![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want hij maakt hun angstpsychose belachelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want er is uiteraard niks aan de hand.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel gemakkelijk, hoor. Eerst de foto online zetten (met welke bedoeling eigenlijk?) en als het kwaad is geschied, dan weer offline en enkele ongeloofwaardige excuses brabbelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ze hoeft zich niet te excuseren, zij mag foto's trekken van wie ze wil op de openbare weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Mijn broer, oud militair, vertelde me net hetzelfde. Dit gaat vooral over het feit dat het niet past bij het beroep. Een militair die patrouilleert hoort geen zakske van de rituals met zalfkes bij te hebben....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() als het over geloofwaardigheid gaat, geniet deze bekende of onbekende (whatever) vrouw veel meer geloofwaardigheid dan jullie die constant leugens zitten te verspreiden op dit forum.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2015 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand die daar eigenlijk om morde. Let wel, die commandant liet zelf ook iedereen gerust.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef die man een blaam en laat een of andere officier eens goed bulderen. Dat is ruim voldoende in mijn ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() zij zijn niet herkenbaar. dan moet dit niet. dat weet u ook wel.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, er werd indertijd nogal wat uitgespookt. Ik heb zelfs nog met een legertruck bouwmateriaal moeten voeren naar het huis in aanbouw van een officier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, en nu zou dat zelfde leger plots één en al ernst moeten uitstralen, waar van elke vlieg een olifant wordt gemaakt. Ik heb nog wacht gelopen in de haven van Antwerpen, met een fleske Jupiler in mijn zak.
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat ge als militair in een vreemd land moet patrouilleren en ge daar met zakken van de zara over straat loopt ? Ge maakt uzelf, uw land en uw dienst belachelijk. En het schaadt uw missie. Schorsing is op zijn plaats. Ze weten donders goed genoeg dat het niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Het was niet echt snugger van dit meisje, maar ik denk niet dat het met kwade bedoelingen was. Ze heeft de impact van de sociale media onderschat. Waarom er uitdrukkelijk naar de PVDA moet gewezen worden, heeft waarschijnlijk ook zijn bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |