Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2015, 13:48   #81
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zal u dat eens uitleggen!
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had.
Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man :
Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op.
Is 't echt? Woont gij in de buurt van ...
Ja, da's nie ver van mij.
Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest.
En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij.
Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters.
De meeste mannen zijn dikke hypocrieten!
Volgens mij geef of gaf je dan toch kontverkeerde signalen tijdens zo'n date. Als je gewoon had gezegd dat je erop staat om zelf te betalen, maar dan ook categoriek bij je standpunt blijft en niet begint te denken van "komt goed uit want ik heb het niet breed", dan zijn er toch geen misvattingen mogelijk? Je geeft in je betoog zelf twee keer toe dat je misbruik hebt gemaakt v.d. situatie.

"Neen, Roger, neen is godverdomme neen, want het wordt echt nooit wat of ik wil u beter leren kennen dus laat me maar mijn deel betalen."

Het frankske was wel gevallen, hoor en Rogerke was met z'n hete staart tussen de benen afgedropen.

Ofwel ben je vrijgevochten en onafhankelijk, ofwel laat je je bedienen in het voor wat hoort wat spelletje. Tenzij je die man daadwerkelijk ook ziet zitten, maar dan is er geen probleem, uiteraard. Maar dat was dan toch kennelijk niet het geval, hoewel je het tegendeel beweert. Allemaal één lekkere, ambivalente soep dus waaruit blijkt dat je zelf niet weet wat je wil.

Wat is er trouwens mis met lichamelijke affectie wanneer je iemand mag? Daar draait het toch voor het grootste stuk om? Wat is het verschil tussen vriendschap en iets meer? Toch de lichamelijkheid of niet soms?

Wat jij vertelt dat zijn situaties bij oudere generaties. Tegenwoordig maken wijven mannen de kop zot mét lichamelijkheid, buiten dat uit en bollen het dan zonder boe of ba af op het moment dat de man helemaal verkocht of leeggezogen is.

Daar ging het in deze draad ook over mbt smartphones als handige organiser om zoveel mogelijk lijnen uit te werpen tegelijk en dan de dikste vis binnen te trekken. Die kleinere vissen laten ze dan hangen aan de haak ipv ze eerlijk terug te werpen. Hun gespartel (aandacht) is vermaak dat van pas komt voor een egoboost of erger.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 13:50   #82
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Volgens mij geef of gaf je dan toch kontverkeerde signalen tijdens zo'n date. Als je gewoon had gezegd dat je erop staat om zelf te betalen, maar dan ook categoriek bij je standpunt blijft en niet begint te denken van "komt goed uit want ik heb het niet breed", dan zijn er toch geen misvattingen mogelijk? Je geeft in je betoog zelf twee keer toe dat je misbruik hebt gemaakt v.d. situatie.

"Neen, Roger, neen is godverdomme neen, want het wordt echt nooit wat of ik wil u beter leren kennen dus laat me maar mijn deel betalen."

Het frankske was wel gevallen, hoor en Rogerke was met z'n hete staart tussen de benen afgedropen.

Ofwel ben je vrijgevochten en onafhankelijk, ofwel laat je je bedienen in het voor wat hoort wat spelletje. Tenzij je die man daadwerkelijk ook ziet zitten, maar dan is er geen probleem, uiteraard. Maar dat was dan toch kennelijk niet het geval, hoewel je het tegendeel beweert. Allemaal één lekkere, ambivalente soep dus waaruit blijkt dat je zelf niet weet wat je wil.

Wat is er trouwens mis met lichamelijke affectie wanneer je iemand mag? Daar draait het toch voor het grootste stuk om? Wat is het verschil tussen vriendschap en iets meer? Toch de lichamelijkheid of niet soms?

Wat jij vertelt dat zijn situaties bij oudere generaties. Tegenwoordig maken wijven mannen de kop zot mét lichamelijkheid, buiten dat uit en bollen het dan zonder boe of ba af op het moment dat de man helemaal verkocht of leeggezogen is.

Daar ging het in deze draad ook over mbt smartphones als handige organiser om zoveel mogelijk lijnen uit te werpen tegelijk en dan de dikste vis binnen te trekken. Die kleinere vissen laten ze dan hangen aan de haak ipv ze eerlijk terug te werpen. Hun gespartel (aandacht) is vermaak dat van pas komt voor een egoboost of erger.
ik herken daar toch niet echt de vrouwen in die ik tegenkom hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 14:02   #83
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik herken daar toch niet echt de vrouwen in die ik tegenkom hoor.
Fijn voor u Maar u bent van een oudere generatie
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 14:30   #84
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dakloze vrouwen met kinderen krijgen iets meer hulp waardoor ze niet zo zichtbaar zijn in het straatbeeld.
Aan Aldi en andere supermarkten staan regelmatig dakloze vrouwen die met veel moeite een daklozenkrantje proberen te verkopen of die zich in een glimlach forceren en hun hand ophouden in de hoop 10 cent te krijgen.
En ik kom nog maar zelden in 't stad maar vroeger zag ik daar toch ook dakloze vrouwen ronddolen.
Iets wat verminderd is (denk ik) zijn de bedelaarsters die men in de jaren '90 zo dikwijls zag, het was een gekend feit dat ze gedwongen werden te bedelen en liefst een klein kind, als 't kon ziek, bij zich hadden om medelijden op de wekken.
Ga eens naar de soepbedeling onder daklozen in Brussel . Als je er één vrouw op twintig tegenkomt zal het veel zijn.
Ga eens kijken in Parijs onder de bruggen van de Seine hoeveel dakloze vrouwen daar hokken.
Ga eens kijken in grootsteden als Los Angeles en San Francisco hoeveel dakloze vrouwen er zitten langsheen Market Street.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 14:35   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had.
Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man :
Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op.
Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest.
En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij.
Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters.
En dat ging er iedere keer zo aan toe ??? Gij kunt ook niet slecht liegen precies.
Oud 7 december 2015, 16:19   #86
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijn voor u Maar u bent van een oudere generatie
k zal specifieren : ik herken daar toch niet de vrouwen in die ik tegenkom, pakweg tot en met geboortejaar 1985 ...

maar k denk eigenlijk niet dat t met geboortejaar te maken heeft hoor Storm
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 18:56   #87
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo zitten mannen in elkaar?

U draait oorzaak en gevolg om.

Het zijn net de vrouwen die mannen op deze manier als honden conditioneren.
Pomp er geld in, en je mag met hun kut spelen.
No money = no pussy.

Dat is nu eenmaal de normale gang van zaken in deze maatschappij, dit is wat vrouwen in de hand werken.

Indien u een vriendschapsrelatie wil met een man kan u dat perfect aangeven.

Waarschijnlijk stond je stevig te flirten met hem, diep in zijn ogen te kijken, te lachen, en stond je zo goed als letterlijk je foef voor zijn neus open te trekken met de warme woorden van "pak mij".

Die zot was nooit met jou op restaurant gekropen indien je dat niet aangaf.

Je hebt duidelijk laten merken dat hij je aanstond, echter gooide je op het einde van de rit de deur toe, het ging jou enkel om een restaurantbezoekje op zijn kosten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 19:05   #88
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij geef of gaf je dan toch kontverkeerde signalen tijdens zo'n date.
Waarom kon ze niet gaan eten met een goede vriendin?

Juist, wijven onder elkaar gaan elkaars eten niet betalen.

En het kwam haar toevallig goed uit.

Dat is typisch voor vrouwen, allerhande "toevalligheden".

Eens de buit binnen is, het eten op is, de wijnfles leeg is, gooien ze keihard de remmen toe en halen ze de wortel weg vanvoor de ezel.

De meest klassieke truck uit het handboek van "vrouwen die het niet breed hebben."
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 20:24   #89
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Waarschijnlijk stond je stevig te flirten met hem, diep in zijn ogen te kijken, te lachen, en stond je zo goed als letterlijk je foef voor zijn neus open te trekken met de warme woorden van "pak mij".
Als daar maar geen ambras van komt (trololoo)
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 21:57   #90
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat ik nu een motor heb. Ik kan niemand meer naar huis doen. Ze mogen me volgen naar mij thuis. Lees voorrijden en als er controle is mij bellen dan rij ik anders.

Betalen voor een date vind ik redelijk normaal als man verdien je ook meer. Dat naar huis brengen concept vind ik maar bizar.

Maar het is al wel denk ik 3 a 4 maand geleden sinds ik mijn vriendin heb buiten gegooid dus nu al 4 maand geen seks.

Ik vind soms de prijs voor seks op regelmatige basis met een cava griet te hoog. En in een vrije markt kan je kiezen of je dat doet of niet ^^
Oud 7 december 2015, 22:11   #91
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Vandaar dat ik nu een motor heb. Ik kan niemand meer naar huis doen. Ze mogen me volgen naar mij thuis. Lees voorrijden en als er controle is mij bellen dan rij ik anders.

Betalen voor een date vind ik redelijk normaal als man verdien je ook meer. Dat naar huis brengen concept vind ik maar bizar.

