![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je toch absoluut iets van 'de universiteit' wil, kijk dan eens naar femme de la rue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje mager.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Cijfers in Belgie ? De afkomst van de daders werd er nooit bij vermeld, vooral niet als ze naast hun buitenlands paspoort ook de Belgische nationaliteit hadden verkregen. En dat had zijn politiek correcte redenen. Waarachter zij zich dan kunnen verschuilen met de woorden. Bewijs het.
Ik schreef wel "werd" want onlangs werd beslist om de afkomst van de daders vanaf nu bij elke pv (sinds Keulen) wel te vermelden. Ik kan je verzekeren ( dat kon men al merken in het buitenland) dat de cijfers je niet zullen bevallen.
![]() |
#85 |
|
![]() Nee, je hebt de juiste op zak.
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() De media zijn dus een betrouwbare parameter als het om criminaliteitscijfers gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die willen om de één of andere reden geen cijfers vrijgeven mbt achtergronden van daders. Bepaalde media zijn in hetzelfde bedje ziek. De burger, het is te zeggen, de autochtone burger, zal de multikul, lees: de islam, omarmen, goedschiks of kwaadschiks...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft stemmen op partijen waarvan je ondertussen kan stellen dat ze met haast aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de islam door je strot gaan blijven duwen. We hebben het er al dikwijls over gehad. Je spagaat begrijp ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets mis met de koran/islam zegt Jambon en je moet daar respect voor hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet dus kiezen tussen de Islam als vijandig beschouwen (met misschien meer haat en geweld tot gevolg), of de kerk in het midden houden (met sluimerende islamisering tot gevolg). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs De Gucht en Van de Lanotte erkennen dat er een probleem is (en dat is niet 'seksueel geweld in het algemeen' in dit geval, wat natuurlijk ook een probleem is), nu Jack nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben allesbehalve grote fan van Dewinter, maar in de Humo van deze week zegt hij wel de waarheid :
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 februari 2016 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dan een zure appel, waar we door zouden moeten bijten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 februari 2016 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tegen de islam zijn is nog iets anders dan racist zijn. Dat onderscheid maakt noch het VB, noch diens aanhang. Ik moet me toch niet schuldig voelen omdat jij, na het tig keer uitgelegd te zijn, nog steeds niet begrijpt? Daarbovenop begrijp ik ook niet goed waar je je druk over maakt. De traditionele partijen hebben het grootste, lees het minst smerige, deel van het VB-programma al uitgevoerd. Als zelfs Dewinter het zelf al poneert... Wat overblijft is plat racisme, en door internationale wetgeving onuitvoerbaar wishfull thinking...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 4 februari 2016 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |