![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg het anders gewoon in het Nederlands, dat is al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er gewoon niet tegen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg of hij alleen met het karretje mocht rijden. Ik ben overigens Jack uit de Kempen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 maart 2016 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfffffffffff. Van onbeschoftheid gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 maart 2016 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() amai zeg, de sympathisanten van het ineenstortende eilandtrolforum komen hun venijn weer eens lossen.... poeweeh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 maart 2016 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bezoek idd verschillende fora. Mag het? Het "ineenstortende" zoals jij het noemt, maar ook het Vivaforum, het seniorennet. Staat er in het Politics.be-forumreglement dat dit verboden is? God mag weten op welke fora jij je begeeft....en ja, ook dat is toegestaan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Mijn madam en ik werken beiden 4/5, da's dus vrijdags 'n uurke langer in bed genieten van (elkaar en) de toegevoegde nestwarmte.
Vrijdagmorgen 9 hr gaan we eerst ergens goed ontbijten, daarna is het Alditime om het basisvoedsel/drinken te bulken en dan 'n Delhaizeke voor de iets fijnere en meerkeuze produkten. Tegen den elven terug thuis, middageten klaarzetten met verse soep en 'n pistoleke met goei boter d'r bij, daarna doe ik mijn deel van de huistaken en zij de hare, zodat we in 't weekend tijd over hebben en ook 'n écht weekend kunnen doorbrengen , om samen en/of met de kinderen door te brengen (als die geen examen hebben, ntl). Kortom, iets minder inkomsten, maar wel genieten van the good life.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patatten , paprika , katteneten , courgettes , koekjes LU ,
champignons , diepvrieszakjes , aubergine , tomaat , brood agrumes limonade , spruitjes , tandpasta , zeep , jonge kaas
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 maart 2016 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus wat u schreef , is zelfs niet eens een belediging !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 maart 2016 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |