![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de klanten zullen wel klagen als ze te veel betalen. Of naar een ander gaan. Als je dat als burger wilt doen, moet je emigreren. Vaak is die stap te groot en laat men zich gewoon scheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn allerhande mensen die hard werken en anderen die minder hard werken.Hard werken is toch geen verplichting....je moet doen wat je moet doen en daarmee is de kous af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ga maar eens na wat bedrijven als VW en Audi verbrassen in de autosport....wie denk je dat dat uiteindelijk betaald ? Allerhande boekhoudkundige constructies zorgen er wel voor dat de rijken der aarde ongebreideld kunnen verderspelen op kosten van staat en belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ik werk hard.
Ik ben maandag morgen om 06h00 afgekomen van zeven nachten(56 uur) te doen op een rij. En morgen woensdag moet ik om 14h00 terug beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan helaas niet weigeren mijn kadastraal of personenbelasting te betalen, ook al verkloot het ambtenarenapparaat en de politiek het compleet. PS: VW doet dat niet op kosten van de belastingbetaler, maar zoals gezegd, op mijn en andere VW klanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schauvlieghe had dat aangekondigd, maar ze werd stante pede teruggefloten door Peeters. VAG gaat geen frank aan Belgie betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als wij crappy ambtenaren en crappy politiekers hebben....dat is niet de schuld van de private sector. Ik vind ook dat ze boete moeten betalen. Maar uiteindelijk heb ik wel Dr. Winterkorn zijn salaris mee betaald door een VW te kopen zoveel jaar terug. Niet de mensen die pakweg met een Peugeot rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winterkorn die niet weet dat er sjoemelsoftware in zijn auto's zit, Lippens die zelf zegt dat hij niets van bankieren kent. O ja de zakenwereld doet het goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is aan de overheid om de regels te handhaven, en mij lijkt het dat de Duitse regering dit bvb al jarenlang wist. De EC ook. Dus ja....als men de wolf zijn gang laat gaan, wie is dan de schuldige ? In de VS pakte dat niet. Ergo: tegen de lamp gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan Tavek. ![]() Bosch heeft recent meegedeeld dat toen ze die getruckeerde software leverden, dat die enkel voor testdoeleinden mocht gebruikt worden en illegaal was. Jij wil VAG dan nog verdedigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen zeg ik dat Dr. Winterkorn niet per see liegt. Een bedrijf met 583 000 werknemers (gehele VW group, bron WIKIPEDIA) is niet direct iets wat je als enkeling leidt en je moet vertrouwen op je hierarchie (en duitsland is een land dat graag een hierarchie heeft). Maar ik zeg wel dat hij verantwoordelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij wel stoort is dat als ik betrapt zou worden als ik aan mijn auto sjoemel mij auto in beslag wordt genomen. VAG sjoemelt met 500,000 auto's en dat mag in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik, als prive werknemer, de bons krijg, is het 6 weken tot een paar maanden salaris. Waarom doen jullie dat steeds ? Jezelf vergelijken met topmannen ? Een ambtenaar is niet meer als een administratief bediende hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt hier op dit forum heel zwart-wit geredeneerd. De werkelijkheid is niet zo simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De machtigen zullen altijd voor eigen zak zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu langzaam VW aandelen beginnen accumuleren.Binnen een jaar is iedereen de VW heisa vergeten,net als bij Toyota enkele jaren geleden.
suc6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij het beu is of ze zijn hem beu dan pakt hij zijn paar tientallen miljoenen en bolt het af naar zonnige oorden of gaat zijn stoel ergens anders neerpoten.Buiten lucratieve contracten tekenen doet die man niks...zijn enige verdienste is zijn contract. Ik ken geen enkele van die sjarels die een uur naar de gevangenis gaan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is dat iedere Belg zijn topmanagement ? Of mag jij niet kiezen dan voor de mensen die uw beleid uitstippelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Tavek en consoorten staan boven de maatschappij.
|
![]() |
![]() |