![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nochtans volledig akkoord met Distel.
Ik zou zeggen, 'het succes van dit forum is af te meten aan de inzet van zijn onbezoldigde moderators'. Mochten ze mij elke maand een financiële bijdrage vragen om op een forum als dit te MOGEN, ik zou het met plezier doen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 november 2004 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 8 november 2004 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alleszins niet want ik vind dat Distel goed zeer raak kan schieten zonder grof geschut. ![]() Iemand die het hier een beetje volgt ziet echt wel dat uitgerekend onze Piano, wat betreft ongestraft gebruik van grove taalt, niet erg te klagen heeft van de moderators. Op andere fora zou het niet waar zijn.
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De blokbashertjes zitten voortdurend te jammeren over het taalgebruik van de aanhangers van dat grote stoute Blok maar zijn zelf wel tien keer erger. Iets dat niemand zal ontgaan wanneer hij de bijdragen leest van Piano, Bloxbuster, Skill Effect, Raf, Koriander, Bhairav, ... Schuttingtaal �* volonté.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 9 november 2004 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de betrokken niet zelf om de knipschaar verzoeken lijkt het me maar normaal dat de mods zich niet aan censuur bezondigen. To blame zijn de schelders en niet zozeer de ontvangers van al dat fraais. Niemand verplicht iemand een schoentje aan te trekken dat hem niet past.
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
volgende tekst bij registratie : Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder die je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels ![]() als ik de threads in de internationale/vreemdelingen topic zo eens vlug bekijk, is het forumreglement daar toch niet echt van toepassing denk ik.... ![]() als je met de dooddoener "vrije meningsuiting" afkomt om niet in te grijpen tegen vreemdelingenhaat hier, pas je dan ook je reglement niet beter aan ? Ps; Cassatie heeft nog eens duidelijk de GRENZEN van vrije meningsuiting bepaald.. systematisch vreemdelinghatende topics plaatsen/toelaten valt daar ook niet echt onder.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Om onze wijze van modereren te begrijpen, dient u onderscheid te maken tussen twee zaken:
Die bepaalt: geen aanzet tot discriminatie of geweld op raciale basis. Dergelijke aanzetten mag u osn steeds melden, en ze worden dan ook zo snel mogelijk geknipt. Racisme als theorie is een andere kwestie: Het CGKR laat er geen twijfel over bestaan: racisme als ideologie uiten is zeer zeker toegestaan. Wij wensen dan ook zover de wet het toelaat de vrijheid van meningsuiting toe te passen en bijgevolg racisten aan uw ongetwijfeld vernietigende tegenargumenten bloot te stellen. *Het forumreglement, dat wij zelf bepalen en interpreteren, vraagt om geen persoonlijke aanvallen te lanceren en niet te schelden. Wij willen daar echter breed in zijn. Wanneer u zichzelf echter geviseerd of bedreigd voelt, aarzel dan niet om de driehoek te gebruiken, en dan wordt elk scheldwoord aan u persoonlijk gericht, geknipt. Quoot in geen geval de gewraakte passage, want dan reproduceert u zelf de scheldpartij, en dan mogen wij er van uitgaan, dat ze u niet stoort. Wensen geviseerden hun belager als vulgiare schelder zichzelf te laten exposeren, dan respecteren wij dat ook, en grijpen niet in. |
|
![]() |
![]() |