![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze dynamiet. Als allah het wil zal het dynamiet niet ontploffen en mogen de heidense dingen blijven bestaan.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze begrijpt duidelijk het verschil niet tussen een lekkend dak van een verouderd gebouw, en het opzettelijk en moedwillig opblazen van cultureel erfgoed door een bende criminelen.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah is een dikke loser, gezien hij nooit zelfs maar de oprichting van die heidense zaken kon stoppen. Of wacht... het is allemaal verzonnen! ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je er geweest ? Het dak lekt. Punt. Je moet echt een IQ van een bromvlieg hebben om dit te durven vergelijken met het dynamiteren van werelderfgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgische nationaliteit of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem eens één grote winkelketen waar men nog van die zogenaamde kwaliteitsmeubels kan kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() De andere meubelwinkels zijn nauwelijks duurder als ikea, maar je hebt wel betere kwaliteit.
Ikea is duur geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een hamertje en een beiteltje, misschien ook een zaagje. Rare opvatting over erfgoed beheer...
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet al bij een ouwe meubelmaker terecht komen die het nog doet omdat ie zo de grond in wil. De echte goeie "ouwerwetse volhouten" meubelen, waar 4 potige kerels aan moeten sleuren, die vind je alleen maar via Hi society kanalen. En daar betaal je dan ook een premium voor. Schrijf ik vanuit mijn Hymes bureaustoel.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, het is toch nog een pak goedkoper hoor. Ik ben onlangs eens geweest om heel mijn wasplaats in te richting. Daarvoor lag ik aan nog geen 300 euro. We zijn er ook onze dressing gaan kopen, je kan daar kastelementen kopen en dan volledig zelf gaan inrichten. Voor 6 lopende meter kast inclusief inrichting zat ik aan een kleine 1000 euro. Nu gewoon nog zelf de zijkanten uitwerken en ik heb mijn ingewerkte kasten. kwalitatief inderdaad niet zo goed als de lokale schrijnwerker maar ik had echt geen zin om 10K te betalen voor betere kwaliteit. Ik ben namelijk niet van plan om rare toeren uit te steken in mijn kleerkast en die zal dan ook wel een jaar of 20 mee kunnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duur kan je de Ikea inderdaad nauwelijks noemen. Anderzijds blijken ze wel een uitgekiende prijsstrategie te hebben: ga de grens over naar pakweg een Franse Ikea en daar zijn bepaalde zaken plots veel goedkoper.
Feit is en blijft dat die winkels vol liggen met wat ik brol noem. Klootjesvolk die die brol kopen geloven echter dat ze koopjes gedaan hebben en leggen die brol gewoon bij de berg andere brol in hun huizen. Dan voelen ze zich zeker 10 minuten lang voldaan en vertellen ze aan iedereen hoe tof het wel was in de Ikea, ze posten het zelfs op FB met foto's erbij van de kleine en zo... Enfin, het feit dat Bembem en Guinevere daar graag gaan zegt wel genoeg denk ik dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik kwaliteitsmeubelen wil, laat ons zeggen kasten, tafels en stoelen voor in de woonruimte en keuken, dan laat ik ze wel maken door een schrijnwerker. Ook uw "kwaliteits" meubelwinkels laat ik dan zover mogelijk links liggen. Maar voor bepaalde zaken is de Ikea MEER dan voldoende. Zo een Lack tafeltje dat vol met karton zit. Het kost 5 euro. Wel mijn dochter zit daar aan om te kleuren en zovoort. Ze heeft nog nooit geklaagd dat het een slechte tafel is en ik moet geen attackske doen omdat ze weer eens aan het kleuren is op mijn design tafel van 5K.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 februari 2016 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja; die wordt meegesleurd. Of hij gaat binnen en loopt als een bezetene voorbij de kamers om "inspiratie" op te doen en sleurt zijn 2 kasten op zijn winkelkar rent naar de kassa en vreet nog snel een hotdog in zijn auto. Missie geslaagd in 15 minuten.
![]()
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |