![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als u nog steeds gelooft dat het allemaal arme sukkelaars zijn die wij moeten helpen (asielplicht!), bent u simpel van geest. De meesten misbruiken de oorlogssituatie in het MO om in Europa geraken, pardon alleen West-Europa want daar is het meest te rapen. Zij rekenen daarbij op mensen zoals u, die hun verhaaltjes klakkeloos geloven en blind zijn voor de werkelijkheid.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 maart 2016 om 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
Ik laat me niet leiden door populistisch/nationalistische emoties. Al ben ik nog zo islamofoob: I happen to be mainstream in deze kwestie van asiel en vluchtelingen. Poco. Zeg maar. Zoals de meeste verantwoordelijke leiders aan de macht. En zoals de meerderheid binnen Europa. . De selectie tussen illegaal en asielgerechtigd, deportatie en verspreiding ligt op tafel. Rechts wil helemaal geen immigranten en links schiet het voorstel af vanwege rechtenschending van de vluchtelingen. Plak dat maar eens aan elkaar. Ik benijd Merkel niet. Ik bewonder ze wel.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 22:27. |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn dan ook weinig zulke daders gevat, beschuldigd en veroordeeld. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie had er nu verwacht dat Merkels plan niet zou werken?
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Duimen maar zou ik zeggen. Als den Duits nu niet geleerd is, dan kunnen de beschaafde Europese autochtonen maar beter ook vluchteling worden, en naar de States emigreren... 't Zal hier fraai zijn enkel met de goediegoedies en de moslim-indringers.
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
Jongens toch. Frau Schiet Er Op gaat Frau Merkel en de Coalitie omver gooien
![]() In de States heb je Obama en die steekt schitterende Poco-goediegoedie redevoeringen af over de waarde en de bijdrage van de Moslims in en voor de VS. De beschaafde autochtonen zullen moeten wachten met emigreren tot Opperbevelhebber Trump verkozen is en duidelijk geworden is dat de Topgeneraals geen dienst weigeren.... Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 23:05. |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#88 |
|
Minister
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
Precies gewoon van doorslaggevend te argumenteren in kreetjes en slogans.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 00:17. |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verraad noemt men zoiets, windt er toch zoveel doekjes niet om. U kan beter. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gevatte daders = Realiteit, naar de mening van de vluchteling oppervulkaanmeester... Blijf maar zeiken. Maakt geen bal uit. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niets bedoelt hij daar zelf mee buiten het (psychologisch) manipuleren van feiten. Zijn afwachten betekent niet 'afwachten', maar wel tegenstanders in zo'n positie te trachten brengen terwijl dit heerschap verdergaat met zijn poging de betere Europeaan te belazeren om alzo zijn ridicuul willetje door te zetten. Het zal niet lukken.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 12 maart 2016 om 07:38. |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elk beschaafd niet-moslimland is een optie.
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1936 talk, klinkt nu nogal neo fascistisch. Niet verlenen van asiel aan oorlogsvluchtelingen, dát is pas verraad aan onze Westerse waarden... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 11:03. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Démenti: Ik ben geen vluchteling. Dit is laster. Jouw populistisch gestook en gezeik zal veel verschil maken.... Maakt geen bal uit. Het is enkel tendentieuze desinformatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#98 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik wacht de resultaten af. Maar als je dan toch de chaos durft te voorspellen, geef ik ondertussen een klein beetje commentaar. Die vernietigend is voor jouw voorspelling. |
||
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou pas fijn zijn! Een horde Duitsers op mekaar losgaan, en met als collateral dammage die hele nest vermeende vluchtelingen!
|
|
|
|
|
#100 | |
|
|
Citaat:
Sinds wanneer is het citeren van een artikel een voorspelling? |
|