![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar al de rest is gelogen, ik kom ook wel op seniorennet hoor en weet je waarom? Wel in tegenstelling tot u ben ik een echte senior. Maar u bent nu eenmaal: ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
En btw seniorennet is geen verzameling zielige oudjes hoor, die chatters daar komen regelmatig samen en doen uitstapjes, reserveren of huren zelfs een heel restaurant af. .
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
PS als je dan terug leest zie dat het eigenlijk gaat over allochtonen in Antwerpen die niet rechtstaan en waar men bang van is. Pff Jongens toch. ![]() ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 augustus 2015 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Uw adoptieouders hebben u en uw zuster met veel liefde opgevoed en u wat doet u, tja.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quote Jouw tweede paragraaf herinnert me aan een echt gebeurd feit op tram 24 in de Carnotstraat. Zwartrijders te over en vooral de tweede generatie migrantenjongeren maakte er stoer een sport van, om de betaalautomaat straal te negeren. Een donkere dame met een kinderwagentje en baby was ook zonder betalen opgestapt en had strategisch plaats genomen bij de midden-deur. Ter hoogte van de Kerkstraat stapten twee heren in uniform op. Eén vooraan en één via de achterdeur. Vliegensvlug sprong de Afrikaanse moeder met haar kinderwagentje plus baby van de tram. Allicht omdat ze vreesde dat er controle werd gedaan op zwartrijden. Bleken het twee mannen te zijn, die als promotie een pakje snoep uitdeelden. De Afrikaanse vrouw merkte het en wou nog snel terug op die tram, maar hoezeer ze ook op de intussen gesloten achterdeur klopte...de tram reed verder zonder haar. unquote http://www.seniorennet.be/forum/view...c2a7fcc2126043 Ik ga die draad niet helemaal aflopen. Maar bent u mogelijk een beetje selectief in het uitkiezen van de posts?
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het nochtans merkwaardig vinden dat een bejaarde met prothese in Kiev en Bangkok op zijn eentje op stap gaat!
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 22 augustus 2015 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
ze zal daar in ieder geval zelf een account hebben hoor, idem voor dat kinderforumpje waar ze overlaatst met afkwam. Jongens toch ![]() En nee ik vind die bewuste posting niet, maar ja weet ge pffff. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 augustus 2015 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
kitten Geregistreerd op: 15-4-2004 Woonplaats: Deurne/Antwerpen Bericht Geplaatst: Wo 23 Jul 2014, 18:15 Onderwerp: Reageer met quote Hoe kan dat? heel eenvoudig: door te werken als iedereen. Mijn nieuwe Belgen (en niet alleen de mijne maar het merendeel van hen die ik ken)van onze generatie hebben hier héél hun leven gewerkt en hebben nu een verdiend pensioen. De tweede generatie hebben goed gestudeerd en zijn nu aan de top van hun carrière en dus leveren ze een goed pak in, de jongeren die zijn nu maar pas aan hun scholing begonnen maar dat ziet er goed uit voor de toekomst. Bovenstaande zal wel waar zijn zekers ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 augustus 2015 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Nieuwnoors begrijp je niet dat bembem nu over de grond rolt van het lachen, maar ja je kan haar natuurlijk weer beginnen verdedigen he. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 augustus 2015 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn standpunt: ik denk echt wel dat de meeste mensen goed voor hun bejaarde ouders zorgen. De mensen die ik ken in de bejaardenflatjes beleven allemaal (behalve 1 die spijtig bijna nooit bezoek krijgt van haar enige zoon) een mooie oude dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maandag op het programma bij Moeder in het rusthuis: barbecue.
Woensdag: uitstap naar het cultureel centrum per autocar. Prijs: 5 Euro. Inbegrepen: busreis, optreden van clown, goochelaar, daarna zanger en dans. + 3drankbonnetjes voor iedereen en 3 broodjes. Kortom: een hele namiddag vertier voor die mensen. ZO wil ik ook wel eens "gedropt" worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik het nogal schurftig vindt dat een of andere multicul-profiteur (m/v) die zelf nooit naar zijn/haar ouders omkijkt ons Belgen die wél hun ouders verzorgen, probeert te culpabiliseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Jaja ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben nu heus niet aan het rollebollen van het lachen, jij wel misschien? (Pfffft!) ps. Guinevere is een andere forummer (nogmaals!) .. Shame on you! duh! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |