![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ja, het zijn kleine tanks, maar BMW (like them or not) weet verdomd veel uit die dingen te persen. Als je op die rondetijden met een X5/X6 een 8:00 tot 8h10 haalt, dan weten die dingen zich heus wel te gedragen in bochtenwerk. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat is een brilleke èn een gezichtje om te face fucken in een .... suv ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je daar echt bekommerd om bent, koop dan een zwarte of grijze en wrap die he Maar ik heb toch mijne mooie metallic rood in bestelling staan, neh |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hmmm.... even nachecken, je weet toch dat Jeep een merknaam is ...toch? "The Jeep brand The brand has gone through many owners, starting with Willys, which produced the first Civilian Jeep (CJ) in 1945. As the only company that continually produced Jeep vehicles after the war, in June 1950 Willys-Overland was granted the privilege of owning the name "Jeep" as a registered trademark.[16] Willys was sold to Kaiser Motors in 1953, which became Kaiser-Jeep in 1963. American Motors Corporation (AMC) purchased Kaiser's money-losing Jeep operations in 1970. The utility vehicles complemented AMC's passenger car business by sharing components, achieving volume efficiencies, as well as capitalizing on Jeep's international and government markets. The French automaker Renault began investing in AMC in 1979. However, by 1987, the automobile markets had changed and even Renault itself was experiencing financial troubles. At the same time, Chrysler Corporation wanted to capture the Jeep brand, as well as other assets of AMC. Chrysler bought out AMC in 1987, shortly after the Jeep CJ-7 was replaced with the AMC-designed Jeep Wrangler or YJ. Chrysler merged with Daimler-Benz in 1998 to form DaimlerChrysler. DaimlerChrysler eventually sold most of their interest in Chrysler to a private equity company in 2007. Chrysler and the Jeep division operated under Chrysler Group LLC, until December 15, 2014, when the name was changed to FCA US LLC." FCA US = Fiat Chrysler Automotive |
|
|
|
|
|
|
#85 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 2 september 2015 om 14:44. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bruin is nu terug in, maar daar zijn toch ook lelijke soorten bruin tussen. Titanium bruin is wel OK en niet te donker: ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 september 2015 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Resale value speelt hier echt een grote rol hoor. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een F-type mogen ze me nog in bleekblauw met groene bollen geven....
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ALs ge hem na een paar jaar beu zijt, kiest ge een ander he |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
Net andersom.
De Fiat gebruikt het chassis van Jeep. Bij Jeep hebben ze er de betere Fiat dieselmotor ingebouwd. Twee goede dingen van beide werelden samengevoegd. De aandrijving van Jeep is anders wel legendarisch - ikzelf heb het genoegen mogen proeven om die dingen te testen toen Chrysler en Mercedes nog een groep vormden. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() ![]() Gelukkig presenteren meer en meer fabrikanten hun nieuwe modellen wél weer in kleur, zoals Audi met hun nieuwe A4. Benieuwd hoeveel we er hier van in België zullen zien ![]() |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Idd precies een fiat 500 geworden. Niet de Cherokee jeep. Ik doe trouwens binnenkort waarschijnlijk mijn xjs Cherokee weg. 2,5 l diesel Lichte vracht 150€ taks Geen biv 600€ verzekering 8 l verbruik Koppelingspomp moet vervangen worden Prijs 480€ + eventueel wat goedkope onderdelen.
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij de Fiat 500 hebben ze wel wat. Onlangs zo'n roze gezien Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 september 2015 om 15:31. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
Bij elke kleine stadswagen kun felle kleurtjes krijgen, en meestal staan ze daar nog het leukst mee ook. Ik ijver voor méér kleur op de weg. En minder zeecontainers
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mooi hé
Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 september 2015 om 17:12. |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
- ofwel vloeken omdat hun rammelbak niet volgt (eerste deftige bocht staan ze al op hun rem). - een orgasme omdat ze niet zo een sport geluid in hun rammelbak hebben. Op gewone dagen ga ik opzij en steek ik mijn duim op. Ze eigenlijk uit lachende maar dan denken ze weer dat ze "het" zijn. Ga ik eens met het nieuwe speelgoed op de weg dan speel ik graag mee. Maar bij de meeste van die Johnny bakken weiger ik nog om mee in het spel op te gaan. Dertien van die sukkelaars in een dozijn |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Minister
|
Dat hebt ge met Porsche (allé de 911 modellen toch) in het algemeen. Ik ken er maar weinig die met de motor achter de achteras kunnen (durven) omgaan zonder alle elektrische gizmo's.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Effe een kort citaat uit volgend artikel ; "Bovendien heeft de bouwkwaliteit een sprong vooruit gemaakt. Dat is onder andere te danken aan de inmenging van Fiat, dat tegenwoordig eigenaar is van Jeep. Jeep mag dan een Amerikaans merk zijn, de Renegade wordt in Italië gebouwd en daar liggen de normen hoger." http://www.autozine.nl/text/1254.html |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 september 2015 om 09:38. |