![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Kreeg enkele dagen geleden deze mop toegestuurd: Er was eens een koning die wilde gaan vissen. Hij ontbood de koninklijke weersvoorspeller om het weer voor de volgende dagen te voorspellen. De weerman verzekerde hem dat er zeker geen regen zou vallen. Dus gingen de koning en de koningin vissen. Onderweg ontmoetten ze een boer met zijn ezel. De boer zei: ‘Uwe Hoogheid, U zou beter terugkeren naar Uw paleis want dra zal er een aanzienlijke hoeveelheid regen vallen.’ De koning was beleefd en terughoudend en antwoordde: Ik heb een zeer gewaardeerde paleisvoorspeller die hoog opgeleid is en bovendien jarenlange ervaring heeft. Ik betaal hem een hoog loon. Hij gaf me een zéér verschillende voorspelling. Ik vertrouw hem en dus zal ik niet terugkeren En dus ging de koning verder naar het meer. Maar een korte tijd later viel er een verschrikkelijke hoeveelheid regen. De koning en de koningin waren doorweekt en hun gevolg gniffelde om hen in zo’n beschamende toestand te zien. Woedend keerde de koning terug naar het paleis en beval de koninklijke weersvoorspeller te ontslaan. Dan orderde hij de boer naar zijn paleis en bood hem de prestigieuze en dik betaalde baan van weersvoorspeller aan. De boer zei: ‘ Uwe Hoogheid, Ik weet niets over weer voorspellen. Ik krijg mijn informatie van mijn ezel. Hoe meer de oren van mijn ezel hangen, hoe harder het gaat regenen.’ Dus gaf de koning de baan van weersvoorspeller aan de ezel. Vanaf toen begon het gebruik om bij de overheid domme ezels aan te stellen en hen de hoogste en invloedrijkste posities te laten bezetten. En deze gewoonte is sindsdien blijven bestaan....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.ambafrance-nl.org/220-mil...-spreken-Frans Ik wist wel al dat er 'n hoekje van je af was, maar ik moet m'n mening herzien, het is een hele voorgevel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een franstalige uit Gabon of Djibouti : neen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Everytime schijnt dat iedere keer weer niet te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens rond de 15de plaats... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdorie. Dat huis is ferm in orde gebracht. Het zag er vorige maand nog een krot uit. Heeft zij gesjoemeld?
Ken jij een dergelijke instelling waar er niet gesjoemeld wordt? Ge kunt tenslotte toch geen teller tussen de benen plaatsen he. Jij bent wel goed op de hoogte. Ik zit al veertien jaar in mijn zetel op rust. Ben er niks aan kwijt. Die uitbaatster zal natuurlijk ook niet meer zijn wat ze ooit geweest is. Het zal nu wel ook een oud perkament zijn zeker? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 januari 2016 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ben al terug. Poco had ik al door. Maar loco wist ik niet. Beetje gek dus. Klinkt er wel veelbelovend uit! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 januari 2016 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
79 en nog niet geleerd dat als je in de kelder staat en omhoog kijkt het plafond ziet, sta je in de keuken en je kijkt naar beneden is het de vloer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() [quote=Everytime;7976520]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ik zou niet weten waar ik beweerd heb dat alle linkies zouden lui zijn. En ook niet dat rechts werkzuchtig zou zijn. Bovendien zie ik niet altijd de vloer hoor als ik naar beneden kijk. Jij wel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdomd! Dat forum is een krot aan het worden.
Ik heb nochtans een nieuwe PC. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2016 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=marie daenen;7979049]
Citaat:
Men snoert geen tegenstander de mond maar men zegt meestal uitsluitend wat men mag zeggen van de partij. Of men zegt liever niks en doet alsof men het niet hoort of ziet. We leven wel in een particratie wat voor gevolg heeft dat de dictatuur baas wordt onder het mom van democratie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |