![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister
|
Mank en pointless als vergelijking, tenzij je de gelovige hark wil gaan uithangen. Op het einde van je leven is hetgeen je nalaat aan je nakomelingen/vrienden/familie belangrijker dan je eigen resterende minuten of uren. In jouw geval is dat dan 0€, in mijn geval 1 miljard. Bewijs te meer dat mensen niet gelijk zijn, dat een uur in jouw leven niet hetzelfde waard is als een uur in mijn leven en dat zelfs jouw hele leven niet hetzelfde waard is als mijn hele leven.
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aan elk individu om hierover zelf een keuze te maken. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik val liever dood met €0 op de bank, maar met mijn nabestaanden goed voorzien, dan met €100 000 000 000 en mijn nabestaanden vechtende over de kruimels die de overheid gaat overlaten.
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Steeds meer ouderen moeten hun hele hebben en houden opsoeperen om hun oude dag te financieren. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn hoogopgeleide linkiewinkiestinkies die met 15 diploma's in hun ivoren toren en wereldverbeterende intenties meer schade berokkenen aan anderen, dan 1 domme crimineel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 januari 2016 om 09:38. |
|||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is 1 van de opties. Maar wees gerust, U gaat niet in de lijst van begunstigden staan.
Tenzij ik het kan regelen als vergiftigd geschenk.
|
|
|
#89 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als er een return is, gaan mensen veel geneigder zijn om te kiezen voor het bruto loon ipv de firmawagen. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Minister
|
My point exactly
Of om het algekende verhaaltje over de barkruk economie nog maar eens boven te halen: Citaat:
Maar goed, misschien is ook dat wel de bedoeling... Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 29 januari 2016 om 10:11. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij gebrek aan zeehond, zelfs de scooter niet, want dat is in tegenstelling tot U een nuttig iets.
|
|
|
#97 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Of nog vreemder, als je Bushgewijs word platgebombardeerd omdat je jezelf zo belangrijk vind. Citaat:
Citaat:
Denk je dat een landbouwingenieur meer weet dan een boer enkel omdat hij met een papiertje kan zwaaien, waarop landbouwingenieur staat? Jij bent zelfs zo slim dat je je rechtse rakkertjes die de financiële crises wereldwijd veroorzaakt hebben en je er nu voor laten opdraaien, nog steeds aanbid. |
||||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zijn niet de ministers die hierover de discussie moeten aangaan, doch wel de vakbonden.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|