![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Zoals in Australië...gotcha.
Maar, vermits wij ze toch leegmaken, kunnen we er evengoed proberen een nuloperatie van te maken. Op zijn minst. Of, 'k heb nog een idee: we kunnen ook vragen aan alle marokkanen in België of zij willen terugkeren naar hun land vermits dat geen oorlogsgebied is; ze kunnen "ja" of "ja" antwoorden. Dit om plaats te maken voor de echte vluchtelingen. Niet-islamisten vluchtelingen uiteraard. De islamisten mogen opgevangen worden door hun islamistische broeders en zusters.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Daar lijden alle politici aan.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou eens willen weten hoeveel procent van de Belgen van hetzelfde gedacht zijn. Ik denk dat dat een hoog percentage moet zijn. Een enquête zou interessant zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel Europa.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Dat durven ze hier nooit doen zelfs al weet iedereen ondertussen wel al dat het beter (véél beter zelfs) zou zijn voor de belgische aborigines om het islamitische onkruid hun marching orders te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is een vuil clubje zonder principes die eurocraten belust op individueel winstbejag en carrière maken. Zolang we niet van die mentaliteit af geraken, is het uitzichtsloos, er moet een radicale ommekeer komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() op de een of de andere manier gaat de autochtone europese bevolking moeten gaan beginnen mobiliseren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menselijk contact , indien niet zakelijk, is gebaseert op herkenning, verbinding, en blijkbaar delen we bitter weinig. Ook omdat in gesprekken te vaak opduikt" ja maar voor mij als moslim" terwijl het over triviale zaken gaat, omdat en dat verklaart waarom we bitter weinig delen, bij veel moslims ieder handeling getoetst wordt aan hun geloof. Dat is vermoeiend en op den duur ergerlijk dus beperken contacten zich tot waar het nodig is. Dat wil niet zeggen dat informele contacten er niet zijn, vooral onder jongeren zijn die er wel, meestal onder mannen, veel minder onder vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Ik kom met veel allochtonen in aanraking. Op ons bureau werken 10 mensen, waarvan 7 allochtonen. 2 Nederlanders, 1 Duitser, 1 Deen, 1 Senegaleese-Hongaarse combinatie, 1 Wit-Russische en 1 Limburger. Voor de rest komen we veel in contact met Portugezen en Esten voor onze projecten.
Mijn buur is ook Nederlander, wat verder in de straat woont een Amerikaan en mijn en verder nog een paar Portugezen en een frans-polynesisohe familie. Of zijn dat geen allochtonen?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de rest met rust laten , geen probleem !! Citaat:
Citaat:
Euh ????????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 augustus 2015 om 00:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo halal ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo halal ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Immigratie is positief voor het land zegt hij, dus logisch dat hij er zoveel mogelijk wil importeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() De vreemde uitvreter Guinevere negeert de post van Skobelev.
Typisch. Ze zegt daarmee: je kunt de pot op. We zijn hier, er komen er steeds meer, en jullie land wordt een derdewereldhellegat. Gevolgd door monkellachje. De keuze van de Europese naam Guinevere is een opgestoken middenvinger op zich.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want eens de mohamedaantjes de baas, heeft Guinevereke niks meer in de pap te brokken en ook niks meer te genieten van westerse vrijheden want dat is dan haram.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |