Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2016, 20:55   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
O excuseer, in Afghanistan heeft men natuurlijk wel de middelen voor erfgoed beheer...
Dat noemen ze dynamiet. Als allah het wil zal het dynamiet niet ontploffen en mogen de heidense dingen blijven bestaan.
Oud 10 februari 2016, 20:56   #82
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een lekkend dak vergelijken met het opblazen van unesco erfgoed.

Je moet het durven.
ze begrijpt duidelijk het verschil niet tussen een lekkend dak van een verouderd gebouw, en het opzettelijk en moedwillig opblazen van cultureel erfgoed door een bende criminelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2016, 21:22   #83
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat noemen ze dynamiet. Als allah het wil zal het dynamiet niet ontploffen en mogen de heidense dingen blijven bestaan.

Allah is een dikke loser, gezien hij nooit zelfs maar de oprichting van die heidense zaken kon stoppen.

Of wacht... het is allemaal verzonnen!

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2016, 21:36   #84
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Correctie: een museum in de hoofdstad in compleet verval en een museum eveneens vol met kunstschatten... en spelende baby's en peuters.

Dat toont natuurlijk wel respect voor erfgoed.

Je moet het durven om met een gigantische balk in je oog in het rond te Zeveren.
Compleet verval.

Ben je er geweest ? Het dak lekt. Punt.

Je moet echt een IQ van een bromvlieg hebben om dit te durven vergelijken met het dynamiteren van werelderfgoed.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2016, 21:37   #85
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
O excuseer, in Afghanistan heeft men natuurlijk wel de middelen voor erfgoed beheer...
In Afghanistan heeft men alleen maar de middelen om te slopen en vernietigen. Uit de moslimwereld komt al eeuwen niks meer van waarde voor de mensheid.
Oud 10 februari 2016, 21:38   #86
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ze begrijpt duidelijk het verschil niet tussen een lekkend dak van een verouderd gebouw, en het opzettelijk en moedwillig opblazen van cultureel erfgoed door een bende criminelen.
Postzegel op de kont en terug naar afzender ermee.

Belgische nationaliteit of niet.
Oud 10 februari 2016, 21:58   #87
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ergo, of iemand kiest voor Ikea , en kan met een beetje normaal inkomen elke 5 jaar alles vervangen, of koopt 1 maal in zijn leven een set "kwaliteits"meubels, die voor de kleinkinderen kunnen zijn.
Noem eens één grote winkelketen waar men nog van die zogenaamde kwaliteitsmeubels kan kopen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2016, 22:34   #88
Tavek
Banneling

Standaard

De andere meubelwinkels zijn nauwelijks duurder als ikea, maar je hebt wel betere kwaliteit.

Ikea is duur geworden.
Oud 11 februari 2016, 00:22   #89
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een hamertje en een beiteltje, misschien ook een zaagje. Rare opvatting over erfgoed beheer...
Oud 11 februari 2016, 00:34   #90
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Noem eens één grote winkelketen waar men nog van die zogenaamde kwaliteitsmeubels kan kopen.
Zowiezo geen.
Je moet al bij een ouwe meubelmaker terecht komen die het nog doet omdat ie zo de grond in wil.

De echte goeie "ouwerwetse volhouten" meubelen, waar 4 potige kerels aan moeten sleuren, die vind je alleen maar via Hi society kanalen. En daar betaal je dan ook een premium voor.

Schrijf ik vanuit mijn Hymes bureaustoel.
Oud 11 februari 2016, 08:38   #91
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De andere meubelwinkels zijn nauwelijks duurder als ikea, maar je hebt wel betere kwaliteit.

Ikea is duur geworden.
Bwa, het is toch nog een pak goedkoper hoor. Ik ben onlangs eens geweest om heel mijn wasplaats in te richting. Daarvoor lag ik aan nog geen 300 euro. We zijn er ook onze dressing gaan kopen, je kan daar kastelementen kopen en dan volledig zelf gaan inrichten. Voor 6 lopende meter kast inclusief inrichting zat ik aan een kleine 1000 euro. Nu gewoon nog zelf de zijkanten uitwerken en ik heb mijn ingewerkte kasten. kwalitatief inderdaad niet zo goed als de lokale schrijnwerker maar ik had echt geen zin om 10K te betalen voor betere kwaliteit. Ik ben namelijk niet van plan om rare toeren uit te steken in mijn kleerkast en die zal dan ook wel een jaar of 20 mee kunnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 08:46   #92
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Duur kan je de Ikea inderdaad nauwelijks noemen. Anderzijds blijken ze wel een uitgekiende prijsstrategie te hebben: ga de grens over naar pakweg een Franse Ikea en daar zijn bepaalde zaken plots veel goedkoper.

Feit is en blijft dat die winkels vol liggen met wat ik brol noem. Klootjesvolk die die brol kopen geloven echter dat ze koopjes gedaan hebben en leggen die brol gewoon bij de berg andere brol in hun huizen. Dan voelen ze zich zeker 10 minuten lang voldaan en vertellen ze aan iedereen hoe tof het wel was in de Ikea, ze posten het zelfs op FB met foto's erbij van de kleine en zo...

Enfin, het feit dat Bembem en Guinevere daar graag gaan zegt wel genoeg denk ik dan.
Oud 11 februari 2016, 08:53   #93
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duur kan je de Ikea inderdaad nauwelijks noemen. Anderzijds blijken ze wel een uitgekiende prijsstrategie te hebben: ga de grens over naar pakweg een Franse Ikea en daar zijn bepaalde zaken plots veel goedkoper.

Feit is en blijft dat die winkels vol liggen met wat ik brol noem. Klootjesvolk die die brol kopen geloven echter dat ze koopjes gedaan hebben en leggen die brol gewoon bij de berg andere brol in hun huizen. Dan voelen ze zich zeker 10 minuten lang voldaan en vertellen ze aan iedereen hoe tof het wel was in de Ikea, ze posten het zelfs op FB met foto's erbij van de kleine en zo...

Enfin, het feit dat Bembem en Guinevere daar graag gaan zegt wel genoeg denk ik dan.
Dat zijn goede consumenten, voorbeeldburgers. Als je weet dat ongeveer 80% van alle inkopen in een huishouden gedaan worden/bestuurd worden door de vrouw des huizes. De man mag nog net zeggen welke auto het wordt.
Oud 11 februari 2016, 08:56   #94
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als die brol 10 jaar meegaat heb ik daar eigenlijk geen enkel probleem mee. Trouwens, waarom zou ik een bed kopen voor mijne kleinen van 500 euro waar hij dan 2 jaar in slaapt, terwijl ik dat in Ikea voor 50 op de kop kan tikken. Het moet niet meegaan tot het einde der tijden hoor.

Als ik kwaliteitsmeubelen wil, laat ons zeggen kasten, tafels en stoelen voor in de woonruimte en keuken, dan laat ik ze wel maken door een schrijnwerker. Ook uw "kwaliteits" meubelwinkels laat ik dan zover mogelijk links liggen.

Maar voor bepaalde zaken is de Ikea MEER dan voldoende. Zo een Lack tafeltje dat vol met karton zit. Het kost 5 euro. Wel mijn dochter zit daar aan om te kleuren en zovoort. Ze heeft nog nooit geklaagd dat het een slechte tafel is en ik moet geen attackske doen omdat ze weer eens aan het kleuren is op mijn design tafel van 5K.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 11 februari 2016 om 08:57.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 08:59   #95
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als die brol 10 jaar meegaat heb ik daar eigenlijk geen enkel probleem mee. Trouwens, waarom zou ik een bed kopen voor mijne kleinen van 500 euro waar hij dan 2 jaar in slaapt, terwijl ik dat in Ikea voor 50 op de kop kan tikken. Het moet niet meegaan tot het einde der tijden hoor.

Als ik kwaliteitsmeubelen wil, laat ons zeggen kasten, tafels en stoelen voor in de woonruimte en keuken, dan laat ik ze wel maken door een schrijnwerker. Ook uw "kwaliteits" meubelwinkels laat ik dan zover mogelijk links liggen.

Maar voor bepaalde zaken is de Ikea MEER dan voldoende.
Natuurlijk. Ik heb het eerder over al die andere prullen die ze in de Ikea en masse verkopen: speeltjes voor de kinderen, keukenspullen, planten, decoratie, badsloeffen,... Kortom: zaken die een mens niet nodig heeft maar die toch gekocht worden door dom klootjesvolk die dan denken de slag van hun leven te slaan...
Oud 11 februari 2016, 09:02   #96
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk. Ik heb het eerder over al die andere prullen die ze in de Ikea en masse verkopen: speeltjes voor de kinderen, keukenspullen, planten, decoratie, badsloeffen,... Kortom: zaken die een mens niet nodig heeft maar die toch gekocht worden door dom klootjesvolk die dan denken de slag van hun leven te slaan...
Ja, deuh welke man gaat nu in vredesnaam graag shoppen. Al die winkels spelen in op het "vrouwelijk" publiek. Net zoals zo'n kutwinkel als de "primark" ofzoiets...
Oud 11 februari 2016, 09:08   #97
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ikea is m'n favoriete interieurswinkel, naast een paar lokale zaken.

Ikea, Ikea, Ikea!
DE winkel van de arme massaconsument ,de smaak lozen, de geen karakter mensen enz.. bazaar brol ... iedereen koopt hetzelfde lampke met het zelfde zetelke en heel de wijk heeft het zelfde bedje... IKEA
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 09:10   #98
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

Maar voor bepaalde zaken is de Ikea MEER dan voldoende. Zo een Lack tafeltje dat vol met karton zit. Het kost 5 euro. Wel mijn dochter zit daar aan om te kleuren en zovoort. Ze heeft nog nooit geklaagd dat het een slechte tafel is en ik moet geen attackske doen omdat ze weer eens aan het kleuren is op mijn design tafel van 5K.
Sorry hé
Oud 11 februari 2016, 09:12   #99
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Sorry hé
Ja; die wordt meegesleurd. Of hij gaat binnen en loopt als een bezetene voorbij de kamers om "inspiratie" op te doen en sleurt zijn 2 kasten op zijn winkelkar rent naar de kassa en vreet nog snel een hotdog in zijn auto. Missie geslaagd in 15 minuten.
Oud 11 februari 2016, 09:15   #100
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Hun uitgekiende marketing vergeet je voor het gemak maar even. Het feit dat ze het klootjesvolk lokken met spotgoedkoop en vettig voedsel ook.

Hun meubels zijn kwalitatief gezien net goed genoeg om het niet als waardeloze brol te omschrijven. Dat sommigen dat goede prijs kwaliteit noemen begrijp ik verder ook wel, niet iedereen hanteert dezelfde standaard op dat vlak.
Het ergste is dat je zelf alles moet samen vijzen eens je thuis komt met jun dozen ... waar je kasten en bedden en jun tafel inzitten stress tot en met en 2 van jun wekends naar de kloten... eer je interieur op poten staat .....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be