![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel over uw redenering, we hebben geen beperkingen voor het toelaten van gehandicapten of homo's dus kan dit ook niet voor moslims. We beoordelen mensen juist op hun gedrag en niet via uw hokjes, helaas zijn er gedragsproblemen bij moslims tegenover onze samenleving, maar niet per definitie bij homo's of gehandicapten tenzij, zoals u opmerkt dat ook moslims zijn. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Indië zijn destijds nogal wat Hollanders Moslim geworden. De eerste moskee stond voor WOII al in Den Haag. De belangrijkste verzetsgroep tijdens WOII in Den Haag bestond uit Moslims. Zelfs de beruchte of beroemde kapitein Westerling werd daar, na WOII, Moslim. Blijkbaar viel het nauwelijks iemand op dat er Moslims waren. Gedragsproblemen in de samenleving? Wel eens van hooligans gehoord? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kapitein Westerling? Geen wonder, als mohamedaan hoef je geen schuldgevoel te hebben als je massaal aan 't afslachten slaat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Tja, Westerling. Hier op het forum hebben sommigen er evenmin last van. Er is er één die vindt dat Belgische en Nederlandse F16's ingezet moeten worden om die bootvluchtelingen op zee af te schieten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg 't maar uit nu.
Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat ze zich beter integreren/aanpassen als ze maar met een zeer beperkt aantal in onze conttreien zijn. En pas moeilijk beginnen doen als ze met 'genoeg' zijn? Dat zou dan juist een argument zijn om de instroom beperkt te houden. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Wat dacht u dat van een kleine 800.000 die terug naar Nederland kwamen na WOII dat die allemaal protestanten of katholieken waren soms? Niet te vergeten Surinamers, zowat de halve bevolking van Suriname, die hierheen kwamen. Nooit een probleem geweest, nu ook niet, ze vallen gewoon niet op. Jaren 60/70, de ene na de griet liep in lange jurken met een hoofddoek op het hoofd. M'n oma, boerin, kan me niet herinneren haar ooit zonder hoofddoek gezien te hebben. Ooit gewerkt in een klein katholiek ziekenhuis, liepen nog een paar van die ouwe nonnen in lange zwarte jurken met hoofddoeken tot op hun billen. En nu maakt men zich druk over hoofddoeken ![]() Wat een gezeik en gezeur .... get a life. |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) De hoofddoek van Uw Oma was geen religieus hoofddoek. En werd zij daartoe gedwongen door religioten? U antwoord maar. Ja of Nee beiden illustreren mijn punt. ![]() 3) Iedereen doet wat hij wil in zijn PRIVE leven. Van heel die hoofddoekencultuur gaat een sociale druk uit. Op straat maar niet op school. Geen religioten in het openbaar ambt, kunnen we daar over eens zijn. Laatst gewijzigd door Odol : 29 augustus 2015 om 07:48. |
||
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Odol : 29 augustus 2015 om 07:47. |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 augustus 2015 om 08:19. |
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 29 augustus 2015 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zit dat nu precies; kan elke persoon van een land in oorlog asiel krijgen?
Elke Syriër kan dus asiel krijgen in België? |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij en dat is nu net mijn punt, kan me het niet schelen of iemand homo' gehandicapt of moslim is. Zolang mensen zich aanpassen stelt zich gene probleem en het is niet omdat er ook bij andere groepen problemen zijn, dat je de problemen met moslim medeburgers van de kaart kunt vegen. Die zijn er, punt uit. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op straat krijg je het stempel van hoer, ook je dochters hebben van Jan. In gesprekken hoor je steeds" maar voor mij als moslim is dat anders, met de verwachting dat ik daar rekening mee houdt, omgekeerd is onbespreekbaar, want ik sta tegenover iemand die zich onderwerpt aan wat ik nog het best omschrijf als collectieve waanzin. Met het stempel van vrouw op mijn hoofd moet ik in sommige gebouwen een aparte ingang gebruiken, ookal kom ik daar om professionele redenen. Anderen weigeren dan weer mijn hand omdat ik vrouw ben. Ook als moeder heb ik een stempel, mijn holebi kinderen zijn omwille van hun seksuele geaardheid geen volwaardige burgers. Wanneer ik een gesprek wil voeren met een dame van allochtone afkomst op een terras krijg ik kledingvoorschriften opgelegd want gezien worden met een ietswat onbedekte vrouw, (blote armen zijn al not done) kan de reputatie schaden. Sommige mannen knijpen in mijn billen en borsten, want ik als vrouw moet maar zorgen dat ze die kans niet krijgen, niet hun gedrag maar mijn aanwezigheid is reden tot grensoverschrijdend gedrag en als vrouw ben ik schuldig. Anderen vragen dan weer" willen die mensen wel met jou praten want je bent een vrouw"! Ja, ik zou graag als mens behandeld worden maar helaas doen sommigen dat niet, en motiveren ze dit steeds vanuit een bepaalde overtuiging, snap u? Mooi.... |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeer concreet: iemand die geen respect toont ten aanzien van zijn/haar gastland verdient het niet om gerespecteerd te worden. Vrij simpel toch? |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Verbiedt dan religie in z'n geheel, komen Moslims hier niet daartoe. Voordeel ... katholieken, protestanten en de rest dat nog ergens in gelooft zoekt z'n heil elders. Zijn we daar ook vanaf en wordt het hier een stuk leger en leefbaarder. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wordt ierdere katoliek vrouw verplicht om met een hoofddoek rond te lopen. Leer mij is iets, waar staat dat voor. Waar in de bijbel staat dat een vrouw een nonnekeskappeke moet aan doen? Als je dat niet weet, kan je dat ook niet als argument gebruiken. Get into the 2nd millenium ! |
|
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Daar ben ik het overigens 200% mee eens. Wat iemand privé doet moet hij -/of zij zelf weten.
|
![]() |