Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 8 februari 2016, 08:59   #81
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie is dat eigenlijk? Hoe kan ik die contacteren?
Hij regelt uiteindelijk uw leven.....als het eropaankomt

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 8 februari 2016 om 09:00.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 8 februari 2016, 09:01   #82
Peche
Banneling

Standaard

De meeste gaan niet meer lezen he. Een fora trekt nog "weinig" publiek.
Ignorance is bliss. En zo is dat, want stel heel de wereld is wakker? Wat kunnen we anders doen dan aanschouwen wat ons overkomt? Er is nergens controle over en dan lopen de zaken zodanig uit de hand dat men net alles doet meer controle te krijgen over de zaak.
Maar wat kunnen we doen buiten onmenselijke proporties aannemen? Ik denk niets.
Hoe meer men zich verzet hoe meer tegenkracht je veroorzaakt. En je kan daarin sterk ontwikkelen, zeer sterk zelfs. Voor mij persoonlijk is bewustzijn van iets niet altijd bevredigend. Daarom ga ik er minder naar kijken en meer tijd met mijn dierbaren doorbrengen. Iets zegt mij dat tijd iets heel kostbaar is geworden en dat alles in de komende toekomst zal veranderen.
May the Force be with you.
Peche is offline  
Oud 8 februari 2016, 09:03   #83
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Gemengde huwelijken ? - Wanneer je trouwt trouw je niet alleen man of vrouw maar ook diens familie ! Dus bekeer je maar tot de islam. Zoniet wordt je bruid(egeom) verstoten. Integratie en zeker assimilatie: vergeet het maar.

Toestanden zoals nu in Syrië lijken me meer aannemelijk : iedere clan zijn versie van hun islam dewelke met wapens zal opgeëist worden. Kijk nu naar de moslimexecutieve in ons land : zijn ook al verdeeld en zijn nochtans het aanspreekpunt tussen moslims en Belgische overheid.

Turken en marokkanen hebben elk hun eigen moskeeën. Bovendien worden Turkse moskeeën gecontroleerd door de Turkse staatsgodsdienst !

In de veronderstelling dat zij de meerderheid vd bevolking gaan uitmaken acht ik het gewoon mogelijk dat zij de blanke man nog gaan nodig hebben om de boel op orde te houden. Kijk naar hoe het Congo is vergaan na het vertrek vd blanken.
Corruptie en uitbuiting van en door multinationals komen daar gelukkig niet voor. Toevallig over het hoofd gezien?
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 09:46   #84
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Veel van die citaten dateren al lang voor enige westerse inmenging in het M-O, maar dat akkefietje heb je ntl gemist.

Lesje geschiedenis:

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...e-correctheid/

Weeral verkeerd begrepen dat het uitsluitend aan ‘commies’ zou gelegen hebben:

http://forum.politics.be/showpost.ph...83&postcount=2

Next please.
Wat jij en niemand wil begrijpen is dat het absolute communisme gelijk is aan het absolute kapitalisme.

Maar ze bestaan beiden niet.

In het absolute communisme is iedereen gelijk en heeft dezelfde levensstandaard.
In het absolute kapitalisme is iedereen even rijk en heeft dezelfde levensstandaard.

Waar zit dan het verschil?

Het verschil in beide gevallen is, dat er aan beide zijden, zichzelf verrijkende individuen, hun door het volk gegeven legitieme macht gebruiken en vooral misbruiken, om hun persoonlijke en de voor hen gunstige partners hun verrijking te bevorderen, zelfs wetten aanpassen, ten koste van "het volk" dat ze beloofd hebben te vertegenwoordigen.

Verder hoef je het niet te zoeken en ik heb geen boeken van anderen nodig om daar zelf achter te komen.

Dacht je dat ik niet zie dat de "elite" (nog een woord waar ik van moet kotsen) van een volk, communistisch of kapitalistisch zich "rechten" legitiem toe eigenen, die aan het volk toebehoren?

