![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Er is verschil tussen 'één niet' en 'geen enkel', Xeno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het driehoekje drukken is iets dat ik liever niet doe, dus was er enkel nog de negeerlijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen door hem te negeren geef je hem hier vrij belgicistisch trolspel. Dat gun ik hem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die tienjarige oorlog die uiteindelijk voor een ieder die betrokken was nefast afliep?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Gewoon nieuwe regels en bestuur en ons continent is gered.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Redelijk gefrustreerd omdat je idolen je Belgicist hebben gemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk brengen ze die mee welke voor hen interessant zijn. Goede oplossing. De Calais hangmatters staan schaakmat. Laatst gewijzigd door Boduo : 4 september 2015 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Cameron is geen botterik. Laat de anderen maar voor de 'overschot' zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier meermaals gezegd: wait and see. "Onze" EU-commissaris Marianne Thyssen is een klein persoontje, vergeleken met Cameron. Ze kan nog 100 X zeggen dat ze daar in de EU ivoren toren "h�*rd werken" , de resultaten zijn héél pover ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat gij eerst eens al mijn post moet lezen. Niet in tegendeel want voor mij maakt die kleur van hangmatters ook geen reed uit. Ook onze hanmatters moeten bij mij niet op steun rekenen maar het wil niet zeggen omdat er ook bij onze eigen bevolking hangmatters zitten dat we alle hangmatterss van over heel de wereld er hier maar voor lief moeten bijnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() De beelden uit het journaal zijn geenszins een reële weergave van wat er zich om en onder de Belgacomtorens afspeelt op dit moment.
Op het grasplein staat een heus vluchtelingenkamp zoals je ze vaak ziet op beelden uit oorlogszones. Daarrond staan dan dozijnen flikken om de boel te regelen, terwijl er heel de tijd een va-et-vient voorbijkomt van auto's met vluchtelingen, die hen reeds een hele tijd voorgingen, op zoek naar bekenden of familieleden veronderstel ik. En dat vindt dan nog allemaal plaats in het zakencentrum van Brussel op een steenworp van zo ongeveer alle grote toeristische, commerciële en institutionele trekpleisters ... Dit is dan nog maar de voorhoede van de horden die staan te drammen aan Europa's grenzen. Straks ziet Brussel eruit als in de film "Children of Men". Met een beetje fantasie lukt dat zeker, want er rijden nu al overal Unimogs met bewapende soldaten. Het lijkt wel Noord-Ierland van de Montgomery tot aan de Albert II-laan. De kosten hiervan zijn niet te overzien en compleet onverantwoord in een land dat nog niet eens rechtgekropen is, laat staan de schade heeft ingehaald, van de economische crisis. Dit komt nooit meer goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |