![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 september 2015 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar wel met borden staan bij de trein die vastzit in Hongarije waarop staat NO CAMP.
Die willen niet naar een opvangplaats, die willen naar Duitsland. Ik hoor ze alleen zeggen, ik wil dit, ik wil dat en nergens ik moet. Ze willen niet naar een opvang kamp dan willen ze ook geen hulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ze lekker allemaal naar Duitsland gaan, ik hou ze niet tegen!!!!! Maar grenzen toe aan Vlaanderen!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En vandaag dan in het nieuws komt een afgevaardigde van het ACV doodleuk verkondigen dat asielzoekers na 4 maanden aan het werk moeten kunnen.
Ze moeten dan de taal maar leren maar eest aan het werk. Autochtone schoolverlaters in België moeten eerst een wachttijd doen voordat ze een uitkering krijgen want er is geen werk voor al die schoolverlaters. Ben je een autochtone schoolverlater ouder dan 25 jaar dan moet je eerst 310 dagen gewerkt hebben voordat je recht op een uitkering hebt als je zonder werk valt. Maar als er al géén werk is voor autochtone schoolverlaters, hoe is er dan werk voor al die allochtone asielzoekers? |
![]() |
![]() |