Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 7 januari 2016, 15:14   #81
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik ben het anders niet met Jahjah eens, althans: niet per definitie. Mijn vraag is slechts: toon aan dat dit specifieke voorval te maken heeft met cultuur.
Heb jij mijn links niet bekeken? Die tonen nochtans aan dat dit specifieke voorval alles te maken heeft met cultuur.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:16   #82
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zo werkt dat niet. Jij hebt de bewijslast.
Ik hou me dus aan de feiten. De feiten zijn mijn bewijslast.
Geef me 1 voorval in pakweg de laatste 50 jaar waarbij 100 witte mannen vrouwen in groep aangevallen en verkracht hebben. Ik heb geen weet van zo'n vreselijke feiten.

Dus nu mag jij het tegendeel bewijzen van wat ik zeg. Ik hoef het tegendeel niet te bewijzen want ik beweer het niet.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:22   #83
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik hou me dus aan de feiten. De feiten zijn mijn bewijslast.
Geef me 1 voorval in pakweg de laatste 50 jaar waarbij 100 witte mannen vrouwen in groep aangevallen en verkracht hebben. Ik heb geen weet van zo'n vreselijke feiten.

Dus nu mag jij het tegendeel bewijzen van wat ik zeg. Ik hoef het tegendeel niet te bewijzen want ik beweer het niet.
Inderdaad, puur hypothetisch gezien is het uiteraard perfect mogelijk dat 100 Duitse blanken hetzelfde uitsteken. Maar tot op heden is het niet gebeurd. In Duitsland op één nacht zomaar even in drie steden door telkens een gelijkaardige groep mannen. Het zou een geval kunnen zijn van de eerste en laatste keer. Maar dat verwacht ik zelf nu niet echt.
JBM is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:33   #84
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Inderdaad, puur hypothetisch gezien is het uiteraard perfect mogelijk dat 100 Duitse blanken hetzelfde uitsteken. Maar tot op heden is het niet gebeurd. In Duitsland op één nacht zomaar even in drie steden door telkens een gelijkaardige groep mannen. Het zou een geval kunnen zijn van de eerste en laatste keer. Maar dat verwacht ik zelf nu niet echt.
Iedereen is tot veel in staat maar dit soort daden zie ik niet uitgevoerd worden door 100 westerse mannen.
Er is een reden waarom wij al 70 jaar in vrede leven.
Maori is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:36   #85
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Die Oktoberfesten zijn naar het schijnt ook de moeite. Maar die bieden de angstige burger geen reden aan om op de vreemdeling te kankeren.
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:37   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Die Oktoberfesten zijn naar het schijnt ook de moeite. Maar die bieden de angstige burger geen reden aan om op de vreemdeling te kankeren.
hoeveel klachten over groepsaanrandingen en groepsverkrachtingen ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:40   #87
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Maar mensen als Bhairav snappen het verschil niet tussen casual sex (of zelfs een drunken fuck) en verkracht worden door een troep hyena's.
Maori is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:41   #88
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Euh, zit die hier nu nog altijd?

Abou Jahjah morgen op straat: ‘Bart De Wever moet aftreden’

Bron

Schrijver, oprichter van movement X, comumnist neen dat is hij niet maar wel een oproerkraaier.

Nu gaat hij voor een openlijke aanval op BDW.
Ik zou daar graag eens tegenover zitten, maak brandhout van die man!
alice is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:44   #89
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt ja? Vertel, nog niks van gemerkt.
JBM is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:44   #90
Bhairav

Standaard

Citaat:
720 arrestaties in 2014, met meerdere verkrachtingen.
Gaat u nu "bron?" zitten zeuren, of de dingen in perceptie zien? Of heeft u met die perceptie het gevoel dat de multicul u wordt opgedrongen?
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:46   #91
Bhairav

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt ja? Vertel, nog niks van gemerkt.
Gaat u daar naartoe?
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:52   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Maar mensen als Bhairav snappen het verschil niet tussen casual sex (of zelfs een drunken fuck) en verkracht worden door een troep hyena's.
natuurlijk snapt die dat verschil niet. Zijn profeet maakte daar gewoonweg geen punt van. Boer Jan vraagt toch ook niet aan koe Bella of ze wel wil geneukt worden door stier Brutus?
Wel, voor moslims is daar dus geen verschil in.

Trouwens nog een leuke: het penetreren op zich is nooit fout: ge moet uw piemel toch érgens in kunnen steken. Als dat in een jongelingenkontje is kan dat geen kwaad (NoordAfrika is gekend voor zijn pederasterie) als het in een meisjeskont is kan het geen kwaad, ook niet als ze een hoofddoek draagt. Enkel hoofddoeken kan je niet vaginaal penetreren want dan zijn ze geen cent meer waard voor hun bruidsschat. Enkel bij volwassen mannen moet je wat opletten: de penetreerder is ook hier weer totaal niet verantwoordelijk. Degene die gepenetreerd wordt echter, die gooien ze van de hoogste toren naar beneden (zie recent die 15-jarige die door zo'n IS commandant werd gepenetreerd: commandant krijgt een "Van Gheiluwe"-treatment, jongen wordt van de minaret gegooid en gestenigd.
Islamitische moraal: penetreren kan geen kwaad. Gepenetreerd WORDEN is strafbaar.

