![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp alleen niet wat er grof is? Ik zeg gewoon wat ik denk en hoe ik het doe. En opeens gaan alle brave zielen -die over veel dromen maar niets hebben- doen alsof het in de hemel brandt. Wie is er nu zielig, ik of de man die over een tesla droomt ![]() En nu snel bij de moderators gaan klagen. Dan kunnen ze mij nog eens een kinderlijke e-mail sturen en mij enkele weken blokkeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Minister-President
|
![]() Ik DENK dat we het grootste probleem net ontdekt hebben...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=lijYIv5pULk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 maart 2016 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() (en wat interesseert mij het nu dat ze mij weer enkele weken blokkeren of er af smijten. Dan zal ik wel de vluchtelingen gaan kloten. Zelfs agenten mogen dat. Of wat mij op het circuit gaan afreageren. En het hoeft zelfs geen circuit te zijn. Leuven is ook goed, bij ons Kathleentje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nen typ met geld, die daarvoor over lijken loopt als dat nodig is, en daardoor denkt dat hij meer is en mag dan een ander. Klopt als een etterende wond.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 maart 2016 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat je graag arrogant en stoer wil overkomen, maar je slaagt er eigenlijk niet in. Uiteindelijk komt het zielig over, een beetje zoals die nitwit die zijn zoon van 9 laat rijden met zijn Cayenne en het dan domweg op facebook zet. Volwassenen die zich gedragen als pubers, grappig in het begin, maar op de duur krijg je daar wat medelijden mee terwijl dat eigenlijk niet hoeft, omdat ze toch niet beseffen hoe oeverloos belachelijk ze zichzelf maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 maart 2016 om 15:51. |
![]() |
![]() |