![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...al-287311.html
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wist niet dat ik zo'n gevaarlijke vent ben of schijnbaar ben.
Feitelijk flatteert dat mijn ego. Alleen had ik graag gezien dat die onbekende anderen hun "Vlaamsche" moed zouden bij mekaar rapen en mij de waarheid eens zouden vertellen. Verder ga ik er toch niet op in hoor. Straks verdwijnt dit begin van gezever toch toch weer van dit forum. En kan "poco loco" weer een andere schuilnaam kiezen. Hmmmmm.....anderen dus. Weer verhelderend. De loco gaan achter zijn vrienden schuilen al roepend :"Durf eens! Want ik heb mijn vrienden" Anderen dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. oei .. duidelijk een open zenuw geraakt .. in het kader van het vrije onderzoek, vertel me .. was het de kaakslag of de koeketiene die u over de rooie deed gaan ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 februari 2016 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() SP-A start kabouteroorlog Laatst gewijzigd door Jakko : 22 februari 2016 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Toch iemand bereid gevonden om de omerta te doorbreken. Er was dus helemaal geen vertrouwensbreuk met BDW, laat staan dat er beloftes gedaan werden aan Sarah Smeyers. Het hele proces verliep in een gemoedelijke sfeer.
Bourgeois: geen breuk tussen BDW en de basis Het partijblad lijkt dit te bevestigen. Eddy vermoesen is nieuwe penningmeester |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 22 februari 2016 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Houdt in dat een contractueel niet geteld wordt als ambtenaar? Dan is het natuurlijk gemakkelijk weinig ambtenaren te tellen. Al de mensen bij het onderwijs die (nog) niet vastbenoemd werden tellen dan niet mee. De vraag blijft dus wie wordt gerekend als ambtenaar en wie niet? Laatst gewijzigd door pajoske : 23 februari 2016 om 09:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
beetje zoeken.... http://www.rsz.fgov.be/nl/statistiek...tewerkstelling Ik heb nu geen tijd om dat grondig na te kijken. Maar ik zie wel dat men in de overheidssector ambtenaren rekent als hebbende een ambtenarenstatuut. Een verlaging van het aantal ambtenaren betekent geen verlaging van het aantal werknemers in de overheidssector. En dat hoge totale aantal werknemers maakt onze overheid zo duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
beetje zoeken.... http://www.rsz.fgov.be/nl/statistiek...tewerkstelling Ik heb nu geen tijd om dat grondig na te kijken. Maar ik zie wel dat men in de overheidssector ambtenaren rekent als hebbende een ambtenarenstatuut. Een verlaging van het aantal ambtenaren betekent geen verlaging van het aantal werknemers in de overheidssector. En dat hoge totale aantal werknemers maakt onze overheid zo duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje achtergrondinformatie (het gaat over de partijraad dus. Die "ze" is de partijraad):
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er iemand zoiets nog ernstig neemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
lol, Vuye uitgerangeerd als 'lastige luis' in een positie waarin hij de megafoon altijd ter zijner beschikking had, en passant eveneens lastige Wouters mee begraven in een commissie zonder mediablootstelling. en enige die mogelijk nog wel enig Vlaams weerwerk aan zichzelf verplicht zou zijn PDR naar fractieleider, waar hij dus het regeringswerk MOET verdedigen ten nadele van de Vlaamse lijn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle geschorsten krijgen een leefloon.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers graag?
Want 'niet alle' is nogal vaag van aard.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() In België kon je nooit levenslang doppen. Dat is een zoveelste leugen van de N-VA!
Je had art 80 die bepaalde dat als je 1.5 of 2 keer langer dan het gemiddelde van uw regio/geslacht/etc werkloos was je definitief geschorst werd. Maar volgens dat art 80 konden enkel samenwonenden geschorst worden (als het gezinsinkomen lager dan ik geloof 17.000 Euro was). Dat was discriminatie : zo kon een echtgenoot(e) met 28 jaar loopbaan op zijn/haar 49ste geschorst worden na pakweg 3 jaar werkloosheid en een alleenstaande van 58 jaar die nooit gewerkt had niet. Dus heeft men art 80 afgeschaft en vervangen door de activering met procedures waarbij gecontroleerd wordt of werklozen voldoende inspanningen leveren. Men heeft toen 2.000 werklozen aangeworven die nu andere werklozen moeten controleren of ze voldoende werk zoeken. Indien ge geschorst wordt vd dop krijg je zomaar geen leefloon. Er komt een onderzoek naar uw vermogen. Indien je een huis bezit denk ik niet dat je een leefloon krijgt (eerst huis opeten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://ocmw.antwerpen.be/ik-zoek-hul...steun/leefloon
|
![]() |
![]() |