Met hun blanke slavinnen kunnen ze zoveel doen met zoveel ze willen volgens hun profeet.

Waar maak jij je nu druk over?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 januari 2016 om 15:55.
circe is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:53   #93
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Ben er al eens geweest ja. Voor u is dat schijnbaar een zeer vreemd gegeven. Zo raar is dat allemaal niet hoor. En om de dingen daar te vergelijken met de toestanden in Keulen moet je toch wel een erg verwrongen beeld hebben van zo'n Oktoberfest.
JBM is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:53   #94
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
720 arrestaties in 2014, met meerdere verkrachtingen.
Gaat u nu "bron?" zitten zeuren, of de dingen in perceptie zien? Of heeft u met die perceptie het gevoel dat de multicul u wordt opgedrongen?
wat is er mis met een "bron" ?? En ja, multicul wordt ons al veertig jaar opgedrongen.

Citaat:
Zipper is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:54   #95
Bhairav

Standaard

Citaat:
wat is er mis met een "bron" ?? En ja, multicul wordt ons al veertig jaar opgedrongen.
En daarom mag u wel eens lekker koppig dingen niet willen inzien.
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:56   #96
Bhairav

Standaard

Citaat:
Ben er al eens geweest ja. Voor u is dat schijnbaar een zeer vreemd gegeven. Zo raar is dat allemaal niet hoor. En om de dingen daar te vergelijken met de toestanden in Keulen moet je toch wel een erg verwrongen beeld hebben van zo'n Oktoberfest.
720 verdrongen beeld? Die tomatfeesten, Woodstock (bestaat nog steeds), daar gebeuren ook zo'n dingen.
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 15:59   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat niet willen inzien? Ondertussen kennen hoe langer hoe meer westerlingen jullie heilige boekje en de fratsen van de profeet (ahadith). Wat we daarin lezen is niet acceptabel voor onze normen en waarden. Wie wil wat niet inzien?

Hier staan de verschillende ahadith én koranverzen samen:

en om zeker te zijn dat ze de juiste verkrachtbare vrouwen hebben, moeten de sektegenoten zich herkenbaar maken als moslima (middels hoofddoek, abbaya etc.... vooral de hoofddoek is hier een goed herkenningsteken). (het is trouwens daarvan dat Dolfke de mosterd voor zijn gele ster heeft gehaald).

Vers 33.59 zegt het klaar en duidelijk:

33.59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Dus de vrouwen die beweren dat die islamitische hoofddoek slechts een stukje stof is, zouden dringend moeten leren dat het d�*t stukje stof dat het verschil kan uitmaken tussen verkracht worden en niet verkracht worden door zo'n bende "asielzoekers".

Wie wil w�*t niet inzien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 7 januari 2016, 16:00   #98
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en waar is uw bron nu ??

Citaat:
Zipper is offline  
Oud 7 januari 2016, 16:00   #99
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat niet willen inzien? Ondertussen kennen hoe langer hoe meer westerlingen jullie heilige boekje en de fratsen van de profeet (ahadith). Wat we daarin lezen is niet acceptabel voor onze normen en waarden. Wie wil wat niet inzien?

Hier staan de verschillende ahadith én koranverzen samen:

en om zeker te zijn dat ze de juiste verkrachtbare vrouwen hebben, moeten de sektegenoten zich herkenbaar maken als moslima (middels hoofddoek, abbaya etc.... vooral de hoofddoek is hier een goed herkenningsteken). (het is trouwens daarvan dat Dolfke de mosterd voor zijn gele ster heeft gehaald).

Vers 33.59 zegt het klaar en duidelijk:

33.59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Dus de vrouwen die beweren dat die islamitische hoofddoek slechts een stukje stof is, zouden dringend moeten leren dat het d�*t stukje stof dat het verschil kan uitmaken tussen verkracht worden en niet verkracht worden door zo'n bende "asielzoekers".

Wie wil w�*t niet inzien?
Zéér luide maar zinloze reactie. Bravo. Nog wat harde foto's erbij en ik zal wel zwijgen, zeker?
Bhairav is offline  
Oud 7 januari 2016, 16:01   #100
Bhairav

Standaard

Citaat:
en waar is uw bron nu ??
Ik las het op Dewereldmorgen. Waar zij dat halen weet ik niet, maar ik denk toch niet dat ze daarover liegen.
Bhairav is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be