![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Neen, Roger, neen is godverdomme neen, want het wordt echt nooit wat of ik wil u beter leren kennen dus laat me maar mijn deel betalen." Het frankske was wel gevallen, hoor en Rogerke was met z'n hete staart tussen de benen afgedropen. Ofwel ben je vrijgevochten en onafhankelijk, ofwel laat je je bedienen in het voor wat hoort wat spelletje. Tenzij je die man daadwerkelijk ook ziet zitten, maar dan is er geen probleem, uiteraard. Maar dat was dan toch kennelijk niet het geval, hoewel je het tegendeel beweert. Allemaal één lekkere, ambivalente soep dus waaruit blijkt dat je zelf niet weet wat je wil. Wat is er trouwens mis met lichamelijke affectie wanneer je iemand mag? Daar draait het toch voor het grootste stuk om? Wat is het verschil tussen vriendschap en iets meer? Toch de lichamelijkheid of niet soms? Wat jij vertelt dat zijn situaties bij oudere generaties. Tegenwoordig maken wijven mannen de kop zot mét lichamelijkheid, buiten dat uit en bollen het dan zonder boe of ba af op het moment dat de man helemaal verkocht of leeggezogen is. Daar ging het in deze draad ook over mbt smartphones als handige organiser om zoveel mogelijk lijnen uit te werpen tegelijk en dan de dikste vis binnen te trekken. Die kleinere vissen laten ze dan hangen aan de haak ipv ze eerlijk terug te werpen. Hun gespartel (aandacht) is vermaak dat van pas komt voor een egoboost of erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken in Parijs onder de bruggen van de Seine hoeveel dakloze vrouwen daar hokken. Ga eens kijken in grootsteden als Los Angeles en San Francisco hoeveel dakloze vrouwen er zitten langsheen Market Street. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U draait oorzaak en gevolg om. Het zijn net de vrouwen die mannen op deze manier als honden conditioneren. Pomp er geld in, en je mag met hun kut spelen. No money = no pussy. Dat is nu eenmaal de normale gang van zaken in deze maatschappij, dit is wat vrouwen in de hand werken. Indien u een vriendschapsrelatie wil met een man kan u dat perfect aangeven. Waarschijnlijk stond je stevig te flirten met hem, diep in zijn ogen te kijken, te lachen, en stond je zo goed als letterlijk je foef voor zijn neus open te trekken met de warme woorden van "pak mij". Die zot was nooit met jou op restaurant gekropen indien je dat niet aangaf. Je hebt duidelijk laten merken dat hij je aanstond, echter gooide je op het einde van de rit de deur toe, het ging jou enkel om een restaurantbezoekje op zijn kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, wijven onder elkaar gaan elkaars eten niet betalen. En het kwam haar toevallig goed uit. Dat is typisch voor vrouwen, allerhande "toevalligheden". ![]() Eens de buit binnen is, het eten op is, de wijnfles leeg is, gooien ze keihard de remmen toe en halen ze de wortel weg vanvoor de ezel. De meest klassieke truck uit het handboek van "vrouwen die het niet breed hebben." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betalen voor een date vind ik redelijk normaal als man verdien je ook meer. Dat naar huis brengen concept vind ik maar bizar. Maar het is al wel denk ik 3 a 4 maand geleden sinds ik mijn vriendin heb buiten gegooid dus nu al 4 maand geen seks. Ik vind soms de prijs voor seks op regelmatige basis met een cava griet te hoog. En in een vrije markt kan je kiezen of je dat doet of niet ^^
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 december 2015 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat dikwijls mijn scharrel met mijn dure, handgeschakelde wagen rijden, zeker als ze dronken is. Dan durven ze nogal snel aan het 'verkeerde' pookje trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele contractuele jobs kun je goed onderhandelen. Uiteraard niet de jobs in de minder betaalde regionen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*Grinnik*.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen verdere uitleg nodig...
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oei, ik mag dat niet aannemen want dan zegt Stormram dat ik een uitzuigster ben. Weer niks ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij ook erg opviel, was dat die mannen nooit voorstelden om naar hun thuis te gaan om te vrijen. Het moest altijd bij mij thuis zijn. Voor mij was dat echter ook niet geschikt, ik had kinderen thuis. En dat is echt waar.
![]() |