Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2016, 18:52   #81
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Neen, omdat je hier cafépraat komt verkopen. Je bent de forumvariant van die kerel die op café aan de toog luid stoere verhalen zit te verkopen over hoe geweldig stoer en boers hij een bepaalde situatie zou aanpakken of beweert aangepakt te hebben. En dat tot 'amusement' van een paar andere tooghangers, die nadien naar huis gaan en tegen hun vrouw vertellen 'Amai, de Charel had weer grote praat bij daarjuist ze. Ge moest eens weten wat voor onzin hij nu weer verteld heeft!'
.
Ook kind aan huis in het volkshuis?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 02:21   #82
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Laat je niet vangen! Die gast trolt er zo op los in meerdere draadjes... Wellicht een of andere dopper, die zich met dergelijke grove taal wat "interessant" probeert te maken. Zielig...
Haha maar ik droom niet van een tesla

Ik begrijp alleen niet wat er grof is? Ik zeg gewoon wat ik denk en hoe ik het doe. En opeens gaan alle brave zielen -die over veel dromen maar niets hebben- doen alsof het in de hemel brandt. Wie is er nu zielig, ik of de man die over een tesla droomt

En nu snel bij de moderators gaan klagen. Dan kunnen ze mij nog eens een kinderlijke e-mail sturen en mij enkele weken blokkeren
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 08:24   #83
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik begrijp alleen niet wat er grof is?
Ik DENK dat we het grootste probleem net ontdekt hebben...

Citaat:
En opeens gaan alle brave zielen -die over veel dromen maar niets hebben- doen alsof het in de hemel brandt.
Want als je niet über-arrogant bent en overal gaat stoefen over je zogezegde rijkdom, dan wil dat zeggen dat je 'niks hebt'? Kerel, je forumnaam is een automerk dat je beweert te hebben. IN HOOFDLETTERS. Hoe groot KAN je 'aandachtshoer' schrijven??

Citaat:
Wie is er nu zielig, ik of de man die over een tesla droomt
...en nog wat puberaal merkenchauvinisme erbovenop. Toe maar.

Citaat:
En nu snel bij de moderators gaan klagen. Dan kunnen ze mij nog eens een kinderlijke e-mail sturen en mij enkele weken blokkeren
Je hebt er dus duidelijk zo al een paar gehad. Bij de meesten zou er dan toch een belletje beginnen rinkelen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 09:53   #84
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik DENK dat we het grootste probleem net ontdekt hebben...

Want als je niet über-arrogant bent en overal gaat stoefen over je zogezegde rijkdom, dan wil dat zeggen dat je 'niks hebt'? Kerel, je forumnaam is een automerk dat je beweert te hebben. IN HOOFDLETTERS. Hoe groot KAN je 'aandachtshoer' schrijven??

...en nog wat puberaal merkenchauvinisme erbovenop. Toe maar.

Je hebt er dus duidelijk zo al een paar gehad. Bij de meesten zou er dan toch een belletje beginnen rinkelen.
I couldn't agree more...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2016, 10:14   #85
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, omdat je hier cafépraat komt verkopen. Je bent de forumvariant van die kerel die op café aan de toog luid stoere verhalen zit te verkopen over hoe geweldig stoer en boers hij een bepaalde situatie zou aanpakken of beweert aangepakt te hebben. En dat tot 'amusement' van een paar andere tooghangers, die nadien naar huis gaan en tegen hun vrouw vertellen 'Amai, de Charel had weer grote praat bij daarjuist ze. Ge moest eens weten wat voor onzin hij nu weer verteld heeft!'

Nee, wij zorgen dat we nooit voor die rechter terecht komen. Wij gedragen ons namelijk NIET als volslagen mongolen in het verkeer, zoals de BMW-rijder waar het hier over gaat.
Je bent niet de eerste die dit opmerkt hoor. Het is helaas nog steeds niet doorgedrongen. Dit doet me wat denken aan onze forumvriend hier

https://www.youtube.com/watch?v=lijYIv5pULk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 maart 2016 om 10:15.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2016, 14:05   #86
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
über-arrogant
Ik haal dat woord aan. Ik ben dus volgens jou über-arrogant Deze moet ik onthouden en bij het volgende aan de kennissenkring zeggen. En ik die dacht dat ik daar nog bij de brave soort was.
Oud 18 maart 2016, 14:10   #87
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een moderator kan mij geen gevangenisstraf geven. Of mij dwangarbeid laten doen. Die mensen leven in hun virtuele cocon en kicken enkel maar als ze hier op het wereldgroot internet maar 1 pietlullig forum even de baas kunnen spelen. In het echte leven niet meer dan een seut die zijn baas pijpt als hij het vraagt. Maar als moderator ... Brrrr ik bibber al

(en wat interesseert mij het nu dat ze mij weer enkele weken blokkeren of er af smijten. Dan zal ik wel de vluchtelingen gaan kloten. Zelfs agenten mogen dat. Of wat mij op het circuit gaan afreageren. En het hoeft zelfs geen circuit te zijn. Leuven is ook goed, bij ons Kathleentje )
Oud 18 maart 2016, 15:34   #88
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik haal dat woord aan. Ik ben dus volgens jou über-arrogant Deze moet ik onthouden en bij het volgende aan de kennissenkring zeggen. En ik die dacht dat ik daar nog bij de brave soort was.
Citaat:
Een moderator kan mij geen gevangenisstraf geven. Of mij dwangarbeid laten doen. Die mensen leven in hun virtuele cocon en kicken enkel maar als ze hier op het wereldgroot internet maar 1 pietlullig forum even de baas kunnen spelen. In het echte leven niet meer dan een seut die zijn baas pijpt als hij het vraagt. Maar als moderator ... Brrrr ik bibber al

(en wat interesseert mij het nu dat ze mij weer enkele weken blokkeren of er af smijten. Dan zal ik wel de vluchtelingen gaan kloten. Zelfs agenten mogen dat. Of wat mij op het circuit gaan afreageren. En het hoeft zelfs geen circuit te zijn. Leuven is ook goed, bij ons Kathleentje )
Besef jij eigenlijk dat je met die twee berichten niet meer doet dan het beeld dat velen hier van je hebben (dat van wandelend cliché) bevestigen?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2016, 15:47   #89
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Besef jij eigenlijk dat je met die twee berichten niet meer doet dan het beeld dat velen hier van je hebben (dat van wandelend cliché) bevestigen?
Nen typ met geld, die daarvoor over lijken loopt als dat nodig is, en daardoor denkt dat hij meer is en mag dan een ander. Klopt als een etterende wond.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 maart 2016 om 15:47.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2016, 15:50   #90
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat je graag arrogant en stoer wil overkomen, maar je slaagt er eigenlijk niet in. Uiteindelijk komt het zielig over, een beetje zoals die nitwit die zijn zoon van 9 laat rijden met zijn Cayenne en het dan domweg op facebook zet. Volwassenen die zich gedragen als pubers, grappig in het begin, maar op de duur krijg je daar wat medelijden mee terwijl dat eigenlijk niet hoeft, omdat ze toch niet beseffen hoe oeverloos belachelijk ze zichzelf maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 maart 2016 om 15:51.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be