewogen bij uw sexuele oriëntatie later, staafje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn beroepskeuze werd weldegelijk gestuurd: word nooit priester, ga direct voor biskop!
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaf ook organische scheikunde. Verdere uitleg overbodig ? Op een warme zomerdag kwam ze het laatste lesuur voor de klas van 22 bijna geile jonge mannen met een spannende t-shirt en een kort rokje aan. Op het einde v.d. les zaten er op de achterste banken 3 te masturberen om het verst... |
|
![]() |
![]() |