En sta me aub toe, zowel in een perfect kapitalistisch systeem als in een perfect communistisch systeem, te blijven denken dat 1 gewerkt uur in mijn korte leven evenveel waard is als 1 gewerkt uur van jouw korte leven.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:06   #85
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Subocaj, communisme en kapitalisme zijn idd de beide kanten van dezelfde munt en je uitleg daarvan klopt volledig, nl een heel kleine (machtige) groep die deze dogma's gebruikt voor eigen gewin.
Leg me dus eens uit waarin ik fout zou zijn in m'n posts.
Diego Raga is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:25   #86
subocaj

Standaard

Citaat:
Subocaj, communisme en kapitalisme zijn idd de beide kanten van dezelfde munt en je uitleg daarvan klopt volledig, nl een heel kleine (machtige) groep die deze dogma's gebruikt voor eigen gewin.
Leg me dus eens uit waarin ik fout zou zijn in m'n posts.
Door niet je eigen gedachten en indrukken, die je iedere dag om je heen ziet naar voor te brengen, maar je te beroepen op die van anderen.

In de beginfase vroeg me iemand hier op dit forum, vraag me niet wie, dat weet ik niet meer, waarom ik altijd Amada/PVDA gestemd heb.
Ik heb hem geantwoord dat die partij het dichtst mijn visie benaderde en dat doet ze nog steeds. Met alles akkoord, natuurlijk niet dat zou heel erg zijn.

Het heeft nog een ander voordeel, ik moet op niemand van de politiek aristocratische erfopvolgers van de particratie te stemmen.

Laatst gewijzigd door subocaj : 8 februari 2016 om 10:27.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:27   #87
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Door niet je eigen gedachten en indrukken, die je iedere dag om je heen ziet naar voor te brengen, maar je te beroepen op die van anderen.

In de beginfase vroeg me iemand hier op dit forum, vraag me niet wie, dat weet ik niet maar, waarom ik altijd Amada/PVDA gestemd heb.
Ik heb hem geantwoord dat die partij het dichtst mijn visie benaderde en dat doet ze nog steeds.

Het heeft nog een ander voordeel, ik moet op niemand van de politiek aristocratische erfopvolgers van de particratie te stemmen.
Dat is een goede samenvatting van het gedachtegoed van Diego.
Een eindeloze reeks quotes van anderen....
Another Jack is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:32   #88
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
...
Wat me wél een naar gevoel geeft is dat, ondanks het feit dat deze informatie vrij beschikbaar is, er toch nog massa’s mensen zijn die deze toestand niet doorhebben en nog steeds als konijnen voor een lichtbak blijven luisteren en stemmen op de partijen die dit spelletje meespelen, zij het dat deze politieke tussenspelers zich veelal niet bewust zijn van hun coöperatieve rol in deze perverse maatschappelijke toestand.

Ondertussen worden bevolkingsgroepen tegen elkaar uitgespeeld, om zo de aandacht af te leiden van deze ontvouwde strategie, die niets anders tot doel heeft dan de absolute wereldhegemonie in handen van één machtige entiteit te manipuleren.
...
Zo is het altijd al geweest, dat weet u. Als de bevolking in paniek uitbreekt, dan stort het hier in mekaar. Laat ze hun plan maar trekken.
Take the money and run!!!
djoebidoebidoe is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:37   #89
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oei, hier heeft iemand een quote-complex. Ik zal eens voor je opzoeken wie de juiste psychiater is voor dat complex.
Verwittig mij als je er zelf een gevonden hebt. Nutteloos te zoeken met 2.

Dat je je ambtenarenbaantje te danken hebt aan je VLD trouw had ik ondertussen ook al door.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:42   #90
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, hier heeft iemand een quote-complex. Ik zal eens voor je opzoeken wie de juiste psychiater is voor dat complex.
Verwittig mij als je er zelf een gevonden hebt. Nutteloos te zoeken met 2.

