![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Wachten op de volgende anekdotische hoax. Deze is doorgespoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Zelfdiagnoses zijn niet altijd de betrouwbaarste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Seksslavinnen ISIS moeten anticonceptie gebruiken"
Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot nader order order is dit niet jouw forum... Tot je grote spijt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Reverberation : 13 maart 2016 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat verwacht je dan van de asielzoekers?
Hoe moeten die kerels dat opvatten? Een bende hoerig geklede wijven die hen verwelkomen met feestjes... Wetende uit welke cultuur ze komen, kan je het hen niet kwalijk nemen. Voor hen is rechtdoor nog altijd rechtdoor. De man is de dominante baas en de vrouw de sloor, de hoer. Die feministische, dubbelzinnige, achterbakse quatsch begrijpen ze niet, ze zullen het ook nooit begrijpen. Asielwelkomvrouwtjes verdienen niet beter, zij vragen om met dergelijke culturen in aanraking te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Charlie don't Surf;8024706 we hebben het hier wel over verkrachting , niet echt een lichtzinnig onderwerp.[/QUOTE]
Volgens de Duitse overheid en media is verkrachting het vernoemen niet waard. Daarom ook verzweeg men de massale verkrachtingen en aanrandingen 5 dagen lang. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2016 om 03:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoax of niet speelt geen rol.
We kunnen de invasie van asielbedriegers niet genoeg in een kwaad daglicht stellen. Dan komt de balans in evenwicht met de fabeltjes waarmee men ons uit linkse hoek indoctrineert over de arme brave vluchtelingen, die we zonodig al het geld uit onze zakken moeten laten kloppen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De zogenaamde vluchtelingen misdoen immers niets het zijn de autochtone racisten die van alles verzinnen. Groetjes van Den Hoomer
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Clinton verliest de informatieoorlog. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 maart 2016 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Jammer toch dat men zulke hoax in de doofpot stopt ipv aan te klagen en te vervolgen. Uiterst pijnlijk voor elke oorlogsvluchtelingenhater. Innige deelneming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Jammer toch dat men zulke hoax in de doofpot stopt ipv aan te klagen en te vervolgen. Uiterst pijnlijk voor elke oorlogsvluchtelingenhater. Innige deelneming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me niet eens verwonderen indien linkse multicullovers zelf zoiets nu en dan op het forum zouden gooien om achteraf groot kabaal te kunnen maken ivm de "hoax"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Exact hetzelfde als een paar jaar geleden met dat bericht dat er een wit meisje was aangerand door een troep mocro's op/naast de bus. Bleek ook volledig verzonnen. Maar degenen die uit domheid en conditionering niet anders kunnen dan veralgemenen zeiden achteraf ook dat het feit dat het gelogen was niks uitmaakte want, en ik citeer: "het feit dat dat door zoveel mensen geloofd werd is op zich al een bewijs dat even goed wél waar had kunnen zijn" Een dag niet gehaat = een dag niet geleefd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu eigenlijk de hoax?
Dat er welkomstvrouwtjes verkracht zijn, dat ze er 5 € voor betaald hebben, of dat er überhaupt vrouwen/meisjes/kinderen/jongetjes verkracht/aangerand zijn? En dat laatste wanhopig geprobeerd werd/wordt onder de mat te vegen ... X op X op X ... ?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |