![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Hij regelt uiteindelijk uw leven.....als het eropaankomt
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 8 februari 2016 om 09:00. |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() De meeste gaan niet meer lezen he. Een fora trekt nog "weinig" publiek.
Ignorance is bliss. En zo is dat, want stel heel de wereld is wakker? Wat kunnen we anders doen dan aanschouwen wat ons overkomt? Er is nergens controle over en dan lopen de zaken zodanig uit de hand dat men net alles doet meer controle te krijgen over de zaak. Maar wat kunnen we doen buiten onmenselijke proporties aannemen? Ik denk niets. Hoe meer men zich verzet hoe meer tegenkracht je veroorzaakt. En je kan daarin sterk ontwikkelen, zeer sterk zelfs. Voor mij persoonlijk is bewustzijn van iets niet altijd bevredigend. Daarom ga ik er minder naar kijken en meer tijd met mijn dierbaren doorbrengen. Iets zegt mij dat tijd iets heel kostbaar is geworden en dat alles in de komende toekomst zal veranderen. May the Force be with you. |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Maar ze bestaan beiden niet. In het absolute communisme is iedereen gelijk en heeft dezelfde levensstandaard. In het absolute kapitalisme is iedereen even rijk en heeft dezelfde levensstandaard. Waar zit dan het verschil? Het verschil in beide gevallen is, dat er aan beide zijden, zichzelf verrijkende individuen, hun door het volk gegeven legitieme macht gebruiken en vooral misbruiken, om hun persoonlijke en de voor hen gunstige partners hun verrijking te bevorderen, zelfs wetten aanpassen, ten koste van "het volk" dat ze beloofd hebben te vertegenwoordigen. Verder hoef je het niet te zoeken en ik heb geen boeken van anderen nodig om daar zelf achter te komen. Dacht je dat ik niet zie dat de "elite" (nog een woord waar ik van moet kotsen) van een volk, communistisch of kapitalistisch zich "rechten" legitiem toe eigenen, die aan het volk toebehoren? En sta me aub toe, zowel in een perfect kapitalistisch systeem als in een perfect communistisch systeem, te blijven denken dat 1 gewerkt uur in mijn korte leven evenveel waard is als 1 gewerkt uur van jouw korte leven. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Subocaj, communisme en kapitalisme zijn idd de beide kanten van dezelfde munt en je uitleg daarvan klopt volledig, nl een heel kleine (machtige) groep die deze dogma's gebruikt voor eigen gewin.
Leg me dus eens uit waarin ik fout zou zijn in m'n posts. |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
In de beginfase vroeg me iemand hier op dit forum, vraag me niet wie, dat weet ik niet meer, waarom ik altijd Amada/PVDA gestemd heb. Ik heb hem geantwoord dat die partij het dichtst mijn visie benaderde en dat doet ze nog steeds. Met alles akkoord, natuurlijk niet dat zou heel erg zijn. Het heeft nog een ander voordeel, ik moet op niemand van de politiek aristocratische erfopvolgers van de particratie te stemmen. Laatst gewijzigd door subocaj : 8 februari 2016 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een eindeloze reeks quotes van anderen.... |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Take the money and run!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Verwittig mij als je er zelf een gevonden hebt. Nutteloos te zoeken met 2. Dat je je ambtenarenbaantje te danken hebt aan je VLD trouw had ik ondertussen ook al door. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn baantje heb ik echter al meer dan 16 jaar... Verder vind ik een gebrek aan een eigen verhaal geen psychiatrische aandoening. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 februari 2016 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Benoemingen kunnen dat politiek engagement tot gevolg hebben en vallen daarom niet altijd samen, hé Jack.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Maar als jij de indruk hebt dat de geschiedenis tot nu waarheidsgetrouw is/wordt weergegeven en er dus niets klopt van wat ik hier al aanduidde, mag je steeds m'n posts en de bijhorende links, eender welke, ontkrachten ntl. Ik zou niets liever hebben dan onweerlegbaar vast te stellen dat ik het verkeerd zou voorhebben. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Als leraar zou je dat moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Maar je hoeft je daarvoor niet te schamen. Ik geef je 2 keuzes de helft of drie vierde van alle ambtenaren zit in datzelfde schuitje, bij alle partijen. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Bon, gezien Godot hier toch niet langs komt, ga ik verder met het onderwerp van deze draad.
Blanken worden dus steeds met alle zonden van Isr..heu.. deze wereld overladen, maar ook deze zwarte professor, net als andere collega’s, heeft dat onderzocht en is iets anders te weten gekomen: https://www.youtube.com/watch?v=gaq3i4Algz8 Voor wie zich interesseert in het onderwerp, op deze YT-pagina zijn nog tal van andere (zwarte) deskundigen aan het woord hierover. |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken overigens zeer weinig collega's die een partijkaart hebben, laat staan politiek geëngageerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ik beantwoord enkel de vragen van Subocaj, djoebidoebidoe.
|
![]() |