Dat je je ambtenarenbaantje te danken hebt aan je VLD trouw had ik ondertussen ook al door.
Dat is raar, ik heb me pas politiek geëngageerd rond mijn 35ste...
Mijn baantje heb ik echter al meer dan 16 jaar...

Verder vind ik een gebrek aan een eigen verhaal geen psychiatrische aandoening.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 februari 2016 om 10:43.
Another Jack is offline  
Oud 8 februari 2016, 10:53   #91
subocaj

Standaard

Citaat:
Dat is raar, ik heb me pas politiek geëngageerd rond mijn 35ste...
Mijn baantje heb ik echter al meer dan 16 jaar...

Verder vind ik een gebrek aan een eigen verhaal geen psychiatrische aandoening.
Benoemingen kunnen dat politiek engagement tot gevolg hebben en vallen daarom niet altijd samen, hé Jack.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:06   #92
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Benoemingen kunnen dat politiek engagement tot gevolg hebben en vallen daarom niet altijd samen, hé Jack.
Wat zou daar het nut van zijn?
Zich engageren na een benoeming??
Another Jack is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:09   #93
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Het zijn net m'n gedachten en indrukken van elke dag, al 30 jaar lang, die me verder deden zoeken dan wat de media me voorspiegelden.
Maar als jij de indruk hebt dat de geschiedenis tot nu waarheidsgetrouw is/wordt weergegeven en er dus niets klopt van wat ik hier al aanduidde, mag je steeds m'n posts en de bijhorende links, eender welke, ontkrachten ntl.
Ik zou niets liever hebben dan onweerlegbaar vast te stellen dat ik het verkeerd zou voorhebben.
Diego Raga is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:14   #94
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Buiten wiskunde, de enige exacte wetenschap, bestaat de rest idd uit een eindeloze reeks quotes van anderen, Zjaak.
Als leraar zou je dat moeten weten.
Diego Raga is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:15   #95
subocaj

Standaard

Citaat:
Wat zou daar het nut van zijn?
Zich engageren na een benoeming??
Vertel het mij, dan weten we het met 2.
Maar je hoeft je daarvoor niet te schamen.
Ik geef je 2 keuzes de helft of drie vierde van alle ambtenaren zit in datzelfde schuitje, bij alle partijen.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:17   #96
subocaj

Standaard

Citaat:
Buiten wiskunde, de enige exacte wetenschap, bestaat de rest idd uit een eindeloze reeks quotes van anderen, Zjaak.
Als leraar zou je dat moeten weten.
Ben je zeker?

Maak één keuze uit één.
subocaj is offline  
Oud 8 februari 2016, 11:20   #97
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ben je zeker?

Maak één keuze uit één.
Noem dan eens een kennisvak dat, zoals wiskunde, niet aan verandering van mening onderhevig kan zijn.
Diego Raga is offline  
Oud 8 februari 2016, 16:22   #98
Diego Raga

Standaard

Bon, gezien Godot hier toch niet langs komt, ga ik verder met het onderwerp van deze draad.
Blanken worden dus steeds met alle zonden van Isr..heu.. deze wereld overladen, maar ook deze zwarte professor, net als andere collega’s, heeft dat onderzocht en is iets anders te weten gekomen:

https://www.youtube.com/watch?v=gaq3i4Algz8

Voor wie zich interesseert in het onderwerp, op deze YT-pagina zijn nog tal van andere (zwarte) deskundigen aan het woord hierover.
Diego Raga is offline  
Oud 8 februari 2016, 20:32   #99
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Vertel het mij, dan weten we het met 2.
Maar je hoeft je daarvoor niet te schamen.
Ik geef je 2 keuzes de helft of drie vierde van alle ambtenaren zit in datzelfde schuitje, bij alle partijen.
Ik vertel het u toch.
Ik ken overigens zeer weinig collega's die een partijkaart hebben, laat staan politiek geëngageerd zijn.
Another Jack is offline  
Oud 8 februari 2016, 20:57   #100
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik beantwoord enkel de vragen van Subocaj, djoebidoebidoe.
Another Jack is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be