![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat over een verpakking van Hema die doelbewust verkeerd wordt geïnterpreteerd. Pure manipulatie van de massa op een wel zéér laag niveau.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het management achterlijk is dan moet het maar de gevolgen daarvan dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat getuigt van zéér kwade wil, deze interpretatie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, t'is weeral onze schuld.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik bied mijn excuses aan aan Hema.
Ik vind het een goede zaak dat dat kinderspel van eieren zoeken, los gekoppeld wordt aan die godsdienst die de kaloten aanhangen. (ik ben algerisch aan alle godsdiensten). Ik pleit wel een verzachtende omstandigheid. Groensels en sossen, maar ook tsjeven, pleiten voor zoveel zaken dat we moeten plooien en toegeven aan die halal-onnozelaars, dat een mens er inderdaad achterdochtig van wordt. Dus: sorry aan Hema, dikke middelvinger aan de moslim-gatlekkers. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof in niets maar mij stoort dat niet. Ge zegt toch ook"godverdomme" en niet "potvolkoffie". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ... is dat niet allemaal een beetje beta-cuckold Thuleander ? ... een groep volwassen mannen die nu al een dag of vier ligt te discussieren over de naamsverandering van een paar eieren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een betere omschrijving. Wat meer duiding moet altijd kunnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stoort me gewoonweg. Gaat gij u daarmee moeien, wat mij al dan niet terecht zou mogen storen ? Het woord pasen stoort mij. Net als eenderwelk ander woord dat linkt naar kaloten of naar islam. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebruik van het woord "koran" stoort me ook , het dekt de lading niet, ik stel voor "boek van verderf en achterlijkheid". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp nog altijd niet waarom een paasei gewoon geen paasei meer zou worden genoemd? Zijn er nog winkels die dat doen? Gezien de huidige evolutie had de Hema er beter aan gedaan paaseieren gewoon paaseieren te noemen! Het zijn niet allen moslims die moeten vallen over prullen die hen niet aanstaan, zoals onze varken-spaarpotjes enz! En wij wonen hier in ons land, we moeten in hun wereldje ook niet afkomen met dergelijke zaken! Dus, als het dan toch een storm in een glas water is, wie is dan de aanstoker /vermelder van dat "belangrijk feit"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Jongens toch, het kan niet anders of die mensen hebben een afwijking in de hersenen. ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand van de PVV heeft dit gelanceerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een haas en chocolade eieren hebben sowieso niets met het christelijk Pasen te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |