![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zuster moest eens op de bank zijn en haar dochter had cash geld mee gegeven (150 euro) om op haar rekening te zetten. Dat ging of mocht wettelijk niet ! Wat ze wel mocht doen was die 150 euro op haar eigen rekening storten en dan overschrijven naar de rekening van haar dochter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men bedenkt dat banken zowat de grootste gelegaliseerde criminele organisaties zijn die er bestaan: ze zijn betrokken bij witwassen, fraude, wapenhandel, drugshandel, ze ondersteunen misdadige regimes,...
Ze zijn ook verantwoordelijk voor de grootste financiële crisissen die we gezien hebben en ze werden vervolgens gered met belastinggeld met dank aan de corrupte politici. Diezelfde banken moeten er nu over waken dat er zeker geen fraude gepleegd wordt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.bespaarbelastingen.be/alg...n-zwitserland/ http://kennisbank.sparen.nl/wat-is-het-bankgeheim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zou het wel eens interessant kunnen zijn dat een afdeling van Voorpost een tijdje lang elke maand een storting doet op de rekening van de een of de andere sos .... om hem nadien te beschuldigen van hand- en spandiensten ... Man, ik heb een volle loopbaan als ambtenaar achter de rug, en ik heb vele keren mijn ogen open getrokken van aan mijn kin tot aan mijn nek. Elk onnozel regeltje is er gekomen omdat onnozelaars onnozele dinges moesten uitsteken. En er zijn veel onnozele regeltjes. Ik verwijt op dit vlak de politiekers alleen maar dat ze zich daar niet durven boven stellen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Kiezen jullie banken trouwens op familiebasis?
Van mijn vader moesten we allemaal zoals hem bij KBC (vroeger Cera bank ofzoiets). Hij heeft daar indertijd voor ons de bankrekeningen geopend. Na m'n broer begon te werken is die overgestapt naar Argenta (en Belfius en nog wat dat ik niet weet) Ik en mijn andere broer moesten zelf ophoepelen van KBC. Alleen mijn vader zit daar nog steeds... die heeft wat hypotheken en andere producten, vandaar dat die mocht die blijven. ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 december 2015 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kunt nooit tevreden zijn over welke bank dan ook omdat het een stel dieven is.
Zorg ervoor dat je een voorraad geld in huis hebt want wat in Griekenland en Argentinië is gebeurd gaat zich ook hier voordoen.