Maar het is al wel denk ik 3 a 4 maand geleden sinds ik mijn vriendin heb buiten gegooid dus nu al 4 maand geen seks.

Ik vind soms de prijs voor seks op regelmatige basis met een cava griet te hoog. En in een vrije markt kan je kiezen of je dat doet of niet ^^
Is dat zo ? Verdiend een vrouw met dezelfde functie die dezelfde uren klopt met hetzelfde aantal jaren dienst minder dan een man ? Verdiend een verpleegster minder dan een verpleger ? Een onderwijzeres minder dan een onderwijzer ? Een politie vrouw minder dan een politie man ? Een bus chauffeuse minder dan een buschauffeur ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 december 2015 om 22:12.
Oud 7 december 2015, 22:25   #92
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, geef jezelf toch niet bloot in dergelijk topic. Is nergens goed voor. Je hebt natuurlijk wel gelijk als je zegt dat veel mannen niet deugen en ik zal je eenseen geheimpje vertellen: ik deug ook niet.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 22:27   #93
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is dat zo ? Verdiend een vrouw met dezelfde functie die dezelfde uren klopt met hetzelfde aantal jaren dienst minder dan een man ? Verdiend een verpleegster minder dan een verpleger ? Een onderwijzeres minder dan een onderwijzer ? Een politie vrouw minder dan een politie man ? Een bus chauffeuse minder dan een buschauffeur ?
Bij de meeste overheidsjobs verdienen vrouwen even veel als mannen.
Oud 7 december 2015, 22:31   #94
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
^^
Ik laat dikwijls mijn scharrel met mijn dure, handgeschakelde wagen rijden, zeker als ze dronken is. Dan durven ze nogal snel aan het 'verkeerde' pookje trekken.
Oud 7 december 2015, 22:36   #95
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Bij de meeste overheidsjobs verdienen vrouwen even veel als mannen.
Dat hangt van je onderhandelingspositie af.

Vele contractuele jobs kun je goed onderhandelen.

Uiteraard niet de jobs in de minder betaalde regionen.
Oud 7 december 2015, 22:37   #96
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik laat dikwijls mijn scharrel met mijn dure, handgeschakelde wagen rijden, zeker als ze dronken is. Dan durven ze nogal snel aan het 'verkeerde' pookje trekken.
*Duur* en *handgeschakeld*.

*Grinnik*.
Oud 8 december 2015, 01:48   #97
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zo zitten mannen in elkaar?

U draait oorzaak en gevolg om.

Het zijn net de vrouwen die mannen op deze manier als honden conditioneren.
Pomp er geld in, en je mag met hun kut spelen.
No money = no pussy.

Dat is nu eenmaal de normale gang van zaken in deze maatschappij, dit is wat vrouwen in de hand werken.

Indien u een vriendschapsrelatie wil met een man kan u dat perfect aangeven.

Die zot was nooit met jou op restaurant gekropen indien je dat niet aangaf.

Je hebt duidelijk laten merken dat hij je aanstond, echter gooide je op het einde van de rit de deur toe, het ging jou enkel om een restaurantbezoekje op zijn kosten.
https://www.youtube.com/watch?v=WGXhmz1bEfg

Geen verdere uitleg nodig...
Oud 8 december 2015, 10:45   #98
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
allez, Marie, dat had je met een blowjob of zelfs een handjob in den auto toch gemakkelijk kunnen voorblijven !
Ja, terwijl mijn buren door het raam toekeken, zeker !
Oud 8 december 2015, 10:48   #99
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga eens naar de soepbedeling onder daklozen in Brussel . Als je er één vrouw op twintig tegenkomt zal het veel zijn.
Ga eens kijken in Parijs onder de bruggen van de Seine hoeveel dakloze vrouwen daar hokken.
Ga eens kijken in grootsteden als Los Angeles en San Francisco hoeveel dakloze vrouwen er zitten langsheen Market Street.
Gaat u al die uitstapjes voor mij betalen? Joepie!
Oei, ik mag dat niet aannemen want dan zegt Stormram dat ik een uitzuigster ben. Weer niks
Oud 8 december 2015, 10:51   #100
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat ging er iedere keer zo aan toe ??? Gij kunt ook niet slecht liegen precies.
Laat ons zeggen in 85 % van de gevallen. Een heel enkele keer zat er wel eens één tussen die begreep dat ik niet direct de eerste keer al met hem in bed wou duiken!
Wat mij ook erg opviel, was dat die mannen nooit voorstelden om naar hun thuis te gaan om te vrijen. Het moest altijd bij mij thuis zijn. Voor mij was dat echter ook niet geschikt, ik had kinderen thuis. En dat is echt waar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be